Pihlajalle rutkasti onnitteluja! :flower: Ja paranemisia sektiosta!
Toivottavasti
Emsulillakin alkais pian tapahtua!
Sonella ja
Särölläkin oireet kuulostaa hyvältä.
Kiitos kaikille paranemistoivotuksista ton kyljen kanssa! :heart:
Nallu, hyvä ettei sitä tukosta tod. näk. ollut!
Niittyvilla, ei tosiaan kannata käydä iltasella vaa'alla! Mä käyn aina ite vaan aamuisin pissallakäynnin jälkeen ja ilman vaatteita. Illalla kun on syönyt jo monta kertaa, juonut, ja vielä jos on vaatteet päällä, niin hyvin voi olla reilu kilo enemmän kuin aamulla. Ei oo kovin vertailukelpoisia ne illan lukemat.
Alisa hienoa että vauva on jo kiinnittynyt!
Mutta miten ihmeessä kasvoista voi nähdä, että lähtö on lähellä??
Kwaidan, kyselit siitä tutustumiskäynnistä ja sen jättämistä fliiliksistä. Mulle jäi vähän sellanen sekava ja jännittynyt olo, mutta tavallaan ihan hyvässä mielessä kuitenkin. Jotenkin se tosiaan sai ajatuksen lähestyvästä synnytyksestä tuntumaan todellisemmalta, joten se varmaankin sitä jännitystä kasvatti. Synnytyksestä kertova kätilö oli todella sekava ja hätäinen, ja puhui mielestäni synnytyksistä vähän liukuhihnatyönä. Mutta hänellä ikää olikin jo vähän enemmän, joten varmaan olikin hommaan hyvin rutinoitunut. Lapsivuodeosaston hoitaja sen sijaan oli todella lämminhenkinen ja mukava, ja aloin jo oikein odottaa sitä ihanaa lapsivuodeaikaa. :heart:
Paikka vaikutti IHMEELLISEN hiljaiselta. Missään ei näkynyt potilaita tai kiireessä juoksentelevaa henkilökuntaa, eikä mistään kuulunut vauvan itkua, vaikka kuulemma kaikki huoneet olivat täysiä.?! Ihan jees käynti siis kaiken kaikkiaan. Ootko itse saanut esikoisesi samassa paikassa, vai itsekin menossa sinne ekaa kertaa?
kaz, oon ihan häkeltynyt sun miehen käytöksestä. :O Täällä onkin monet jo sanoneet samaa kuin mitä minä tuosta ajattelen, joten toivottelenkin enää vaan jaksamista tilanteen kanssa... :hug:
Särö, se lääkäri ei oikeastaan tutkinut tota kylkeä mitenkään. Varmisti vaan että kohdussa kaikki kunnossa, ja ettei rysähdys myöskään mun omia sisäelimiä vahingoittanut. Kaipa se oli se tärkein, koska vaikka luita oliskin murtunut, niin sillä tiedolla ei oikein edes tee mitään, kun mitään ei ole asialle tehtävissäkään. Lääkäri kuitenkin sanoi, että voin hyvin syödä muutaman päivän kuurin panadolia, sen 1 g 3 kertaa päivässä. Sen verran oon nyt sitten uskaltautunut ottamaan, mutta ei ole kipu vielä lähtenyt parantumaan. Onneksi tässä on kuitenkin vielä viikkoja laskettuun aikaan, josko sitä ennen parantuisi.
Rena itse olisin kuvitellut, ettei vauva enää noilla viikoilla kääntyile. Toivotaan kovasti että on edelleen pää alaspäin!
Dania, onnittelut ekasta kipeämmästä supparista!
Millipilli kyseli
babyshowereista. Mulle kaverit järkkäs yllätysjuhlat viikko sitten. Ei ne nyt varsinaiset babyshowerit ollut, mutta kivaa yhdessäoloa kuitenkin. Tulivat hakemaan kotoa ja veivät kaverille, jossa sitten saunottiin ja syötiin hyvää ruokaa. Saatiin vauvan kanssa myös jotain lahjoja, ja itse sain hierontoja ym. hemmottelua. Mut hei, mä taisinkin kertoa näistä jo, laho pää mulla?!
Täälläkin
närästää. Ite oon syntynyt lähes kaljuna, miehellä taas oli paksu tumma tukka (vaikka nykyään on sellanen tummanvaalea). Saa siis nähä millasella kuontalolla tää syntyy.
Ssaraa voihan vauvaa, kun noin päin päättänyt olla. Toivottavasti kääntyisi vielä, tai olisi sitten edes niin, että voisit perätilaisenkin synnyttää alakautta.
Ihanaa kuulla kaikkien
vauvautuneiden kuulumisia. Näin ekakertalaiselle kaikki kun on uutta, niin mielenkiinnolla luen mitä teille kuuluu ja miten päivät sujuu pienten kanssa.
Nippa, loistavaa että Paven sokeriarvot on ollut kunnossa, ja pääsette jo kotiin! Nyt vaan nuuskuttelet ihania vauvantuoksuja, ja keskityt omaan pieneen perheesi. :heart: Olet onnesi ansainnut, älä anna kenenkään pilata sitä nyt sulta. :hug:
SaHi, siellä onkin varsinainen varasto vauvanvaatteita, jos noin monta koneellista saa pestä.
(.) Mä kun luulin, että nää vihlonnat ja juilinnat alavatsalla ja kohdunsuulla olis merkkejä laskeutuvasta vauvasta ja paikkojen kypsymisestä, mutta ei! Siellä päivystyksessä tehtiin myös sisätutkimus, paikat oli napakat ja kiinni, ja ultralla mitattuna kohdunkaulaa vielä 4 cm jäljellä! Vauvakaan ei ollut vielä yhtään kiinnittynyt. Oi voi. Tää ei synny ikinä! Nyt voisin ruveta imuroimaan ja pesemään kylppäriä juuriharjalla, jos vaan toi kylki sallisi. : / Harmi ettei nettishoppailu toimi yhtenä ässänä.
No ei, nyt oikeestaan on taas ihan seesteinen ja hyvä olo, jaksan kyllä olla vielä raskaana. Ja tosiaan nyt saakin vauva pysyä vielä jonkin aikaa mahassa että ehtis toi kylki parantua ennen synnytysurakkaa. Nyt lähen vaikka ton pyykkivuoren kimppuun. Sit jos lähtis koirien kanssa ulkoilemaan, tuolla on aivan ihana ilma, arska paistaa!
Ihanaa sunnuntaita kaikille kanssasisarille!
Nanna 35+5
P.S. Tulipahan taas romaani. Mies lähti päiväksi laskettelemaan, joten "saan" tehdä ihan mitä vaan huvittaa koko päivän, ja heti ensimmäisenä tulin tänne turisemaan.