Särö, ihanat petivaatteet oot tehnyt!!
SaHi, tosiaan, ei näillä kivuilla kyllä kamalasti rehatakaan... Jotain vaan vois ruveta tekemään jotta supistukset alkais tehä jotain tonne alakertaan.
Kestämistä sullekin noihin liitoskipuihin!
Nippa, kuulostaa tosiaan siltä että Pavella olis lähtö lähellä!
Tuuhan kertomaan kuulumisia jahka kykenet!
Joko
Greenteakin on synnyttämässä?! :O
Sone mua alko kamalasti naurattaa toi sun miehen "herääminen" tässä vaiheessa.
Lupaavalta kuulostaa
Nopponen! Enää viikonloppu, ja sitten saat vauvan kotiin! Voiton puolella jo.
_muumis, me ostettiin vaunuiksi Mutsyn 4-riderit. Kriteereinä oli pieni koko (näppärät kaupungissa ja julkisissa) mutta isot ilmakumirenkaat (kääntyvät eturenkaat), joilla on hyvä tehdä lenkkejä myös maastossa.
Alisa, hienoa että vauva oli kääntynyt oikein päin!
Mä ajattelin että pipoksi riittäisi ohut trikoopipo + teddyhaalarin huppu? En mäkään tosin tiedä mitä pitäis olla kun eka vauva vasta tulossa.
Tietty riippuu niin siitä, millon tää nyt syntyy. Maaliskuussa voi olla vielä tosi kylmäkin, mutta jos menee huhtikuulle, niin kevätaurinko lämmittää varmaan jo mukavasti..
Rena, mulla oli kamalat pelot tän raskauden suhteen jonnekin 28 viikolle saakka ehkä? Ensin pelkäsin minäkin kamalasti keskenmenoa edellisen km:n takia, ja kun "turvallisille" viikolille päästiin, aloin pelkäämään kohtukuolemaa. Nyt on kuitenkin jonkun aikaa ollut jo vähän rauhallisempi olo, enkä ole enää suostunut ajattelemaan, ettei tätä vauvaa syliin saakka saatais. En tiedä mikä mulla auttoi siihen, että pelot alkoi pikkuhiljaa väistyä.. Eli en oikein osaa sanoa mitään lohduttavaa. Saman ajatuksen kanssa kuitenkin painii varmaan monet. Jaksamista tohon tunteeseen, tiedän kuinka kamalaa se on. : / Varmasti kuitekin kaikki menee hyvin ja sinäkin saat nyyttisi syliin! :hug:
Sairaalavieraista. Mulle kävis hyvin, että vain mies olisi sairaalassa mun seurana. Ei todellakaan houkuttele ajatus esim. paikalle tuppautuvasta appiukosta perheineen, kun mä olen siellä ihan raatona, verisenä ja väsyneenä, haluaisin vaan sylitellä vauvaa jne.. Mutta en kehtaa vierailua kieltääkään ettei ne loukkaannu. Omalle perheelleni voin kyllä sanoa suoraan, että tulee vasta kun ollaan päästy kotiin. Tuskin niillä niin kova hinku olisi sairaalaan tullakaan.
(.) Olin jo pari-kolme viikkoa saanut nauttia vähintäänkin kohtuullisista, ellen hyvistäkin yöunista. Nyt sit viimeyön valvoin ihan kokonaan. En tiiä mistä sekin nyt taas tuli. Oksennus tuntui kurkussa koko yön ja oli tosi paha olo. Nyt ei enää varsinaisesti okseta, mutta huono olo valvomisesta. Vielä pitäis jaksaa tänään siskontytön synttäreillekin. Hohhoijaa... Muuten ei kummallista tänne päin... Vauva pyörii ja hikkaa kovasti, ja mietin millon se saa mun vatsanahkan puhki! Tossa yks päivä jo kuvittelin että vauva olis alkanu laskeutua, mutta pah, tuolla se on taas niin ylhäällä että keuhkoja ja palleaa painaa ja ruoka meinaa pyrkiä ylöspäin. Mulla on tänään näköjään vaan negatiivista asiaa.. kai se on taas se kun on valvonu koko yön.
Parempaa perjantaita ja viikonloppua muille!!
Nanna 33+3