Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos, olen nyt vähän viisaampi.FINLEX [type]=pika&search[pika]=kihlautuneet
Kappas, taas sä olet vääristelemässä mun sanomisiaÄlä tän jälkeen sitten enää koskaan ikinä väitä, ettetkö tällasta tekisi
Mä en ole sanonut kenenkään suhteen olevan huvittava, vaan teinikihloihin meneminen on mun mielestä huvittavaa. Ajatus siitä, että sanoo lupautuvansa avioliittoon ilman, että lupautuu avioliittoon on aika mielenkiintoinen. Se ei tarkoita, että parisuhde olisi huvittava, vaan tuo teko on huvittava.
Edelleen, mikä sä olet määrittelemään mikä on oikeen? Millä oikeudella sä määrittelet onko toisten teot huvittavia?
Tuskin nämä kihlautuvat parit pitää tekoaan huvittavana teinitekona ja tuskin he soittavat suutaan sun parisuhdeasioosta. Mieti sitä.
Mä en ole määritellyt kihlauksen merkitystä. Se on määritelty jopa laissa.
Mä määrittelen toki mitä itse pidän huvittavanaJos itse pitää avioliitto-lupausta-ilman-avioliitto-lupausta jotenkin merkityksellisenä niin siitä vaan, mutta ei pidä todellakaan ihmetellä jos muut ihmiset kummeksuvat.
Eli kihlaus on määritelmältään sitä, että ollaan kihloissa?Mitä järkeä lähteä tollasella leikkimään kun se ei tarkoita mitään? Miksei voi keksiä jotain muuta sanaa, vaikka hihlat, jos haluaa jotenkin julistaa olevansa määrittelemättömässä välitilassa hyvin sitoutuneen muttei kuitenkaan vielä avioliittoa edes pohtinutkaan...? Miksi pitää vesittää termi joka kuvaa ihan muuta ilmiötä?
Kyllä se on nyt ihan joku muu, joka on herneen vetänyt nokkaansa.Ja taas se sun tapa on se ainoa oikia... muut on sitten persiistä. Mä en tajua miksi pitää noin vetää herneet nenään toisten tavoosta.
Mulla on ainakin helvetin paljon enemmän ollut elämässä mietittävää kun toisten tavat sitoutua.
kyllä naurattaa kun aikuiset ihmiset sanoo olevansa kihloissa, sit kun kysyy että koskas häät on niin ei tietoa, ei me häitä tarvita ym ym. Naurettavaa teinimeininkiä, silloin todellakin jommalla kummalla on sitoutumisvaikeuksia siiehn liittoon
Ja taas se sun tapa on se ainoa oikia... muut on sitten persiistä. Mä en tajua miksi pitää noin vetää herneet nenään toisten tavoosta.
Mulla on ainakin helvetin paljon enemmän ollut elämässä mietittävää kun toisten tavat sitoutua.
Kyllä mua saa vituttaa se, että joku kattoo oikeudekseen nauraa toisten parisuhteessa tekemilleen ratkaisuille. Ihme kilareita vetää jotkut siitä, että kaikki ei mene naimisiin vaikka olisi mennyt kihloohin. Kuinka voi ihmisiä noin risoa toisten valinnat tässä asiassa.