Onnea vauvan saaneille :flower: :heart:
Johan taasen alkoi oikein rytinällä vauvoja tulemaan =) . Omaan napaan, että eilen tosiaanki tuntui ekan kerran sellaisia kipeämpiä supisteluja ja selkä oli myöskin uupuneen kipeähkö. Joitain toiveita se herätti, että joskos se vauveli sieltä sitten jossakin vaiheessa päättäs syntyä ja alkais nyt siellä valmistella. Tänään on ollut taasen hiukka rauhallisempaa, mutta kun tuossa käytiin koiran kanssa lenkillä johan alkoi siellä välillä niin supistella välillä kipeäänkin... ja kun kotiin päästiin oli pakko juosta suoraan vessaan, maha oli ihan löysällä :/ . Yleensä mulla on ollut tämän raskauden ajan ennemminki kovalla... väliin sen kanssa tosiaan joutunut kärvistellä ja ihan väliin mikrolaxiakin joutunut laittamaan, että saanut tulemaan..
Voi kun olisi jo niin ihana saada se vauva kainaloon :heart:
Tänään käytiin neuvolassakin, kaikki hyvin, painoa oli tullut mulle viikossa 700g! Siitä se terkka täti mulle piti saarnaa, että pitää seurata ettei painoa ala liikaa nousta, ei ollut meidän vaki terkka, vaan sijainen.. Kun tervehdittiin, niin olipas muuten niin löysä ote käsipäiväotteessa, ensin se jo heti mulla puistatti. Jotenkin minusta sitä pitää kunnolla tervehtiä tai ei ollenkaan. Mulla ja vakiterkalla menee niin hyvin, etten taida vissin muita edes hyväksyä
. Aina niin ihana sinne mennä.
Joo, mutta nyt tästä iltatoimiin! Kovasti vauvautumis onnea kaikille meille, joilla ei vielä nyytejä!
-Tytteli74 ja asukki 38+2