Uusille tervetuloa, kiva kun on aktiivinen ketju ja paljon porukka!
Emsulille tsempitykset, jokohan siellä tilanne edennyt!
Millipilli pohti
imetysliiveistä, mua kans mietityttää ostaa etukäteen, kun en tiedä yhtään, minkäkokoiseksi rinnat kasvaa. Kappahlissa oli jokin aika sitten kaikki rintaliivit 9,95, niin ostin sitten tuplapakkauksen imetysliivejä aika edullisesti, kahdet liivit alle kympillä!! Kappahlin koot olivat kyllä jotain
todella outoa, melko pienirintaisenakin sain valita kaikista suurimman koon, mitä heillä oli tarjolla (85D!!) ja siitäkin ympärysmitää pienempi, kun omissani (75D)...
Linexiltä ostin myös
imetystopin, mutta muutoin ajattelin ostaa sitten oikein hyvät ja oikeankokoiset imetysliivit vasta, kun näkee, että ylipäätään maito joskus nousee (alan epäillä..) ja minkä kokoiset olisi sitten oikeat.
Triida, mulla on vähän samansuuntaisia fiiliksiä! En varmaan oikein vieläkään ymmärrä, että kohta meillä tosiaan on ihan oma pieni vauveli täällä, luunepa, ettei mieskään tätä ihan käsitä. EIköhän se totuus sieltä valkene, hihi..
Nanna, ihana, kun sait mielenrauhan ja varmistuksen, juuri tuota minäkin kaipaisin!
Tuteista ja pulloista, olen kans saanut ohjeet, ettei tuttia, ennen kuin imetys kunnolla käynnissä. Teidän kokemusten perusteella aloin kuitenkin miettiä, josko tutin pakkais vauvalle varmuuden vuoksi mukaan, eihän se mitään haittaakaan! Pulloja mulla on nyt yhteensä 4, ostin varmuuden vuoksi pari ja rintapumppua varten on pari. Toivon tietysti, että imetyksellä mennään, eikä juuri pulloja tarvita..
kaz, tosi kurja tilanne miehen kanssa, aika uskomatonta käytöstä häneltä!! auttaisiko ihan kunnon "kehityskeskustelu", jos istuisitte alas ja juttelisitte tilanteesta kaikessa rauhassa?
Sitten omaan napaan.
Hyviä ja
huonoja juttuja - aloitetaan huonoista: torstain lääkärineuvolassa meidän neukun todellinen ääliölääkärinätäti sitten vahvisti mun epäilykset: beibi
perätilassa, huoh. Nyt odotellaan äitipolille kutsua, pitäisi olla aika sinne ensiviikolla. Vaikka olin jollain tapaa asiaan varautunut, kehitin kuitenkin nyt kauhean stressin ja harmistuksen asiasta. En
millään ilveellä olisi halunnut sektioon, joka nyt kuitenkin saattaa olla edessä. Kovasti on ajatuksia ja kysymyksiä mielessä, voidaano ulkokäännöstä edes yrittää, mahtaako onnistua, olisinko valmis pt-synnytykseen alakautta, riskit... voi voi. Olen koittanut lukea kaikenlaista tietoa asiasta, mutta toisaalta pää menee vain enemmän sekaisin. Nyt yritänkin asennoitua niin, että odotan rauhassa äitipolikäyntiä, sielläpä asiat selviää ainakin jonkin verran. Sen mukaan sitä sitten on mentävä, mitä eteen tulee. Suunniteltu sektiohan ainakin on aika turvallinen ja sikäli hyvä, mutta kun en vaan haluaisi.. Minä niiiiin haluaisin kokea ihan luonnollisen synytyksen alakautta.
No, mutta ne hyvät!
millipilli kyselikin tuos jo
babyshowereista, miun rakas sisko ja ihanat ystävät eilen onnistui yllättämään aivan totaalisesti!Vedättivät mua oikein huolella
Olin juuri pienillä päikkäreillä, just vielä nukahtanut, illaksi piti lähteä moikkaan muutamaa ihan muuta kaveria. Ovikello soi ja menin aivan unessa avaamaan mielessä vaan, että "kuka prkl siellä nyt herättää..." Eikö nämä ollut siellä kaikkien herkkujen ja lahjojen kanssa!! Voi jukra olin iloinen ja yllättynyt. Syötiin vaikka mitä hyvää, saunottiin, tehtiin kasvonaamiot ja jokainen oli myös ottanut mukaansa jonkun helmen tms, joista sain koota itselleni rannekorun. Mieskin oli niin mukana tässä juonessa. :heart:
Noh, mutta nyt venyy taas aivan romaaniksi tämä juttu, äitipolia pienellä stressillä ja isolla kärsimättömyydellä odotteleva
Ssaraa & nuppu 36+3