***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
mammoliino Kiiakin sai jokunen aika takaperin mielettömiä pultteja ja todellakaan mikään ei meinannut likkaa hiljentää :/ Kyllä siinä saa todellakin kaikki keinot käyttää ja tusinan keksiä uusia. :hug: Nykyäänkin tuo neiti saattaa aika ajoin ottaa pullon kanssa matsia. Välillä kelpaa isoreikäsempi tutti ja parin minuutin kuluttua pitääkin olla toinen :headwall: Ohjekirjaa tai tulkkia täälläkin kaivattaisiin :wave:

:LOL: Onko ne nämä neidit tämmösiä? Meidän Santeri ei muuta kun nukkua tussotti ja yksinään höpötteli tässä iässä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
mammoliino Kiiakin sai jokunen aika takaperin mielettömiä pultteja ja todellakaan mikään ei meinannut likkaa hiljentää :/ Kyllä siinä saa todellakin kaikki keinot käyttää ja tusinan keksiä uusia. :hug: Nykyäänkin tuo neiti saattaa aika ajoin ottaa pullon kanssa matsia. Välillä kelpaa isoreikäsempi tutti ja parin minuutin kuluttua pitääkin olla toinen :headwall: Ohjekirjaa tai tulkkia täälläkin kaivattaisiin :wave:

:LOL: Onko ne nämä neidit tämmösiä? Meidän Santeri ei muuta kun nukkua tussotti ja yksinään höpötteli tässä iässä....
Mitä lie raivottaria nää on :D Mahdetaankohan myöhemmin olla pimujen kanssa helisemässä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Meillä tuolla on kilkuttimet :D
Meijen eskarilainen oli ihan pienenäkin tulta ja tappuraa :D Että häneen verrattuna Kiia on ns.helppo lapsi. Mutta jos taas vertaan nuorempaan poikaan niin Daniel oli superhyper rauhallinen ja tyytyväinen vauva. 2v iässä osasi ottaa jo takaisin päin... Ja rauhallisuus alkaa olla historiaa

Kyllä on jännä miten samoista "aineksista" voi tulla aivan eriluonteisia lapsia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Minä olen niin uupunut että sorruin kirpeisiin pääkallo karkkeihin. :whistle: nyt tuo nukahti ja pitihän se äidinkin jotenkin itseään lohduttaa. :D näin ne laihkarit menee pipariksi :headwall:
suotakoon se lohdutus :hug: muistinkin että miä vedin niitä kirpeitä pääkalloja ja kirpeitä autonrenkaita odotusaikana ihan hulluna. Ukko joutui niitä jopa erikseen mennä illalla kioskilta ostamaan :D
 
mammoliino mie hekottelin täällä tolle"tönkkösuolatulle" isot likat kahtoo äippää taas pikkusen kieroon.
venla onkin sitten taas niin sylikissaa että,ja kun mie luulin olevani ahkera ja sulattaa meidän sisäpakkasen..no tuo keskimmäinen neiti mätti sieltä tavarat ulos..pakkaseen..täällä 13astetta pakkasta ulkona..no ei sitten olekkaan tarvinnu koskee sen jälkeen koko värkkiin,kun neiti ei suostu ku istumaa sylissä..tasanen kolina kuuluu vaan ku jäät putoilee..sen verran sain tehtyy et pyyhkeitä virittelin,ettei nyt koko kodinhoitohuoneen lattia lainehi vettä. :eek:

lenkilläkin eestyin käymään.olikin oikein ihana ilma,kummasti vaan piristi =)

mie olen miettiny myös joskus tota kultsux3..oli aika surullista :'(
ja kiisumirriä.. :(

isäntä iltavuorossa..huomenissa venlalla neuvola.saapi nähdä kuinka neitin paino :D
 
No sanoin miehelle just ihan samaa! Kun meillä (muka) tänään alkoi tuo painoasioiden kanssa painiskelu kun imetys on kerran ohi, niin johan meinasin ratketa heti ensimetreillä :D Ja jos olis karkkia tms. ollu (kaapissa ei ole kuin kaapinmakuisia tuc-keksejä) niin olisin syöny! On se kumma. Huomenna ainakin syön vaaaltavan kokoisen laskiaspullan sanoipa kuka mitä tahansa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
mammoliino mie hekottelin täällä tolle"tönkkösuolatulle" isot likat kahtoo äippää taas pikkusen kieroon.
venla onkin sitten taas niin sylikissaa että,ja kun mie luulin olevani ahkera ja sulattaa meidän sisäpakkasen..no tuo keskimmäinen neiti mätti sieltä tavarat ulos..pakkaseen..täällä 13astetta pakkasta ulkona..no ei sitten olekkaan tarvinnu koskee sen jälkeen koko värkkiin,kun neiti ei suostu ku istumaa sylissä..tasanen kolina kuuluu vaan ku jäät putoilee..sen verran sain tehtyy et pyyhkeitä virittelin,ettei nyt koko kodinhoitohuoneen lattia lainehi vettä. :eek:

lenkilläkin eestyin käymään.olikin oikein ihana ilma,kummasti vaan piristi =)

mie olen miettiny myös joskus tota kultsux3..oli aika surullista :'(
ja kiisumirriä.. :(

isäntä iltavuorossa..huomenissa venlalla neuvola.saapi nähdä kuinka neitin paino :D
Eikös ne syöny aina Älyvapaa VPKssa tönkkösuolattuja muikkuja
:D Joku Kinnusen sketsisarja kuitenki.
 
Tuutilulla. mulla samat himot. Isäntä joutu kantamaan niitä happamia, kirpeitä irtokarkkeja sairaalaan kun jouduin neitiltä osastolle lapsiveden menojen takia. Edelleen nuo happamat, kirpeät karkit on mun mieleen. Eilen hain kymppäriltä seitsemän pussia pääkalloja.

Minä syön laskiaispullan aina vain pelkällä kermalla.
 
tosta tönkkösuolatusta tuli mieleen että mitäs sanontoja teillä päin käytetään tai itse käytät tyyliin tönkkösuolattu.

-makaa kuin laho lahna
-istuu pers homeessa
- on kuin jäykkä p...ka
- levottomana pyörii-> muurahaisia pöksyissä
-veikö kissa kielen
-leipäläpi kii
Jassoo nyt tulikin jo oikosulku enkä muista enempää :ashamed:

-ja ukko käyttää mistä miä en kyllä tykkää: Pyörii kuin puolukka p....ssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Tuutilulla. mulla samat himot. Isäntä joutu kantamaan niitä happamia, kirpeitä irtokarkkeja sairaalaan kun jouduin neitiltä osastolle lapsiveden menojen takia. Edelleen nuo happamat, kirpeät karkit on mun mieleen. Eilen hain kymppäriltä seitsemän pussia pääkalloja.

Minä syön laskiaispullan aina vain pelkällä kermalla.
Mulla alkaa jo ajatuksesta tuo syljeneritys lisääntyy ja suussa kihelmöimään:LOL:
 
Niinukka. minä olen henkisesti valmistellut itseäni pakastimen sulatukseen ja pesuun kohta kuukauden. Vielä en ole tarpeeksi valmistunut joten vielä ainakin muutama päivä odotellaan. Tuolla se uskollisesti odottaa sulattajaa, ylä hyllyllyllä viiden sentin kerros jäätä :whistle:
 
mitäs sanontoja teillä päin käytetään tai itse käytät

Jaap, pitänee ihan miettiä kun tuo minun sanainen arkkuni aukeaa tuon tuostakin...että mitäköhän sieltä sitten tulee....

No minä saan aina hiivalimppukohtauksen (eli nousen kohti kattoa kuin pullataikina) ja ... Apua, eihän tässä mitään sillon hoksaa kun pitäis!

Nyt kuulu huuto kopasta, palajan.
 
katjanna meillä tuo kaappipakastin on tossa kaks vuotta ollu,ja nyt sen ekaa kertaa sulatin :eek: siinä kyllä on niin paljon jäätä,ja sit joskus kun joku ei ole kunnolla laatikoita laittanu kiinni,niin ei ole ovi menny kiinni,niin muutaman kerran se on päässy aika pahasti sulamaan että pikkusen on jäätä kertyny :eek:

noista sanonnoista tälläsiä täällä:
-kahtoo ku lehmä uutta porttii..
-niin hapan ilme..kuka lie evväät syöny
-ota silmä kättee ja kaho (meillä aika usein sanottuu)
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
katjanna meillä tuo kaappipakastin on tossa kaks vuotta ollu,ja nyt sen ekaa kertaa sulatin :eek: siinä kyllä on niin paljon jäätä,ja sit joskus kun joku ei ole kunnolla laatikoita laittanu kiinni,niin ei ole ovi menny kiinni,niin muutaman kerran se on päässy aika pahasti sulamaan että pikkusen on jäätä kertyny :eek:

noista sanonnoista tälläsiä täällä:
-kahtoo ku lehmä uutta porttii..
-niin hapan ilme..kuka lie evväät syöny
-ota silmä kättee ja kaho (meillä aika usein sanottuu)
tuo on täälläkin: ota silmä käteen ja kato!
 
Pikkymyylle jaksua.... :hug:
ja huutavaisten mammoille...
Millille onnea... kun ehtis ne kuvat katsoon kohta vaikka ...

Mua kans nyppii lapseni isyysasia´. Joka ei etene, eli kpää ei ole siellä testeissä käynyt. Vetkuttaneen forever , ja lastenvalvoja oli niiiiin vetelänkuuloinen. Taidan harkita - tai Viuhan sen nostaa - täs jo kanteen nostamista, ei sitä ilman mitään tapahdu.
Harmi.... :headwall: :headwall: :headwall:

-p
 

Yhteistyössä