***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

ja muutenkin tämä päivä on ollut kans yks maanantai |O ei nappaa yhtään mikään ja istun vaan netissä, vaikka kaikki kotityöt on tekemättä. Eikä vois kyllä tämän vähempää kiinnostaa, laitoin esikoisen ja ukon kauppaan että saan rauhassa läsöttää tässä koneella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
hiivalimppukohtauksen :LOL: tuo tarvii kyllä pikkusen enempi selitystä. Kuulostaa kyllä niin mielenkiintoiselta
Elikkä siis kun saa "kohtauksen", nii sitähän paisuu ja nousee kohti kattoa niinkuin hiivataikina, niin eikös se silloin ole hiivalimppukohtaus :D

YOdottajalle piiiitkiä hermoja! Kyllä ne nuo miehet taas ilmeisesti osaa hommansa. Sun pitää joskus kirjottaa semmonen paljastuskirja. Tai ainaski semmonen omaelämänkerrallinen vrt. esim. Anna-Leena Härkösen tekstit lapsen saantiin liittyen.... Siinä olis päin näköä herralle ja tututhan kyllä tunnistais :kieh:
 
venla nukkukin sitten sellaset 20min.. :D
hitto tuo pakastin on tönkköjäässä..olen sitä kohta neljä tuntia sulattanu :headwall: ja vielä yläosassa on jäätä..pitää varmaan seuraavan kerran sulattaa kun ei ole noin jäässä.

muuten missä kaupoissa myydään reiman vaatteita (siis hattuja,pukuja)
pienille..urheiluliikkeissä varmaan on..mut missä muualla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
hiivalimppukohtauksen :LOL: tuo tarvii kyllä pikkusen enempi selitystä. Kuulostaa kyllä niin mielenkiintoiselta
Elikkä siis kun saa "kohtauksen", nii sitähän paisuu ja nousee kohti kattoa niinkuin hiivataikina, niin eikös se silloin ole hiivalimppukohtaus :D
:LOL: elikäs semmonen kohtaus. meil vaan hypitään seinille
 
Minä en syö ikinä laskiaispullia... |O

:hug: Kaikille joilla vastustaa jokin asia
Pikkumyylle extrahali :hug:

Kaikkeen ei jaksa kommentoida, eikä kyl jaksakkaan, jospa huomenna paremmin.

Millanen hintataso Tampereella on bensassa?
Ollaan lähössä sinne keskiviikkona kun Jennalla on kisat Pirkkahallissa illalla.
 
Niinukka. meilläpäin reimaa myydään Nickyssä & Nellyssä, Stockmannilla ja Citarissakin olen nähnyt. Urheiluliikkeessa sen sijaan en ole koskaan nähnyt kyseistä merkkiä. Meidän Annilla on kaikki ulkopuvut Reimatecia ja olen tykännyt kovasti. Pikku ukolle en vielä sen merkkisiä osta kun ovat tuhottoman kalliita eikä tuo vielä tarvi mitään veden, tuulen pitävää materiaalia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Niinukka. meilläpäin reimaa myydään Nickyssä & Nellyssä, Stockmannilla ja Citarissakin olen nähnyt. Urheiluliikkeessa sen sijaan en ole koskaan nähnyt kyseistä merkkiä. Meidän Annilla on kaikki ulkopuvut Reimatecia ja olen tykännyt kovasti. Pikku ukolle en vielä sen merkkisiä osta kun ovat tuhottoman kalliita eikä tuo vielä tarvi mitään veden, tuulen pitävää materiaalia.
Ja onpi Prismassa ja Eurossakin muistaakseni, ainakin Prismassa. Ei mullakaan muita tule mieleen...

No kala on ainaki terveellistä, laitoin siis uuniin kalapuikot ranskisten kaveriksi :LOL: Eli meillä syödään tänään fish and chips englantilaisittain :D
 
Mulla meni tämä päivä plörinäksi laihdutuksen suhteen. Onneksi oli tänä aamuna se punnitus :D eikä huomenna. Olen syönyt tässä illan mittaan suklaa jogurttia, savusiivua leivän päällä ja äsken mietin alanko vatkaamaan kermaa laskiaspullan väliin. Minä se olen vissiin sitten tunne syöppö, kun tänään tuntui ettei mikään mene putkeen ja nyt iltaa kohden lohdutus herkut vaan lisääntyy :(
 
kuis mileko pullat pyöri`?
ai hitto ku minunnii tekköö mieli laskiaspullia,no huomenna saan ku mennään synttäreille..
enkä oo enää äksy ukolle,ja p*lakkokin petti :LOL:
olin nukkumassa päikkäreitä nii tuo rutale tuli ihan minnuun kiinni ja halas :heart: eihän siinä enää äksy voinu olla..noh antton on sit minunki äksyilyt ottanu itelleen,on niin pirun äkänen..ah,nyt pizzalle :p

sanontoja

pyörii ku puolukka p*
vettä tulee ku esterin perseestä
ruma ku rukkasnahka
nätti ku sika pienenä

en nyt muita muista..

tilda
pikkusen siinä lehdessä väärstelivät sanojani mut ihan positiivinen juttu oli,et en kehtaa edes valittaa siitä :D
 
Täällä taas opiskelupäivä takana. Kaverin kanssa tehdään yhdessä opinnäytetyötä ja tavattiin tänään sen tiimoilta - ahkerasta aherruksesta palkittiin itsemme sitten shoppailulla. Hilma sai uuden unipussin, muutakin teki mieli ostaa - mutta sain itseni hillittyä :)

Kuinka kauan teidän vaaveilla on kestäneet rotarokotteen sivuvaikutukset ( jos niitä on tullut )? Hilma sai sen torstaina ja siitä asti on pulautellut huomattavasti enemmän ja ilmaa on hirmuisesti mahassa. En keksi muuta selitystä kuin se rokote, kun aiemmin mahavaivoja neidillä ei ole ollut juuri lainkaan. Nukkuminenkin on nyt hankalaa, kun ilmaa kertyy niin paljon typylle. Eli mitenköhän kauan tatä voi kestää...?

Ja toinen kysymys. Me otettiin tänään ekaa kertaa pakkasesta maitoa, ja Hilma ei suostu sitä ottamaan. Aiemmin on ottanut pullosta ongelmitta, mutta ennen on tehty niin että olen pumpannut pulloon aamulla kun olen tiennyt, että mulla on jotain menoa. Nyt sitten otettiin pakkasesta ja kieltäytyi täysin. Voiko se maidon maku jotenkin muuttua vai onkohan tuo neiti vain nyt päättänyt olla tykkäämättä pullosta??
 
Alkuperäinen kirjoittaja oliivia:
Täällä taas opiskelupäivä takana. Kaverin kanssa tehdään yhdessä opinnäytetyötä ja tavattiin tänään sen tiimoilta - ahkerasta aherruksesta palkittiin itsemme sitten shoppailulla. Hilma sai uuden unipussin, muutakin teki mieli ostaa - mutta sain itseni hillittyä :)

Kuinka kauan teidän vaaveilla on kestäneet rotarokotteen sivuvaikutukset ( jos niitä on tullut )? Hilma sai sen torstaina ja siitä asti on pulautellut huomattavasti enemmän ja ilmaa on hirmuisesti mahassa. En keksi muuta selitystä kuin se rokote, kun aiemmin mahavaivoja neidillä ei ole ollut juuri lainkaan. Nukkuminenkin on nyt hankalaa, kun ilmaa kertyy niin paljon typylle. Eli mitenköhän kauan tatä voi kestää...?

Ja toinen kysymys. Me otettiin tänään ekaa kertaa pakkasesta maitoa, ja Hilma ei suostu sitä ottamaan. Aiemmin on ottanut pullosta ongelmitta, mutta ennen on tehty niin että olen pumpannut pulloon aamulla kun olen tiennyt, että mulla on jotain menoa. Nyt sitten otettiin pakkasesta ja kieltäytyi täysin. Voiko se maidon maku jotenkin muuttua vai onkohan tuo neiti vain nyt päättänyt olla tykkäämättä pullosta??
Maistoitko Oliivia sitä maitoa? Minusta sulatetun maidon maku oli niin kummallinen etten antanut ollenkaan, tai sitten sulatin sen väärin... Ja hajukin oli outo.
 
Mileko kyseli tampereen bensan hinnoista..ABC:llä oli tänään 1,39eur, pisti vaan silmään kun ohi käppäiltiin..siis ysivitonen.

Pikkumyy inhottavaa sun miehen käytös, maksat vielä korkojen kera takas kun tilaisuus tulee ;) Meillä isäntä kans tokas yks päivä fiksusti että tarvii varmaan hommata kodinhoitaja jos et pärjää täällä päivää lasten kans. se siis tuli töistä ja heti nakkasin tytön syliin kun mulla päätä särki..tuli kans sellanen olo et aijaha, yksinkö tän mukulan päätin tehä..

oliivia siitä rotarokotuksesta. meille neuvolantäti sano et sitä virusta on kakan mukana viikon ajan rokotuksen antamisen jälkeen niin luulis et siinä ajassa sivuvaikutuksetkin häviäis..?!en tiedä..

Mä en oo jaksanu paljoo täällä oleilla, oon ihan kauhee ottaan stressiä raha-asioista ja nyt tuntuu olevan rahahuolia enemmän kuin koskaan!Isäntäkin sai tosi hyvän tilin mut niin se vaan hupes kun makso laskut :kieh: ärsyttää jo valmiiks et kuinkahan sitä loppukuu taas pärjäillään..mut asioilla on tapana järjestyä vaikka ei taas siltä tunnu!

 
Kiitos kaikille noista lohdutuksen sanoista :hug: Tuntuuhan se jo toki paremmalle, että täältä edes löytyy tuota vertaistukea.Pepisalle ja tietysti kaikille muillekin joilla isä ei niin osallistuva lapsen hoitoon :hug: Ja toki myös yksin lapsensa kanssa olijoille :hug: *nostan hattua* Vaikkakin välillä ajattelen, että jos olisin ihan yksin, niin sitä apuakin varmaan neuvolastakin herkemmin tarjottaisi. Minä kun olen niin kamalan huono pyytämään :ashamed: Kyllä minäkin olen välillä pakkaamassa isännän laukkuja ja viikonloppuna otin tosiaan jo sormuksetkin pois :'( :/ Mutta siltikin toisaalta haluan uskoa, että jostain tuolta tuon kaiken typeryyden sisältä löytyy se ihana mies johon jo kohta 11 vuotta sitten rakastuin :heart: :| :/ Näin toivon, ja koetan sillä jaksaa ainakin lasten vuoksi.
Joo, mutta velleistä on ollu puhetta. Meillä meni alkuun maissivelli sekoitettuna maitoon, peruna-porkkanavelli aiheuttaa vaan tutin muljuttamisen suussa, vaikka omatekemä peruna.porkkanasose maistuu.. Mutta nyt ihan parin päivän aikana tuo pikkumies on hylänny kokonaan tuon pullon :eek: Ei halua kun tissievästä. Tosin minusta tuntuu ettei sieltä paljookaan mitään enää tuu. Saa nähdä onko menkat tulossa, kun on alamahaa juilinut kohta viikon. :x Ja just kun tuo imettäminenkin alko tuntumaan ihan kivalta alkuhankaluuksien jälkeen :headwall: Mutta nyt huolettaa saako tuo pikkumies tarpeeksi evästä. Kun ei ole kooltaan muutenkaan mikään jättiläinen.. Muistanko väärin vai onko olemassa sellasia rinnanmuotoisia tutteja pulloihin?????

Jotain muutakin piti kommentoida, mutta minkäs teet kun ei muista. Pitänee poistua koneelta kun sain pojan nukkumaan niin en viitsis millään herättää tähän naputteluun. Öitä! Lähden lukemaan päivän lehdet :wave:
 
mikero
niin se on meilläki,tili tulee ja samantien menee..vaik ukolle tulee palkka 2 viikon välein..nyttenki kaikki mun äippärahat menee varmasti ton koiran leikkaukseen..mut kyl se joskus helpottaa,ei kannata stressata rahoista..
 

Yhteistyössä