Pääsihän tänne sivuilla taas

.
Musta tuntuu kanssa, että on täysin unohtunut nuo
ruokakuviot. Että milloin, mitä ja millä tiheydellä ja kuinka nopeesti. No, ehkä se siitä sitten taas. Ja jos mitään vaivoja ei vauvalla ole, niin sittenpä ei varmasti haittaa hiukan nopeampi toiminta. Mutta esim meillä nyt kun epäilen kovasti allergiaa, meinaan antaa reilun aikaa aina vain yhtä tai kahta makua. Eilen siis kokeiltiin perunaa eka kerta. Yleensä olen perunan lisäksi antanut nopeasti porkkanaa, mutta nyt terkka sanoi, että porkkanaa kannattaisi aluksi vielä välttää allergiaepäilyn takia. Tosin ite en ole kuullut, että porkkana niin kovin allergisoiva olisi? Minä oon aina laimentanut ruuat vedellä. Maitoa en ole alkanut sen takia pumppaamaan, liekö tuliskikaan ja korvikkeita en ole laimennuksen takia viitsinyt käyttää.
Ja meillä kun on tisuteltu, niin me on juotu maito ensin ja sitten ruuat tovin päästä päälle. Ite tykkään näin päin, varsinkin aluksi. Että se olisi ainakin maito, mikä uppoaa. Ekan kanssa tein toisinpäin ja tuntuikin, että maidon tulo alkoi vähenemään nopeammin. Liekö sitten johtui tästä vai jostain muusta.
Piituli oli tehnyt hienot paidat

. Mitä
tapaamista varten ne teit? Mikä muuten on tän hetken tilanne kesän tapaamisesta? Kun olin tuossa reilun viikon pois, enkä ole niitä juttuja jaksanut alkaa lukemaan :ashamed: . Aloin miettiä esim, että ootteko puhuneet, että tultais nimikoidut paidat päällä

?
Ja
kerhosta. Mites sinne nyt pääsikään, jos siis hyväksytte mukaan

?
Katjannalle tsempit ulkona nukuttamiseen!! Toivottavasti se siitä lähtisi! Meillähän ekat reilu 3kk tuntui toivottomalta, mutta sitten vaan yhtäkkiä unet vaunuissa parani ja nyt ei enää muualla päivällä nukutakaan

. Ihan eri juttu näin

!
Mitähän muuta, muutakin piti kommentoida ja kertoa, mutta unohtui taas, kun jo tässä puhelimessakin puhuin välissä pitkät pätkät.