*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Kiitos niinukka ja tilda..en mä kyl ihan vielä suhteeks sanois tätä..katsellaan nyt.Ja minäkö yhtään epäuskonen et omalle kohdalle vois oikeesti tulla jotain hyvää ja kestävää..No mut joo... :ashamed:

Meillä lempilelu on lehmä unirätti, Peetulla vastaava hiiren päällä ja on kyllä ollu ahkerassa käytössä vauvasta asti ja sit toinen tollanen chikko merkkinen mato jonka hännässä helistin,värikäs ja monta jalkaa.

Vaatteista yritän kyl kierrättää kaikkia käytössä mahd.paljon mut noi yhet sukkikset tuntuu olevan koko ajan jalassa.
Ja raskautta kyllä kaipaan...vaikka olikin aika inhottava ja hankala niin voisin kyl olla raskaana aina :D ja lapsiakin toki lisää haluan,mutta nou hätä ei vielä aikoihin.

Vauvakirjoja
oon kummallekin täytelly kyllä ihan suht ahkeraan. Ja onnittelu kortit on molemmilla tallessa,niin sairaalaan saadut kuin ristiäisissäkin.Ja peetulla synttäri kortitkin taitaa olla tallessa.

Saa nähdä sainkohan Peetu uudelleen unille huijattua,hiljasta ainakin on joten taidan palata sohvalle.
 
lempparilelu
sellanen vaunuihin tarkotettu letitetty naru missä roikkuu hiiri ja kaksi tähteä,hiiri vinkuu ja tähdet kilisee..sillä se tykkää leikkiä ja sit sängyssä oleva mobile..
vaatteet
lemppari vaatteet on kaikki missä on raitaa :LOL:
mulla on ikävä raskaus aikaa..ja toinen tulee sitte ku antton on hiukan isompi,jos siis luoja suo..
vauvakirjaa täytän viikottain
kaikki onnittelu kortit on tallessa..
 
Niinukka

PAHOLAISEN KAKKU

7,5dl vehnäjauhoja
6dl sokeria
1,5tl suolaa
3tl leivinjauhetta
7,5tl vaniljasokeria
3dl kermaa/maitoa/kermamaitoa
2,5dl voisulaa
3 kananmunaa

- Kuivat aineet sekoitetaan
- Lisätään maito ja munat
- Viimeiseksi lisätään jäähtynyt voisula
- Iso, voideltu+korppujauhotettu vuoka tai 2 pienempää
- 175 astetta ja n.tunti
 
Niinukka kyl pitää paikkaansa =)
Minusta nuo sokerin ja rasvan määrä tuntu kauheilta, mut on se kyl hyvää. Sellasta raskasta ja kosteeta, niinkun kakun pitää. Jos jollain on sellanen suklaakakun ohje, niin voisin sellaisen ottaa :wave:
Minä oon tuon kakun tehny sillee, et kaikki muut aineet heittäny kuppiin paitsi ton voin, sekottanu kunnolla, voi sekaan ja vuokaan. Eikä noilla ainemäärilläkään oo niin tarkkaa, kuhan on noin. Eli jos vaniljasokeria ei oo ni ei haittaa. Sekaan voi laittaa myös kaakaoo, mantelia, keksinmuruja tms. ni saa uusia makuja.

 
Nimestä: Eeli Oliver oli jo päätetty ennen syntymää. Sukunimi on perisuomalainen ja ytimekäs joten kovin eksoottiset nimet ei käy. Isäntä ois halunnu tehdä tuosta Ukon ja musta taas Noa ois nätti. Ukko Noa nimellä ei sentään lasta viitsitty rangaista :D Vaikka Eeli on paras mahdollinen nimi meidän poitsulle niin vaikee siihen on tottua. Vieläkin pitää neuvolassa katsella ympärilleen kun Eeliä huutavat. Keskenään me käytetään vieläkin työnimeä Ukko. Sen on vaan hieman kehittynyt matkanvarrella Ukko, Uke, Ukulele ja nyt Urmas.
 
Huomenia mammat!

Tänään on se päivä, tänään on se päivä!!!!


Mileko;

tämä mamma aikoo olla tänäiltana niin tärviöllä kun voi. En tiiä selviänkö ikinä :D

No ei saa lällättää. Mutta kylläpä on jotenki niin mieli kirkas ja olo seesteinen kun tietää että illalla ei tarvi:
-odottaa kädet puutuneina että nukahtiko
-sänkyyn kirpun kannettua todeta, että ARGHHH, sen silmät on auki!
-toistaa edellisiä 3 kertaa
-juosta laittamassa tuttia palttiarallaa 17 kertaa
On oikeasti mukava olo kun tietää, että tänä iltana se en ole minä, se on tuo joka krapulaansa parantelee tuolla sängyn pohjalla!!!!! mitäs läksi...

Mutta on kyllä kiva palata sitten "levänneenä" kotiin ja huomenna taas (jahka jaksan nousta sängystä) nähdä nappisilmät ja naurusuu :heart:

OIKEIN MUKAVAA LAUANTAITA KAIKILLE MAMMOILLE JA MUKULOILLE!!!!

*kaivaa esiin tanssikenkiään, ja tarkistaa onko jääkaapissa jaffaa*
=) R
 
mileko tais kyllä hurahtaa 8tl vaniljasokeria..sillä just laitoin kakut uuniin...sie kaipailit suklaa kakun ohjetta..tää on kanssa helppo ja nopee..
5dl vehnäjauhoja
4dl sokeria
½dl tummaa kaakaota (käy kyllä normaali kaakaojuoma jauhe,pikkusen enempi olen sit pistäny)
1tl soodaa
1tl suola
1tl vaniljasokeria

nämä sekoitetaan keskenään,ja lisätään

1prk maitorahkaa (joskus laitoin kermaviiliä)
½dl maitoa

150g sulatettua rasvaa
2 kananmunaa

kookoshiutaleilla voi kuorruttaa kakkuvuokan.

200c tunnin verran.

mammoliinolle hauskaa iltaa =)
 
imurointia täälläkin kyllä kaivattas..joka hiien päivä saapi kyllä imuroida..kun karvaa on joka nurkka täys :eek:

kivasti taitaa taas ruveta koskemaan päätä..otin tossa jo 600mg buranan..tietysti josko hakis silmälasit päähän...
 

Yhteistyössä