Heippa taas pitkästä aikaa!
On taas muutama päivä vierähtänyt, niin etten ole ehtinyt kirjoitella. Kiva, että Luppanan Kasperi pääsi kotiin, toivottavasti asiat alkavat nyt selvitä ja lääkitys pitää rytmihäiriön kurissa. Viiviliinanko pojalla oli sydämessä reikiä? Mun pikkusiskolla oli myös syntyessään, tosin taisi olla vain 2 mm, mutta umpeutui itsestään, eikä ole mitenkään vaikuttanut tytön elämään. Toivottavasti teilläkin kävisi näin
Tinja voi hyvin, kasvaa kovasti, viimeeksi oli n. 4750 g ja 57 cm. Seuraava neuvola on reilun 3 kk iässä, silloin saadaan ensimmäiset rokotukset. On niin hauskaa, nyt kun Tinja kovasti hymyilee ja juttelee, ihan erilailla saa kontaktia kuin silloin aluksi.
Mulle iski joku ihme pöpö torstaina. Olin isän perheellä kylässä, yhtäkkiä alkoi selkää särkeä kovasti. Sitten kipu siirtyi vatsan puolelle, ja sitten aloinkin oksentaa. Mies lähti kesken töiden meitä hakemaan, käytiin hakemassa mun äiti Tinjaa hoitamaan, ja mies palasi töihin. Mä sitten oksentelin aamuyöhön asti, mies palasi joskus yöllä töistä, ja äiti nukkui Tinjan kanssa olkkarissa. Tinja nukkui onneksi melkein koko yön, heräsi syömään kuudelta, puoli yhdeksältä, ja sitten nukkui vielä johonkin yhteen-kahteen, niin saatiin levätä. Viime yönä heräsin taas siihen, kun ylävatsaa/kylkiä särki, mutta onneksi taisi mennä ohi. Pitää nyt tarkkailla tilannetta, mistäköhän moinen oikein johtui...
No juu, voisin yrittää mennä vielä hetkeksi nukkumaan
Hyvää jatkoa kaikille!