MAALISMASUKIT 2007

Synnevi: Kyllä tyttöjen leiri meni hyvin. koko 4 päivää jaksoivat molemmat siellä. Meillä oli Tommin kanssa kesäloma B) . kyllä olikin hiljasta kotona.

parisuhteesta; jos siitä nyt voi puhua. enemmän tää on nyt semmosta perhe-elämää vaan tällä hetkellä. kyllä meilläkin välillä pinna kiristyy. molemmat kyllä tekee kotitöitä ym. aika vähissä on aika muutenkin kun yritetään tässä lenkkeilläkin molemmat ja kisoissakin käydä tän arjen pyörityksen ohessa. kahdenkeskinen aika mitä se on? kaikki lapset on kyllä nukkumassa noin klo 21, mutta ei sitten jaksa enää mitään. syö, kattoo telkkua ja menee nukkumaan. kai tää tästä jossain vaiheessa piristyy...Mä en kumminkaan raskis vielä tästä irtaantuakaan. kyllä tästä vauva-arjesta nauttiikin ihan mahottomasti, ihanaa.

meillä on pe 3 kk-neuvola. saa nähä miten iso tommi jo on, tuntuu että on kasvanu tosi pitkäksi jo. saapa nähä. oon vieläkin kahen vaiheilla tuosta rotarokotuksesta, pitäis kai pian päättää.

menkoista: ei oo näkyny, mutta viimeks alko kyllä 3 kk synnytyksestä täysimetyksestä huolimatta.

vauvakuume: Ei ole, mutta haikealta vähän tuntuu kun tää nyt kai se viimeinen vauva. Täytyy nauttia. Kyllähän näitten kolmen kanssa on välillä semmoista pyöritystä, että ei pääse tulemaankaan.

Tsemppiä väsyneille! Varsinkin ekan vauvan kanssa on varmasti aika tiukoilla, jo elämänmuutos on niin mahottoman suuri!
:wave:
 
maarith
Mulla alko menkat jo tuossa 7vk synnytyksestä vaikka täysimetyksellä mennään.. :( inhottavaa.olis ne saanu pysyä poissa.

Mä poden myös vauvakuumetta ja kattelen kateellisena muiden masuja..itellä iso muuten vaan.vauva masuna oli edes joku syy minkä takia se oli valtava.nyt vaan kamala löllö tyhjä ja turha ja vielä todella rumakin |O
 
en ainakaan listasta löytänyt... siis poika syntyi 22.03.2007 klo 00.53 3250g 50cm pää 34cm nimeksi tuli julias jani leonard :heart: ihanan rauhallinen vauva yöt on nukkunut alusta saakka heräämättä yöllä syömään =) vellejä alkoi syömään 2kk hedelmä soseita 2kk :wave: hyvää kesän jatkoa kaikille mammoille :flower: vauveli syntyi rv 29+2. lohjalla...
 
synnevi
Tervehdys maalismasut!

Piti siitä parisuhteesta vielä: välillä tuntuu että ihan kaveri-pohjalta meillä mennään...eiköhän ne suuremmat tunteet miestäkin kohtaan joskus palaudu. Lapset vie tällä hetkellä niin suuren osan mun mielenkiinnosta. Isommat on kyllä mummojen luona öitä aina silloin tällöin, mut Neea ei vielä. Ja me ollaan molemmat aikalailla kotona nyhjääjiä. Vaikka mahdollisuus ois, niin mielummin esim. vuokrataan elokuva kotiin kun lähdetään leffateatteriin. Tulee halvemmaks ja saa kattoa sohvalla vaakatasossa :whistle: ;)

Esikoisen syntymän jälkeen (tai n. 8 kk:n paikkeilla) oltiin aika lähellä avioeroa. Riideltiin jatkuvasti ja ihan kaikesta!! Suurin syy tais silloin olla mun epärealistiset kuvitelmat kotonaolosta. Ajattelin, että kun mä oon kotona niin teen kaikki alusta loppuun itse ja vielä ohimennen pyöräytän pullatkin. |O Sit mä olin loppujen lopuksi ihan piipussa. Oli turha luulo, että kun taikaiskusta muutun jokskus kotihengettäreksi, kun en sitä muutenkaan ole. Nykyään oon sallivampi itselleni, siivoon enimmät kun siltä tuntuu ja pakastepulla on nopeeta leivottavaa ;)


Menkkoja ei oo onneksi vielä tullut. Aiemmin on tullut kun nakutettuna 4 viikkoa jälkivuodon loppumisesta vaikka täysimetin. Mutta ei todellakaan oo vielä ikävä rättiaikoja!

Vauvakuumeen osalta peesailen ellirilliä. Neea on meille aika varmasti viimeinen. Tiettyä haikeutta on, mutta nautin tästä ajasta täysin rinnoin. (kirjaimellisesti! :) )

Onnea Sakemannipennille!

Nyt tämä mamma kiitää ruuanlaittoon! :wave:
 
tervetuloa joukkoomme sakemannipenni!

Meillä on kotona niin kovin hiljaista..koko viikko on oltu kolmistaan ja välillä Ronjan kanssa kaksistaan kun isin pitää käydä ansaitsemassa leipää pöytään.. :) No huomenna viimestään taas tulee taloon elämää, miehen tytöt tulee meille ja ovatkin nyt sitten pidemmän pätkän, juhannuksen yli ainakin. Ja oma esikkokin kai sieltä mökiltä joskus kotiutuu, lupasin kyllä että saavat ihan itse mummun kanssa päättää millon kotiutuvat. Sanoivat että voivat tulla jo tänään jos sataa ja on harmaata, mutta nyt ainakin tuo aurinko paistelee niin kirkkaana että en oikein usko heidän malttavan hypätä kuumaan autoon..
Me onkin tällä viikolla nukuttu joka aamu 10-10.30 asti mikä on kyllä ihan ihmeellistä..ja isukin kanssa on jaksettu vähän toisiammekin helliä ;) . Että ihan kuin lomalla olis oltu! Mutta on kyllä kieltämättä noita isompia tyttöjä jo niin kova ikävä että hyvä että kotiutuvat :heart: .

Viiviliina, mitäs sie teet työkses kun tollasia viikonloppukeikkoja suunnittelet? Mulla nimittäin vähän samat suunnitelmat ens talvelle, lähinnä siksi että miehen tulot ei taida riittää kun on nuo valtavat asunto- ja autolainat...yritetään kyllä mahd. pitkään järjestellä niin ettei Ronjaa tartteis viedä vieraalle hoitoon.

Tää on himppu hankalaa tää naputtelu kun Ronja möyrii sykyssä... eli riittänee tältä erää, jatketaan taas juttua myöhemmin! Mukavaa päivän jatkoa kaikille!!!
 
löysin tämän pinon ja en nyt ehdi lukaista läpi, mutta sen huomasin että vauveleiden nimiäkin on lisätty, eli ilmoitan meidänkin tytön nimen ja sen saa lisätä listaan jos Katjuska (-han se oli joka tätäkin listaa päivittää?) huomaa ja ehtii. Eli tyttäremme sai kasteessa nimen Marla.
Huomasin että oli monta muutakin M:llä alkavaa erikoista tytön nimeä listassa =)
Tyttö oli muuten syntyissään 50 cm ja 3740 g ja kolmen kuukauden neuvolassa 6840 g ja 59,5 cm, eli melkoinen "mootaleena" :)
 
maarith
Tuosta parisuhteesta piti vielä laittaa,että meillä mies on ihan masentunut,kun mua ei kiinnosta seksi ja muutenkin väsyttää eikä jaksa huomioida miestä sen mielestä tarpeex.Kyllä näissä viidessa lapsessa on ihan tarpeex huomioitavaa ja kun vielä koiratkin tarttee sitä huomiota niin jää kyllä mies kaikkien noiden jalkoihin ikävä kyllä. :ashamed: mutta onnex se varmaankin vielä joskus palailee..viimeistään sitten,jos meille tulee lisää lapsia..odotusaikana siis. :LOL:
Pitäis laittaa tuo meijän lapsos lauma hoitoon mummille ja sitten ollaan kolmistaan mies minä ja vauva koirien kera,jotta saatais edes ähän hengähtää.tai nukkua paljon,jos ei muuta keksitä. :D
 
Ai parisuhde..??? Onko se jotain syötävää vai mitä :eek: :LOL: Juu, siis ihan kämppis linjalla elellään melkein..

Manta amalia:
Lähihoitajan minä.. ja sairaalassa olen töitä tehny.. Mä tein viimisen puoltoista vuotta puolikasta virkaa, eli lähinnä viikonloppuja jne niin ei tarvinnut viedä lapsia hoitoon, isovanhemmat paikkaili sit niitä hetkiä kun oltiin molemmat töissä miehen kanssa.

Mut lisää taas kun keritään.. :wave:
 
Mukavaa kun Sakemannipenni ja Tiitiskin löysi tänne :wave: Päivittelen listan kun pystyn istumaan...eilisen siivouksen jäljiltä selkä jomottaa ja kipu vihloo jalkaan alas asti ja makuuasento on ainoo hyvä :/ Panacodeja vaan popsin täällä :headwall:
 
Tervehdys kaikille äiteille ja vauvoille!
Jos vielä joukkoon mahtuu yksi uusi kirjoittelija niin täältä löytyis :D Eli oon 21 vuotias äiti kajaanista. Mies löytyy ja myös reilu 3kk ikäinen poika, joka syntyi 7.3.07. Syntymämitat oli 4120 ja 53cm. Eilen oli 3kk neuvola ja oli poika kovasti kasvanut taas : 7040g oli paino ja pituus 65,2cm :eek: ja rintaruokinnalla mennään.. Melko iso jätkä jo.

Oon odotusajan alusta asti lukenu tätä ketjua mutta ei ole ollut muka aikaa kirjoitella.. Täällä tosi monella vauvat jo osaa kaikenlaista. Meillä poitsu on sen verran laiska varmaan et ei jaksa vielä edes opetella kääntymään tms =) Nauraa kyllä jo ääneen joka välissä..

Ihania kuvia teillä vauvoista profiileissa :heart: mäkin yritin jonkun sinne laittaa, toivottavasti näkyy.

Jaksamisia kaikille vauvojen kanssa :heart:

Niin joo.. vielä sellainen et poitsun nimi on Niilas.
 
Tervetuloa vaan joukkoon kaikki uudet, aikas uutena mäkin täällä kirjottelen. Ihanaa toisaalta kun ne helteet vähän hellitti, niin on päästy taas takaisin vanhaan rytmiin ja unet ulkona taas maistuu Ainolle. En tiedä johtuko niistä helteistä viime viikolla vai oliko se sitä tiheän imun kautta, mutta tosiaan vanha rytmi tissittelyssäkin on taas palannut ei Aino syö 2-4 tunnin välein, niin kerkiää näitä kotitöitä yms taas tekemään. Viime viikolla tosiaan tuntu, et Aino oli koko ajan tissillä eikä siis kerennyt paljon muuta tekemään.

Nyt meillä taas jännätään, koska se kakka tulis Ainolta. Aino kakkaa sen yhden kerran viikossa mut nyt on mennyt jo viikko ja kaksi päivää eli enkkaa tekee. Piereskelee kyllä ihan kiitettävästi mut ei muuten oo ollu erityisen ärtynyt, joten en oo vielä kovinkaan huolestunut. Neuvolassa sanottiin et 12 päivää ois sellainen raja, et täytyis sit jotain pehmikettä tms antaa. Toivoisin kyllä et kakka tulis jo ennen sitä. Onko kenenkään muun vauvalla samanlaista, et kakka tulee vain kerran viikossa?

Menkoista: Mulla ei tosiaan vielä oo menkkoja tullut. Muutaman kerran, viimeksi tänään, on ollut sellaista tunnetta, et menkat ois tulossa mut eipä oo näkynyt.
Vauvakuumeesta: Mullehan tuli melkein heti synnytyksen jälkeen ikävä sitä isoa vauvamahaa ja kun mulla oli tosi helppo raskausaika niin jotenkin se ajatus kakkosesta syntyi aika pian. Päätettiin, et en ala syömään niitä pillereitä, vaikka reseptin sainkin, vaan kakkonen saa luvan tulla sitten kun on tullakseen. Ei siis käytetä mitään ehkäisyä. Toisaalta kun täysimetän ja menkkojakaan ei vielä oo tullut, niin imetyksen kait pitäis ehkäistä aikas hyvin , vaikka siihen ei täysin voikaan luottaa.

Monet onkin jo käyneet 3 kk neuvolassa. Kova hinku ois täälläkin, mut neuvola on vasta 26. pvä vaikka 3 kk tulee ens lauantaina täyteen. Kotivaa'alla eilen punnitsin Ainon ja näytti nyt 6,2 kiloa eli hyvin ainaskin kasvaa.

Mut illanjatkoja vaan kaikille!
 
Eipäs mulla alkanutkaan menkat :D Jihuu! Oli vaan sellasia oireita...
Mukavan kokoisia teidän mukelot, nopeasti nämä vauvat kasvaa. Me oltiin just 2kk neuvolassa ja typyllä oli painoa reilu 6kg ja pituuttakin 59cm! Mikään vauva enää oo...pitääpä alkaa tehtailemaan uusia :LOL: :LOL: (viiitsi, vitsi ;) )

Hyvin on mennyt, ihanan kiltti ja rauhallinen vauva, kova hymyilemään ja juttelemaan
:heart:
Mukavaa kesää kaikille!!


 
..ketjun nääs!En oo mies muistiin kirjottanu,vissiin mka ollu niin kovasti tekemistä ettei oo joutanu tätä ketjua ehtimään saati sitten kirjoittamaan.. :whistle: Tosin päivät menee niin tohinalla,noitten kolmen pikkusen kanssa että huh huh.. :D
Nuorimmainenkin on kasvunu kovaa vauhtia ja yrittää jo kovasti kääntyä..ja naurua piisaa kanssa joka väliin..rätkättää oikeen kunnolla kun seurailee isosiskoaan ja isoveljeään! :D :heart: Ihania ne vaan on!
2 kk neuvolassa lääkäri oli oikein mielissään kun tytön paino noussut erittäin mahtavasti..syntyessään kun oli niin pikkuinen..vaikka niitä viikkoja kuitenkin oli se 37+3..mutta ihanasti tosiaan on rimpsessa kasvanut ja kehittynyt.. :heart:
Nimenkin niin kovin tahtoisin Teille paljastaa,mutten taida tohtia.. :/
Kaikille maalismammoille ja "jo" isoille nyyteille sekä muille perheenjäsenille..oikein ihanaa ja lämmintä kesää! :) :flower:
Saapi laittaa mulle yvtä..jos ketään kiinnostaa..jutustelu-seura on aina enemmän kuin tervetullutta..
 
Pääsinpä eilen juuri kehuskelemaan mukavilla aamuilla...no tänään sit noustiinkin 5.30..sitä ennen tisuteltiin ainakin tunti joka päättyi valtavana pulautuksena mun rinnuksille ja sen seurauksena Ronjalle tuli valtava juttelun ja hihkumisen tarve.. =) . Nooh...isosiskokin (joka kuitenkin eilen palasi mökkilomalta kotiin) heräsi siihen vaikka eri huoneessa nukkuukin, ja niinpä katsoin parhaakseni ruveta kahvin keittoon...Nyt Ronja taas nukkuu VAUNUISSA ETEISESSÄ ja esikko katsoo pocahontasta videolta. Saapa ainakin isukki nukkua että jaksaa taas ensi yön töitä paiskia.
Ronjalla on kyllä nyt joku uusi aikakausi alkanut..eilenkään se ei nukkunut kuin korkeintaan puoli tuntia kerrallaan. Oli aikas mielenkiintoista kun mulla oli pakastimen sulatukset käynnissä (JOKU oli jättäny pakastinkaapin oven auki ja sulatuksen jälkeen laittanu oven kiinni, kaikki oli mukavan lumikasan peitossa.. :| ) ja pyykit narulla ulkona + toiset koneessa, imuri eteisessä odottamassa, tiskikoneessa puhtaat ja pöydillä likaiset astiat, itellä hiukset pystyssä ja karmiva nälkä...ja Ronja ei ollut tyytyväinen muutakuin tissillä.... Kun ukkokulta illalla tuli töistä, annoin sille kouraan pullollisen lypsettyä maitoa ja istuin itse keittiön pöytään syömään ja lukemaan lehteä :p
En tiedä, joskohan pitäisi kuitenkin niitä vellejä jo pikkuhiljaa Ronjalle aloitella? Illallakin kuitenkin joi pullosta sen 80ml maitoa vaikka oli koko päivän tissiä lutkutellut..ja tissistä kyllä tavaraa tulee, sen oikein tuntee ja saanhan sitä tosiaan lypsettyäkin. Ens viikolla olis 3kk neuvola ja olin ajatellut siellä asiasta jutella mutta olisikohan nyt kuitenkin syytä jo esim maissivelliä kokeilla?

Nenna80 kyseli näistä kakka-asioista. Meillä aluksi Ronja kakkasi joka toinen päivä, nykyään välillä kerran viikossa, välillä useammin. Mutta kun väliä on ollut sen 5-6päivää huomaa neidistä jo että mahaa alkaa vääntämään ja rupsutkin haisee melko tuhdille.. :whistle: .

Menkoistakin täällä on ollut puhetta...mulla oli eka menkat 3vkoa jälkivuodon loppumisesta, nyt taas oli pari päivää pientä tiputtelua, onneks ei kuitenkaan kunnon vuotoa. Sais kyllä pysyä pois ne vaivat ainakin imetyksen ajan!

No niin...taidan heittäytyä esikon kaveriks sohvalle ennenkuin tissivauva taas herää =) .
:wave:
 
Huomenta!
Täällä herääminen vähän venähti taas jälleen kerran. On unirytmit Niilaksella niin sekaisin. Eilen illalla sain sen nukkumaan vasta 12-1 aikaan yöllä. Ja yksin piti nukuttaa ku mies oli töissä.
Kateellisena oon lukenu et joillakin nukahtaa vauvat kun sänkyyn vaan laitetaan. Meillä pitää hyssytellä vaunuissa ja sylissä semmoset 2h :eek: :eek: Mut nukkuu sit aamulla pitempään niin saa äitikin nukuttua sit aamusta Miten teillä muilla vauvat nukahtaa?

Menkoista: mulla alkoi menkat 7vk synnytyksestä. Kurjaa :/

Parisuhteesta: Meillä miehen kans menee kyllä todella hyvin tällä hetkellä. Vauvan syntymän jälkeen oli paljon turhia pikku tappeluita mutta nekin johtui vaan väsymyksestä. Meillä jää nyt paremmin aikaa toisille ku aiemmin koska miehellä menee työt silleen et 3pv viikossa töitä ja 4pv vapaata.

Mitäs suunnitelmia juhannukseksi? Meillä mies on töissä koko jussin, 3yövuoroa peräkkäin ja varmaan sit päivät nukkuu et jaksaa yöt valvoo. Mä sit aattelin lähtee Niilaksen kans johonkin päin jussiksi reissuun. Voi olla et päädytään mun veljen ja sen perheen luokse, pitää nyt kattoo.

Mut nää lähtee nyt viikonlopuksi mummolaan!
Hyvää viikonloppua kaikille :flower: :)
 
3 kk neuvola takana. mitat nyt 6495g ja 64,9cm, pää 41cm(ei sentään 64 tuo pää ;) ) =)

otettiin rotakin nyt sitten, eiliseen asti sitä pohdin. joudutaan antamaan toinen annos itse kotona kun neuvola on heinäkuun sulettuna.

nyt en sitten muistakaan yllättäen mitä muuta piti kirjottaa... :kieh: tässähän pystyykin selaamaan viestejä samalla:flower: :flower: :flower:
kakka-asiaa : meillä kans kakitaan tosi harvoin, jopa 5 päivää voi olla väliä.

nukahtamisesta illalla nukahtaa tissille klo 21-22, josta kannan sänkyyn nukkumaan.

moro

:wave:
 
kakka tulee jotain 10päivän välein...joskus vähä tiheemmin, muttei kyl jasko niinku veljensä joka päivä ja monta kertaaki vuorokauteen.

nukahtaa melkein tissille ja sellasena puolinukuksissa vien sänkyynsä. Aikaisemmat on nukahtaneet syliin.

Ja hommat jatkuu...heippa!
 
Meillä Aino nukahtaa illalla yleensä sohvalle sellaisen ison tyynyn päälle ja siitä sit nostan sänkyyn. Muutamia kertoja on nukahtanut omaan sänkyynsä mut yleensä kyl sohvalle tissittelyn jälkeen.
Soitin neuvolaan ja kysyin tosta kakka asiasta, et kuinka sit vois vähän edesauttaa sen tulemista. Luumua soseena lusikallisen verran vois antaa ja sattu kaapissa olemaan yks purkki, kun ittelleni sitä ostin synnytyksen jälkeen. Annoin sit lusikallisen sitä Ainolle ja kyllä tuli aikas muikeet ilmeet, kun tosiaan nyt ensimmäisen kerran sai suuhunsa sosetta. Mallasuutetta voi myös apteekista sit hakee jollei rupee kakkaa kuulumaan ja siitä selvästi vaivaa on Ainolle. Katotaan nyt kuinka käy.
Tossa juuri kävi mun kaksi siskoa ja siskontyttö kylässä ja huomas kyllä, et Aino on aina vähän ihmeissään kun tulee vieraita ihmisiä ympärille. Aluksi vähän itkeskeli ja oli vaan mun sylissä mut sit ajan kanssa tottu ja kelpas tätienkin syli. Ilmeisesti vähän Aino alkaa vierastaan.

Tänään tai huomenna pitäis lähtee möksälle kun miehelläkin alkaa tänään loma mut just sopivasti tuli mies sit flunssaan, et saa kattoo mennäänkö sittenkään. Mut nyt taidetaan suunnistaan tästä päikkäreille.
 
Moikka. Pitkästä aikaa täällä, taidanpa ensimmäistä kertaa kirjoitella tämän uudistumisen jälkeen :) .

Meillä kakataan aika usein 2 kertaa päivässä mutta joskus jää vaan yhteen kertaan. On tainnu olla vaan pari päivää koko aikana ettei kakkaa oo tullut ollenkaan.

Meillä nukutetaan sitteriin. Sänkyyn jos koettaa suoraan niin pikkunen loukkaantuu verisesti ja äänenkäyttö on sitten sen mukaista :D . Sitteristä sitten kannellaan sänkyyn, joskus kyllä havahtuu hereille mutta jää kuitenkin sitten sänkyyn muutaman tutin noston jälkeen. Meillä yhteen aikaan venyi tuo nukkumaan meno puolille öin, paras tais olla kun kerran neiti suostui vasta yhden aikaan nukahtaan mutta onneks taas nykysin jo siinä klo 23 maissa.

Parisuhde on ihan hyvällä mallilla. Yhtä kovasti oon miehen perään kuin joskus aikoinaan ;) . Vaikka joskus aika onkin tiukilla niin pienet hellyyden osoitukset ja ihanat sanat riittää silloin... jaksaa taas eteenpäin.

Mutta makkarista kuuluu taas tuttu öhöh "etkö meinaa tulla hakemaan"- ähinää joten pitää mennä. Mukavaa viikonloppua kaikille =) .
 
Sunnuntaita kaikille...pikaseen tulin huikkaamaan ja mukavaa tosiaan, että kaikki uusvanhatkin tänne tiensä on löytänyt =)

Nukutuksesta ollut juttua niin Nuutti nukahtaa omaan sänkyynsä...siinä vieressä aina itse pötköttelen ja laittelen tuttia ja joskus jätän vaan ähistelemään sinne itekseen ja on muutaman kerran nukahtanut sitten niinkin...joskus saattaa olla niin, että pitää pitää sylissä siihen asti, että alkaa "pilkkiminen" ja välillä tuo nukahtaa samalla kun syö iltavellin niin siirrän sitten vaan meidän sängystä omaansa.

Mulla on aika ikävä tilanne...selässä on nyt sitten välilevyn pullistuma ja en sais nostella tai kantaa mitään pariin viikkoon :/ En siis Nuuttiakaan sais kovasti kanniskella...kauhee arsenaali mulla on lääkkeitä tähän kipuun ja eilen kävin terveyskeskuksessa hakemassa pari piikkiä pyllyyn... istumaan en kauaa pysty ollenkaan ja noi hemmetin lääkkeet aiheuttaa mulle pahaa oloa ja huimausta :$ Me joudutaankin lapsien kanssa menemään nyt sitte päivisin kun mies on töissä niin "hoitoon" mun vanhemmille, jotta mä saisin sitte levätä. Pahimmillaan tän parantuminen voi kestää 3 kk :headwall: ja jos ei parane niin sitte leikkaukseen :(

että sellaista tänne...nyt täytyy taas mennä kun alkaa tuttu jomotus taas tuntua...synttäritki oli eilen...on ainakin ikimuistettavat :kieh:
 
Kasperilla oli keskiviikkona 3 kk neuvola,painoa oli 5954 g ja pituutta 61 cm,hyvin on poika kasvanut =) Rokotuksesta ei ollut juurikaan moksiskaan (tottunut varmaan,kun sairaalassa niin paljon pisteltiin) Uusia taitoja on opittu; Kasper osaa kääntyä mahalleen ja pyrryttää huulilla,hauskan näköistä :D Sitten ihanasti nauraa oikein ääneen,kun sen kanssa pelleillee. Välillä tulee aina mieleen,kun Kasperia katsoo,että voi kauhea,jos tuon ihanan päivänsäteen olisimme menettäneet....Sitä ei uskalla edes ajatella,mutta hiipii joskus väkisin mieleen..Pitää nauttia jokaisesta annetusta hetkestä.
Vastatakseni nuihin teidän galluppeihin,niin parisuhteessa meillä menee oikein hyvin,kai tämä kaikki edesmennyt on vaan lujittanut meidän suhdetta,välillä tuntuu,kuin ois vastarakastunut :whistle:
Sitten oli puhetta nukahtamisesta..Kasperilla on alkanut muodostua jo ihan selkeä rytmi..nukkumaan rupee klo 21-22 ja nukkuu 5-6:een heräämättä.Eilen teki kyllä ennätyksen,kun nukahti jo illalla kuudelta ja heräs aamulla viideltä :eek: Tais olla pikkuisen väsynyt,kun meillä oli vieraita käymässä koko viime viikon...Että hyvin nukutaan meillä ja hyvä niin (nyt kun kauheasti tässä kehuu,niin varmasti ens yönä herätään tunnin välein ;) no ei kai sentään...)
Tämmöstä meille tällä erää..Nyt täytyy lähteä antamaan Kasperille lääke ja sitte unten maille,Öitä :wave:

ai,tuo loppuosa tulikin näköjään kokonaan mustalla..noh..mitä pienistä..
 
onnea sakemannipennille :)

meillä parisuhde on iha ok. et mies ei huomioi mua ku tyttöänsä kyllä, joskus mua kyllä. silti pelottaa et jään yksin tytön kans. en mä halua erota enkä halua mitään sellasta et on siskopuoleja tai velipuoleja muutenki ois melkosta perhesotkua.. ite olen isän ja äidin ainoa lapsi ja niillä on nyt iha uus perhe ja omat lapset jne.
välillä tämä suhde on yhtä vuoristorataa.

nyt viimeksi 3kk neuvolassa neidin mitat 59,1cm 5550g nyt sitten juhannuksen jälkeen 25 päivä ois lääkäritarkastus neuvolassa.
meillä neiti ruvennut nukkuu yöt hyvin eli menee siin 21-22 välillä nukkumaan ja herää siinä 6-9 välillä.

pitäis kait profiiliin koittaa laittaa kuva. :D juhannus kai menee niin et perjantaina mies aiko raahata mut kalajoelle viihteelle päiväksi kuunneltais muutamat bändit ja sit yöksi mennään anoppilaan jossa tyttöki taitaa sit olla hoidossa. mut enpä tiedä raskinko lähteä.
:(
 

Yhteistyössä