*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Meillä saunotaan lähes joka ilta. Kiuaskin on tuollainen heti valmis että pääsee heti kun mieli tekee. Sähkölasku meillä on 140? ja neliöitä 150 talossa sekä lämmin autotalli jossa neliöitä 90. Meillä on vesikiertoinen lattialämmitys joka lämpiää siis sähköllä.

Kävin tänään Lindexillä, mutta en löytänyt mitään ihanaa :'( tai sitten kaikki ihanat oli loppu. Itselle löysin kännykkä pussin Marimekolta=) yli järkevä ostos :headwall: ajattelin että tuo on kätevä kesällä ja sitten joskus töissä.

Poika ei ollut alkanut syömään pulloa sillä aikaa kun olin pois, joten kai se on turha meikäläisen haaveilla lähteä mihinkään iltamenoihin:'( tissi kelpasi kun tulin kotiin ja nyt vasta alkoi kunnolla päiväunille. Oli täällä vaan pikku tirsoja vedellyt sillä aikaa, kai oli nälkä ja se herätti, mutta ei sitä pulloa voi huolia siltikään. Minun oma mammanpoika :heart: taitaa olla tuollainen nyhverö äitin poika kauhistus isälleen :D
 
Mammoliinolle mukavata iltaa :) Ai et ootan että ittekin pääsee 16.2. Tai pääsisin mä vaikka tänään, mut en jaksa lähtee. Ihana sit mennä kun on järkännyt oikeen saunatilat ja kaikki, on mitä tosissaan odottaa :)

Kävin tossa kirppiksellä ja kaikkeehan sieltä taas löytyi... Tolle isommallekin kivasti. Anni ja mies lähti Kärppäpeliin ja Minttu katsoo pujottelua (yritän aivopestä että alkais harrastaan jotta vois hyvällä syyllä ostaa mökin Rukalta :whistle: ) Mun pitää alkaa syömään, maha kurisee, mut oon paastonnut, kun maanantaina on punnitus taas :attn: :attn:

Ihania heppakuvia! Oi kun pääsis ratsastaan...

Mut nyt syömään, täs taustailen samalla kun ukko ei kotona :D
 
Vähänkö mä oon mielissään! Oli taas tänään laukkukutsut ja oli kyllä mukavat. Oikeesti tuo on niiiiin mun hommaa, kuin olla voi. =) Ja uusia kutsuja on monet taas tiedossa. :D uus juttu, niin ihmisiä kiinnostaa.

Punnitus tosiaan lähenee ja mulla ei ainakaan oo mitään tulosta tiedossa. Noilla kutsuilla tarjoavat vaikka mitä herkkuja.. :p :ashamed: ja myöntää täytyy, et muutenkin oon syöny mitä sattuu.
 
miten täällä onkin näin hiljaista? :eek:

Minäkin lähden käymään sauvakävelemässä jospa täällä alkaisi iltaa kohden tapahtua jotain. On kuin huopatossu tehtaalla tällä hetkellä. Piti käydä muuallakin välillä kommentoimassa. =)
 
just saatiin vaihdettua tää olkkarin järjestys ja imuroitua ja tiskattua..
meillä imuroidaan päivittäin,lattiat pestään 3-4x viikossa,mut jos kurakeli ni sit päivittäin,kun nuo koirat tuo sitä kuraa aika paljon..
sauna pestään kerran 2kk,joka saunomisen jälkeen suihkulla huuhdellaan,ite tykkään olla 100 asteisessa saunassa ja niin kovat löylyt että nahka punottaa,kun sen 5min vaan kärsin siitä nauttia,muuten pyörryn saunaan..
vessa pestään päivittäin,isukki kun tahtoo jättää jarru jäljet pönttöön :LOL:
peilit pestään kun ovat likaiset ja pölyt lähtee 1x viikossa..
 
hitto,miehen veljen emäntä teki yllätyshyökkäyksen meille..no tossa se toista tuntia turis :eek:

miulla on nälkä (taas) olin suunnitellu et käyn jotakin syömään,mut suunnitelmat jäi vaan suunnitelmiks ku sinkas meille..en jaksanu ees sille kahvia keittää :eek:

missäs tuutilulla ja piituli lymyilee?
 
Mileko, on niitä vuokrauspaikkojakin! Oli hyviä settejä, kun kerran netistä kattelin. Oulussa vaan ei ole. Jos nyt olisin hommaamassa vaippoja, hommaisin joko:

Fuzzi Bunz vaipan ja siinä mukana tulevan imun sekä jokaiseen vielä lisäksi yhden bambuimun

tai

suht ohkaisen sisävaipan tarroilla, jonka sisään vielä yksi bambuimu sekä kuoret, vaikkapa Popolinon.

Ei sen hankalampaa :) Noi on meidän suosikkipaketit, ja hyvin pitää :) Kotona pidän sisävaipan päällä Ruskovillan villahousuja Popolinon kuoren sijaan, on pehmoisemmat. Kylässä noi Popolinot on pommin varmat.

Äsken oltiin kirppiksellä ja siskolla ja Minttu nukkui yli kaks tuntia toi sisävaippa-popolino kuori yllä ja ei valskannut yhtään.
 
Topsy Itehän minä kyselin :D
On tosi ärsyttävää kantaa vaippoja kotiin kun on 2 vaippaikästä. Tuntuu, et joka kauppareissulla on vähintään 1 paketti. Siihen kun lisätään korvikkeet, vellit ja 6 immeisen ruuat, ni tuntee ittesä kameliks... :kieh:

 
Täällä taas minäkin.. :wave:

Tuli sitten aamulla nukuttua peräti tunti ja nyt on jo aikas väsy öiti, kun piti käydä siellä nimipäivilläkin. :heart:

Nyt oon jo hiukan leppynyt mutta saas nähdä kuinka illalla ja yöllä taas käy jos Essi ei nukukaan...... :whistle:

Nyt on ukko isompien lasten kanssa saunassa :heart:

Tytöt söivät tänään ekaa kertaa luumua, Essi ei oikein tykänny mutta Emma söi ihan hienosti. :D

Olen alkanut epäilemään Essillä maitoallergiaa, posket ovat kokoajan karheat ja punaiset ihan niinkuin Ellalla aikoinaan :/
 
Verkon tekijä ilmoitti tänään että kruunu on valmis ja se tekee sen ensiviikolla. Mä saan sen hyttyssuojan jippiaijee....*juoksee ympäri huushollia* :LOL:

Isäntäkin oli huomannu jo sen aiemman suojan ja kysyi että mistäs toi on? Netistäpä tottakai!
 

Yhteistyössä