Nannalle kiitokset uudesta pinosta !
Minx82 Paljon Onnea pojasta ja hienosti sujui, vaikkakin vauhdilla
Rena kyllä täälläkin haaveillaan ei raskaana olosta. Mulla tosin sen verran pieni masu, ettei vielä ole estänyt kuin vatsallaan nukkumisen. Siihen on ihana saada muutos. Muuten pääasiassa käyttänyt omia vaatteita, paitsi farkkuleggarit on mammamalliset. Omia on turha haaveilla päälle moneen kk ton pyllyn ja reisien kanssa, mut onneksi viihdyn collareissa. Mä luulen enemmänkin että tulee masua ja liikkeitä ikävä. Tuossahan tuo on kiltisti olla möllöttänyt mukana jo niin pitkään
Emsuli ei kyllä aknesta kokemuksia. Mulla päinvastoin iho ja hiukset erittäin hyvässä kunnossa. Karvankavukin tyrehtyi kokonaan. Odotan vaan imetystä, et miten siinä sit käy!! Hiukset lähtee ja muutun karvaiseksi??? !!!
Leo81 tuttua ja ärsyttävää sairaaloiden palvelu. Saa itsensä tuntemaan tungettelijaksi kun soittaa tai menee käymään. Mä yritän pysyä viimeiseen asti kotona ettei tuu turhia mielenpahotuksia ja käännytyksiä ovelta.
Joku ihmetteli tuota mun ma lääkärin kommenttia synnytyksen alkamisesta. Niin minäkin ! Eka toiveissa oli vk 30 pääsy, sit 32 ja neuvolan lääkärin mukaan 34 viikot pitää saada täyteen. Naikkarilla se lääkäri vaan totes, että uutta aikaa ei anna ja kohdunsuuta ei enää tutkita. Synnytyksessä sitten antibiootit vauvaa suojaamaan tulehduksilta varmuudeksi?! Keuhkojen kehityksestä ei mitään... Noo, onneksi pian on 33 poks ja sit enää viikko pakkolepoa.
En eilen jaksanut koneelle ollenkaan, oli niin kamala päänsärky koko päivän!
Limatulppa tulla paukahti loppuun ja siihen loppui työnnättäminen. Koko sen ajan mitä se irtoili, juili selkää ja suoli tyhjeni. Ihan veristä ja klimppistä oli loppu. Mut eilen illalla kaikki taas normisti ja paperi pysyi puhtaana.
Helpommalla pääsis jos tulis kerrallaan eikä monta päivää valuen..
Vauva on kuitenkin parhaassa mahdollisessa asennossa. Selkä vas. kylkeä vasten ja jalat oik. kylkeä. Kuulemma ihanneasento lähteä synnyttämään. Kiinnittymisestä en ole vielä varma, teki hommia kyllä limatulpan irtoamisen kanssa tuo vauvan pää..
Mutta fiilis hyvä, ellei ihan ihana!!!
Mie oon oottanut helmikuuta kuin kuuta nousevaa, ollaan paremmilla viikoilla kaikki
Nyt saa ruveta jo odottelemaan vauvauutisia enemmänkin!!
Hyvää viikonloppua kaikille sairaalaan, uusille vauvoille tietysti ja masun kanssa odotteleville. Tää on lyhyt kk ja varmasti tapahtumarikas monilla !!
Zuza ja kirppu 32+5