moi! :flower:
kylläpäs taas vierähti,ennenku kirjottelemaan asti pääsin.päivittäin kyllä käyn tarkistamassa muiden kuulumisia
voima- :hug: viiviliinalle ja luppanalle.omasta kokemuksesta tiiän,että on tosi raskasta koko perheelle,kun pieni sairastaa.mun pikkusisko oli vakavasti sairas syntyessään :/
aamun kanssa menee tosi hyvin.maitoo riittää ja mimmi on tyytyväinen,nytkin tossa liinassa torsottaa haavi auki =) sen se kyllä osaa.mahtaa hammasta tehä sillekkin,aivan järkkyä kuolaamista ja kokoajan nyrkki suussa.myös peukku hakeutuu päättäväisesti varsinkin nukahtamisvaiheessa suuhun
oon koittanu sit kädet paketoida peitolla,kun tosta peukun syömisestä on tosi vaikee päästä eroon,jos se vauhtiinsen kanssa pääsee.
meillä on monesti aamupäiväunet tässä ~12-15, kun herätään yöunilta vasta kymmenen maissa
=) sitten neljän maissa pihalle,ja siinä parin tunnin unet lisää.sit se valvookin muutamien varttisten torkkujen lomassa tonne kymmeneen, jollon me katotaan sinkkuelämät tissiltä
ja käydään yöunille.yöllä syö viiden aikaan ja sit 7-8 paikkeilla.että semmoiset on rytmit...ihan lepposta.
aamu on tosiaan meidän esikoinen.toiveissa olisi saada vielä monta lasta lisää,viidestäkin on joskus puhuttu
jooh,sitä ennen pitäis kyllä päästä omakotitaloon.aikaa tässä kyllä on,oon 22-v ja mies 24.
niin...mutta saas nyt nähdä,kerettiin jo valmistautua siihen,ettei tule ensimmäistäkään...
hei muuten,ketkä kaikki on laitattaneet ton
rotavirusrokotteen?
sain reseptin ja ens viikolla pitäis päättää ku on 2kk neuvola.meillä neuvolan täti vaan oli aikas ihmeissään,kun sitä pyysin.sanoi laittaneensa vaan yhdelle vauvalle sen ja sekin oli keskosena syntynyt.niin nyt sit tässä ihmetellään,että mitä sen kaa tekis,kun oyssin lastenlääkäri sitä kuitenkin suositteli...
juup,mutta jospa tekis jotain kotitöitä,ennenku toi hippunen herää...musta on tullu aika laiska ja saamaton niiden suhteen
hauskaa päivää kaikille! :flower:
maijuu&aamu :heart: 2kk tänään!(10 kk vaille vuoden,APUA!)