Tervetuloa Nenna kirjoittelemaan! Meillä Neea myös samana päivänä syntynyt kun Aino.
Tosi nätti nimi Maarith:in vauvalla!
Mukavaa oli Jkl:n tapaamisessa ja upee keli! Tiipeli: Ei ihme, että pientä miestä väsytti. Hienostihan Konsta kuitenkin pienimpänä kävelenä jaksoi porukan mukana mennä!
Lumihiutale: Neea menee kanssa n. klo 22 nukkumaan ja herää klo 8-9 aikaan. 2-3 kertaa syö yön aikaan: yleensä n. klo 2, 5, 7 ->ehkä toi 7 on jo aamua ja viihtyis hereilläkin, mutta mä oon vaan niin aamu-uninen että jäädään sänkyyn torkkumaan tunniks-pariks... :ashamed: Päivällä nukkuu yhdet pitkät, 3-4 tunnin unet ja muutamat pikkutorkut. Nuo torkut voi olla siis vaan 15 min., nukahtaa syödessä ja kun siirrän sänkyyn, niin hetken päästä hoksaa, että tissi onkin viety suusta!!! (Paitsi, toivottavasti vaan helteen takia, tänään nukkunut huonosti päivällä
)
Nukkumaan käydessä ei mitään erikoisia temppuja. Kohta puoleen yöpuku päälle, sitten imetän. Joskus nukahtaa kesken syönnin, mutta herää uudestaan, röyhtäytän ja tarjoan uudestaan josko jäänyt vielä nälkä. Joskus taas syö kerralla kylläiseksi ja vien hereillä olevana sänkyynsä, sinne nukahtaa omia aikojaan.
En ole kyllä ajatellut, että rytmiä pitäis ainakaan vielä alkaa rukkaamaan mihkään päin...jos illalla kovin aikaseen kävis nukkumaan, niin herää sitten todennäköisesti aamulla aikaisemmin. Itse tykkään näin päin
Jos ei Iidallakaan vaan unta enää riitä kellon ympäri. Mut se kuinka rytmin muuttaminen näin pienellä onnistuu, niin enpä osaa sanoa. Joskus kun klo 7 aikaan lähdetty liikkeelle, niin Neea on päivällä ottanut takasin sen aamu-unen, ei oo iltaan saakka vaikuttanut rytmin muutoksena.
Toivottavasti teillä helpottaa ja pian löytyy ilo takaisin arkeen. Nää vauvat on kuitenkin niin lyhyen aikaa vaan pieniä. (aargh, mikä klisee...mutta totta!)
Neidillä jo nälkä, mentävä.
Mukavaa ja aurinkoista viikon jatkoa! B)
Niin ja Tiipelille vielä d
b huomiseen tenttiin!