Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Kuinka moni muistaa lokamassujen alkutaipaleelta Repan ja Miikkiksen? Repalla on la nyt toukokuussa ja Miikkiksellä lokakuussa :heart: Ai että tuli hyvä mieli heidän puolesta =) muoks. Huomasin että mukana ollut Tuutikkikin on plussannut =) hällä la kesäkuussa. Ja kevytmelankolia oli ihan alkumetreillä mukana ja hän on saanut pojan nyt tammikuun lopussa. Kyllä on kiva lukea ihania uutisia.
Kaikkia km:n saaneita en muista mutta nuo em. ovat jääneet mieliin
Alkuperäinen kirjoittaja Keiju07:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Kuinka moni muistaa lokamassujen alkutaipaleelta Repan ja Miikkiksen? Repalla on la nyt toukokuussa ja Miikkiksellä lokakuussa :heart: Ai että tuli hyvä mieli heidän puolesta =) muoks. Huomasin että mukana ollut Tuutikkikin on plussannut =) hällä la kesäkuussa. Ja kevytmelankolia oli ihan alkumetreillä mukana ja hän on saanut pojan nyt tammikuun lopussa. Kyllä on kiva lukea ihania uutisia.
Kaikkia km:n saaneita en muista mutta nuo em. ovat jääneet mieliin
Juu tuttuja nimiä ovat; mulla jäi jotenkin nuo keskenmenon saaneet mieleen, kun itsekin olen niistä kärsinyt. Tosi ihanaa lukea, että toisílla on onnistanut ja elämä menee eteenpäin.
Miten, oletko bongannut, mitään Kultsux3:sta, SadMomista tai Kiisumirristä. Hehän kaikki olivat lokakuisissa mukana pitkään ja sitten kävi nin ikävästi. Kiisumirri etenkin on minulla usein mielessä ja kovasti mietityttää, miten sellaisesta voi selvitä.
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Minä en ollut alusta asti mukana lokamassuissa vaan liityin seuraanne vasta muistaakseni heinäkuussa. kultsux3 jäi mieleen kun taustailin ja luin juttujanne, mutta nuo muut on mulle outoja. Miten tuo kiisumirri tuntuu tutulta, mutta ei lanttu leikkaa mitä hänelle tapahtui vai oliko hän se joka synnytty kuolleen vauvan :'( ärsyttää kun en tiedä/muista
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Minä annoin äsken Aatulle porkkana/perunaa eka kerran eikä yökkinyt yhtään. Olisi varmasti syönyt enemmänkin jos olisin uskaltanut antaa. Oli pakko antaa kun poika on ollut niin tyytymätön, nukkunut huonosti ja alkoi itsestä tuntumaan siltä ettei noin isolle pojalle enää pelkkä maito riitä pitämään nälkää. Huomenna annan lisää ja katson alkaa nukkumaan paremmin ja olemaan tyytyväisempi. Meillä on menty tähän asti täysimetyksellä ja vaikka on syönyt niin ei ole ollut tyytyväinen joten joku tässä nyt mättää. Mulla loppuu maito tai sitten en tuota tarpeeksi pojan tarpeisiin. Haluaisin kovasti vielä imettää, mutta saa nähdä miten tässä tulee käymään.
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:höh,mitä noille kultulle ja kiisumirrille on tapahtunu?minä kun tulin joukkoon mukaan vasta joskus elokuussa..