***LOKAVAUVAT 2007, VOL.4***

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
ja nyt raukka joutuu siivoamaan huushollia että minä voin/uskallan sinne mennä. :ashamed:
:ashamed: no kun mulla tuppaa varsinkin tuo askartelusälä leviämään ympäriinsä. Ei täällä paikat kyllä tule kiiltämään joten en suosittele valkosia sukkia laittamaan jalkaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Onko Piituli menossa tuutiksen luo jo kylään? vai mitä tuo äskeinen tarkoitti? Varmaan ootte eilen illalla tai yöllä asiasta puhuneet? En jaksanut lukea noita ilta/yö keskusteluita ajatuksella läpi :ashamed:
juu olen menossa tutustumaan hengen heimolaiseen tällä viikolla :D
:D Piituli tarjoutui tulemaan tänne päin kun mulla viikolla aikataulua säätelee nuo eskariin viennit ja haut. Ja siinä jää vaan vajaa neljä tuntia aikaa väliin. Jos miä täältä esim. kouvolaan lähtisin niin matkoihin menis melkein tunti yhteen suuntaan (ainakin mulla kun inhoan talvella ajaa autoa).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Tilda missäs sie oot ollut? Mulla on mennyt ihan ohi... mut kiva että oot takaisin :D

Piitulilla
komee kruunu... mullois hienompi vaan enpä kehtaa päähäni laittaa ja kuvaa ottaa :LOL:
mie aattelin aloittaa hieman vaatimattomammasta ja räväyttää sitten joskus kunnolla...... :LOL: :LOL:
Oisit nyt lainannut kuvaan sitä käsilaukkuakin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Koiran omistajat ohoi Lähteeks teijen koirilta karvaa tällä hetkellä enempi kuin yleensä? Netasta lähtee järkyttävän paljon |O *ajaa sen kaljuksi ja ompelee puvun päälle*
Jeps, se on tää "talvi". Karvaa on joka paikassa niin paljon tasaisen mattona, että vois luulla meillä olevan kokolattiamatot. Tänään just harjasin koirasta karvoja semmoisen kasan, että niistä sais tehtyä toisen koiran :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Koiran omistajat ohoi Lähteeks teijen koirilta karvaa tällä hetkellä enempi kuin yleensä? Netasta lähtee järkyttävän paljon |O *ajaa sen kaljuksi ja ompelee puvun päälle*
Jeps, se on tää "talvi". Karvaa on joka paikassa niin paljon tasaisen mattona, että vois luulla meillä olevan kokolattiamatot. Tänään just harjasin koirasta karvoja semmoisen kasan, että niistä sais tehtyä toisen koiran :kieh:
Miä jo ajattelin että tossa on jotain vialla :ashamed: Ei siitä viime keväänä tällee lähtenyt, tosin oli ihan pentu silloin. En enää muista näitä karvanlähdön riemuja.
 
Mä oon kans siinä Liberon kerhossa. Mulla oli alkuun kans niin, etten päässy kirjautuun. Jotenkin se sit vaan onnistu. Nyt saan laittaa ekan kuoren merkkejä eteenpäin, niin saan lahjan. Kivaa :)

Meillä syödään kasvissoseista oikeestaan kaikkee. Peruna, porkkana ja parsakaali tulee tehtyä ite, muut kaupasta.
Hedelmäsoseet kans kaupan. Banaania vois kai jo antaa kans??
Velliä meillä menee vaihdellen 150-200ml. Nyt vähän vähemmän, kun annan annoksen iltapuuroo. Sain siten taas yösyötöt yhteen kertaan.

Kohtahan meillä, siis 4 päivän päästä sais alkaa jo lihasoseita koittaan... justhan aloteltiin kasvissoseet. Mihin tää aika menee???

Nyt naureskeleen Amerikkalaisia Idolseja :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Mikähän nyt on vikana? Eemelillä oli ihan mustaa kakkaa vaipassa ja aikast löysää... Oliks se jonkun tietyn jutun merkki?
johtuisiko jostain mitä syönny?! mustikkaa tms..
pitääkin mennä tarkastamaan... mitähän siinä marjasoseessa on... :headwall: Eipä ole ennen tullut... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Mikähän nyt on vikana? Eemelillä oli ihan mustaa kakkaa vaipassa ja aikast löysää... Oliks se jonkun tietyn jutun merkki?
johtuisiko jostain mitä syönny?! mustikkaa tms..
pitääkin mennä tarkastamaan... mitähän siinä marjasoseessa on... :headwall: Eipä ole ennen tullut... :headwall:
Selviskö? Sisälsikö mustikkaa?
 
Jep... mä jo pelästyin että mikä on hätänä... että josko ollaan tulossa kipeiksi tai jotain... :headwall:
En mä mitenkään olen täällä ylireagoiva... :LOL: :LOL:
Pitäiskö enemmän olla ihmisten ilmoilla, niin ei kerkeis tollasiin "pikku juttuihin" takertumaan :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Jep... mä jo pelästyin että mikä on hätänä... että josko ollaan tulossa kipeiksi tai jotain... :headwall:
En mä mitenkään olen täällä ylireagoiva... :LOL: :LOL:
Pitäiskö enemmän olla ihmisten ilmoilla, niin ei kerkeis tollasiin "pikku juttuihin" takertumaan :LOL: :LOL:
Kuule kyllä sitä aina sen verran ehtii :D *nim.merkki tutkii lapset "suurennuslasilla" jopa neuvolassa siitä sanottu ettei ihan niin tarkkaan kannata katsoa* :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Jep... mä jo pelästyin että mikä on hätänä... että josko ollaan tulossa kipeiksi tai jotain... :headwall:
En mä mitenkään olen täällä ylireagoiva... :LOL: :LOL:
Pitäiskö enemmän olla ihmisten ilmoilla, niin ei kerkeis tollasiin "pikku juttuihin" takertumaan :LOL: :LOL:
Kuule kyllä sitä aina sen verran ehtii :D *nim.merkki tutkii lapset "suurennuslasilla" jopa neuvolassa siitä sanottu ettei ihan niin tarkkaan kannata katsoa* :ashamed:
Mä ainakin voisin olla ehkä enemmän poissa pojun luota :D Ei tulis katottuu niin tarkkaan... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Jep... mä jo pelästyin että mikä on hätänä... että josko ollaan tulossa kipeiksi tai jotain... :headwall:
En mä mitenkään olen täällä ylireagoiva... :LOL: :LOL:
Pitäiskö enemmän olla ihmisten ilmoilla, niin ei kerkeis tollasiin "pikku juttuihin" takertumaan :LOL: :LOL:
Kuule kyllä sitä aina sen verran ehtii :D *nim.merkki tutkii lapset "suurennuslasilla" jopa neuvolassa siitä sanottu ettei ihan niin tarkkaan kannata katsoa* :ashamed:
Mä ainakin voisin olla ehkä enemmän poissa pojun luota :D Ei tulis katottuu niin tarkkaan... :LOL:
Niin mutta toisaalta siinä vois käydä vielä niin että tutkisit puolet tarkempaa ettei vain mitään ole ilmestynyt poissaolo aikanasi :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Jep... mä jo pelästyin että mikä on hätänä... että josko ollaan tulossa kipeiksi tai jotain... :headwall:
En mä mitenkään olen täällä ylireagoiva... :LOL: :LOL:
Pitäiskö enemmän olla ihmisten ilmoilla, niin ei kerkeis tollasiin "pikku juttuihin" takertumaan :LOL: :LOL:
Kuule kyllä sitä aina sen verran ehtii :D *nim.merkki tutkii lapset "suurennuslasilla" jopa neuvolassa siitä sanottu ettei ihan niin tarkkaan kannata katsoa* :ashamed:
Mä ainakin voisin olla ehkä enemmän poissa pojun luota :D Ei tulis katottuu niin tarkkaan... :LOL:
Niin mutta toisaalta siinä vois käydä vielä niin että tutkisit puolet tarkempaa ettei vain mitään ole ilmestynyt poissaolo aikanasi :LOL:
Voi olla niinkin :LOL: :LOL: :LOL:
 
Ette te vielä oo sopinut, että tapaamiseen kaikille kruunut päähän :LOL: . Hyvä kuva Piitulista ja noi paidat oot kyllä tosi siististi osannut tehdä :flower:

Milekolle kiitti libero tiedoista :). En sit suuria ole menettänyt kumminkaan, vaikka lahjukset varmaan ihan kivoja onkin.

Meillä neiti nukkui just tässä rinnalla ja nyt sit valvotaan vielä varmaan ainakin pari tuntia |O . Vois sitä joskus tehdä jotain yksinkin tai edes kahdella kädellä. Liinaa oon jotenkin huono kotona käyttään, tiedä sitten miksi. Tuntuu, ettei kotihommia sen kans ole kumminkaan niin helppo tehdä, kun vauva jo isona siinä edessä. Ja mielellään kantajan pitää liikkua, että liinassa viihdytään |O . Liikkumisesta tuli mieleen, että jotain varmaan tarttis tehdä, mä oon kuin 4kk raskaana mahasta päätellen :ashamed: :/ . Ja asiasta kolmanteen, onko kukaan epäillyt olevansa uudestaan raskaana? Hitto, mulla pari päivää välkkynyt moinenkin mielessä, kun on ollut tietynlaista pahaa oloa :$ . Olis sekin, isäänällä parin viikon päästä sterilisaatio :LOL: . Jos toi huono-olo jatkuu, on kai mielenrauhan takia haettava testi, kun menkat ei kumminkaan ole mulla vielä alkanut. No, ei toi totta voi olla, mutta kaikkea se mieli keksii :eek:
 
Sori, mulla tulee näemmä yhtenään kirjoitusvirheitä. Sitä tää yksikätisyys teettää :headwall: . Ja en todella tiedä, mitä ajattelisin, jos tosissaan oliskin raskaana :eek: . No, ei mun pitäis tänne edes kirjottaa moisesta!!

Missä muuten Mamma3?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Sori, mulla tulee näemmä yhtenään kirjoitusvirheitä. Sitä tää yksikätisyys teettää :headwall: . Ja en todella tiedä, mitä ajattelisin, jos tosissaan oliskin raskaana :eek: . No, ei mun pitäis tänne edes kirjottaa moisesta!!

Missä muuten Mamma3?
Miksei pitäis kirjottaa? Toivotaan jos testaat että tulos on oman mielen mukainen. :hug:
 
Iltaa naikkoset :wave:
Kiitoksia sosevinkeistä.Myö ei olla vielä alotettu..parin viikon päästä jos alettaisi maistelemaan.Porkkanaa ajattelin pakastaa,miten ootteko pakastanu bataattia?Miten se kestää pakastuksen..säilyykö vai meneekö rakeiseksi?Mie kävin eilen ihan kuumana (siis vihaisena ;) ) ...Ellalla kun oli ummetusta viikon verran ja tuli verihyytymiä sitten kun maha toimi taas..Anopin mielestähän se johtui miusta "kun en anna lapsi raukalle kiinteää syömistä" Muutenkin kommentoi kaikkeen että "kun et syötä kiinteää ruokaa niin ei lapsi nuku/eikä kasva jne." Sit oikee halusi ärsyttää minuu eilen ja Ellallle niin lässytti että "voih pientä,aina kun tuut mummolaan niin mummo antaa kyllä kohta herkkuja siule,antaisin nytkin kermavaahtoa mutta äitisi kieltää" Anteeksi valitukseni..pakko jonnekkin purkaa.Ehkä ylireagoin. |O |O |O
 

Yhteistyössä