Jänniä paikkoja täällä muutamalla... Tsemppiä heille!
Miehet: Juu välillä tuntuu että ei nuo miehet oikein ymmärrä tätä raskausjuttua tai sen jälkeistä elämää. Tuntuu että ajattelevat että nepyörivät siinä mukana vaan ja saavat jatkaa omaa elämäänsä ihan samaan malliin kun ennenkin. Mennä ja tulla sillon kun haluavat. Itse täällä tosiaan "varottelen" tuota miestäni aina kun se johonkin menee (olis sitten työt tai joku muu) että tästä vauvasta kun ei tiedä millon se syntyy niin olis hyvä että olis se tukihenkilöpaikalla. Uskon että mun mies tietää että jos tää lapsi syntyis sillon kun se olis jotain alkoholia tms ottanut niin ei olis mukaan tulemista ja sais kuulla kyllä varmaan koko loppu elämänsä asiasta.
Mutta Tsemppiä kaikille noiden miesten kanssa!! :hug:
Mä olen ihan loppu tähän raskauteen!!! Mulla on niin voimat poissa näiden supistusten takia kun niitä jatkuvasti tulee ja ei pysty edes perusruokaa laittamaan kun meinaa jalat pettää alta supistuksissa
. Suihkureissut ovat aivan kamalia kun sillon ei todellakaan voi välttyä supistuksilta ja tuntuu että ne vain siellä pahenevat. Saatika sitten että olisin täältä neljän seinän sisältä päässyt mihinkään ties kuinka pitkään aikaan. Olisi joskus ihan päästä vaikka tekemään pieni kävelylenkki, mutta ei tässä sellasiin pysty. Ainut mitä voin tehdä pienillä supistuksilla on hakea postin postilaatikosta:ashamed: . Mä alan olemaan niiiiiiiin kypsä jo. Olenkin sanonut että jos nämä supistukset olisivat alkaneet tuossa viikon 30 paikkeilla vasta niin eihän tässä vielä mitään hätää olisi mutta kun ne alkoivat jo viikolla 15 (tosin vain vatsankovettumisilla) niin alkaa olemaan tästä rouvasta mehut jo puristettu ...
Mulla onkin tässä ensi viikolla lääkäri varattu jossa katsotaan tuo kohdun suu ja vauvan koko (pelkään sitäkin että vauva on jo ihan jättiläinen kun tuo diabetes minullakin on). Ajattelin siellä kyllä ihan suoraan kysyä lääkäriltä että jos tämä lapsi ei kohta tule ulos täältä omin avuin niin toivoisin käynnistystä. En tiedä onko se ns käynnistysraja joku 37 viikkoa vai mitä se on mutta kyllä sekin helpottaisi jo asiaa kun tietää että silloin se viimeistään tulisi ulos ja oma jaksaminen toivottavasti helpottais... En tiedä miten helposti ne tuolla naistenklinikalla laittaisivat käynnistysindikaatioksi äidin exhaustion mutta yritän ainakin!!! Tässä tulee oikeasti hulluksi!!! (siis ei nyt ole kyse mistään vertauskuvasta vaan oikeesti...:ashamed: )
Sairaalaan lähdöstä: Ongelma tässä myös on tuo sairaalaan lähtö... Mulla ei varmaan ole pienintäkään tietoa millon pitäisi lähteä sairaalaan. No se olis selvä jos vedet menis niin sillon lähtisin soittelemaan kyllä sairaalaan, mutta supistusten kanssa... Niitä kun tulee jatkuvasti kipeenä niin ei ole harmainta haisua millon ne jotain siellä alakerrassa tekevät. Itsellä kun on tuonne synnytyssairaalaan matkaa sellanen päälle 60 km niin ei ihan turhan takia viitsi lähteä sinne että lääkäri toteaa että kanavaa jäljellä 4cm ja ulkosuu auki sormelle (tää on ollut mun viimesimmät tilanteet eikä siitä ole muuttunut vaikka supistuksia riittää
). Hieman siis pelottaa tuo synnytyksen käynnistyminen jos se vaan noilla supistuksilla käynnistyis... Tuo ajaomatkakin on tosiaan pitkä ja esim aamuruuhkassa voi mennä hyvinkin se pari tuntia matkassa joten huh-huh!
Hei, toivottavasti te muut jakselette paremmin!! Tämä minun raskausaika ei ole ollut todellakaan helppo ja sen takia toivonkin sen pian päättyvät onnelisesti. tiedän että tämä on meidän viimeinen lapsi joten todella olisin halunnut nauttia tästä raskaudesta mutta se ei onnistunut. Nauttikaa te!
Ei tässä onneksi ole kuin muutama viikko enää jäljellä joka tapauksessa joten pitää vaan yrittää jaksella...
Tsemppiä kaikille viimeisissä viikoissa!!
sannamary ja sissi 34+6
ps. Sori tuli taas niin negatiivinen kirjoitus :| Nyt yritän tässä jollainlailla saada sitä positiivisuutta näille viimeisille viikoille vielä mahdutettua etten teitä kaikkia lannista tällä surkuttelulla...