Tulin tähän koneelle käväseen ennenkuin painun pehkuihin, mies ja siskontyttö katsoo järkyttävää kauhuelokuvaa, ei meikäläisen hermo kestänyt
Pakenin tähän ja uni painaa sen verran silmää että lähden Mintun kanssa koisimaan.
Huomenna pitää vielä siivota ja vähän kokata, ystäväpariskunta, Mintun kummit, tulevat yökylään 4 kk ikäisen poikansa kanssa. Raketteja ammutaan, syödään liikaa ja saunotaan. Ja juodaan kyllä siideriä ja punaviiniä. Minäkään en voisi ikinä lasteni edessä juoda alkoholia, liekö peruja minun isäni alkoholiongelmasta vai mistä. Joskus kaadan lasiin siideriä ja sanon esikoiselle että se on aikuisten väkevää juomaa. Meillä ei siis puhuta alkoholista niiden oikeilla nimillä. Isi ei juo koskaan kaljaa, vaan tosiaan aikuisten juomia.
Me kyl sit lasten nukkumaan mennessä juodaan usein siideri tai punaviinilasi. Musta on aivan ihanaa istua sohvalle, katsoa töllöä ja nauttia yks juoma. Mies juo nytkin tossa yhtä olutta. Mut mulla oli exä sellanen joka joi kokoajan kaljaa, ja se oli tosi ällöttävää. En voinut siis käsittää miksi sitä pitää kokoajan kitata. Mä olen käynyt kahdesti viihteellä Mintun syntymän jälkeen, ja muuten on mennyt hyvin, mut aika ikävä ollut Minttua
Mut kivaa oli ja piristää kovasti tyttöjen kanssa biletys
Ja olen juonut tosi hitaasti, että en voi sanoa olleeni humalassa edes, vain ehkä hiprakassa jossain vaiheessa. Mies on käynyt myös useemmin, minä yleensä sanon että alas mennä siitä, jos kaverit soittaa, ettei vallan meihin tyttöihin kyllästy
Krapula sillä aina on, mutta sellainen järkevä, ei makaa eikä valita, on vaan väsynyt mut haluaa silti tehdä kaikkee, sanoo että inhottaa jos menee päivä pilalle.
Hoitoon ei olla mekään Minttua vielä laitettu, täällä on kyllä joku ollut Minttua hoitamassa tunnin pari. Ei vaan ole ollut tarvetta, vaikka kyllä näin pieni pärjää ilman äitiä tai isää. Muistaakseni se on ihan tutkittu juttukin
Tärkeintä on läheisyys, turva ja ruoka. Mutta tosiaan ei ole ollut tarvetta viedä yöksi, vaikka ymmärrän niitä jotka jo vievät. Jokainen tekee niinkuin itsestä tuntuu. Toisen elämäntilanne voi olla niin erilainen omaan verrattuna, ettei sitä osaa ymmärtääkään. Joten :hug: niille joilla vaikeita aikoja on/on ollut.
nyt toivottelen teille hyvää alkavaa vuotta 2008 ja suuret halaukset teille tästä vertaistuesta mitä täältä olen saanut!! Ihaninta tässä palstassa on se, että kaikki saamme olla sitä mitä olemme, eikä kukaan arvostele toisten asioita, vaan yrittää vain parhaansa mukaan auttaa ja antaa tukea.
Katja, Anni 3 v ja Minttu 2kk 2 vkoa