Oysin reissu takana ja tulihan siellä itkutkin tirautettua... ei tosin perätilan vuoksi, vaan magneettikuvauksen. Ovella muistin että mullahan on ahtaanpaikan kammo... onneksi oli ihana hoitaja joka jaksoi odottaa ja tsempata.
Mutta siis, ensin käyrään tunniksi, pari supistustakin siinä tuli, sitten Aydin Tekay (Oululaiset varmaan tietää ) ultrasi ja totesi vauvan istua nököttävän
Ja koska totesi myös lapsivettä olevan liian vähän, ei voinut alkaa kääntämään :'( Eli perätilasynnytys edessä, jos ei käänny itsestään, mitä epäilen, koska vettä on vähän, eli ei ole tilaa.
Siitä sitten magneettikuvauksiin, jotta nähdään varmasti että lantiossa on tilaa perätilasynnykseen (kun en sektioon halaja) ja ensi viikolla taas aika Oysiin synnärille keskusteluun, tutkimuksiin jne.
Olo aika väsynyt ja epätoivoinen. Kun Tekay totesi vettä olevan vähän, kysyi onko liikkunut miten vauva. Ja olen kyllä huomannut että viime aikoina liikkunut vähemmän. Sanoinkin sen ja kysyin onko siitä vaaraa, vastaus vaan jäi epäselväksi. muutenkin puhuu mun mielestä vähän epäselvästi ja on vähän töks, oon ollut ennenkin sen kopeloitavana.
Eli pari kysymystä olis nyt:
Onko kellään kokemusta perätilasynnytyksestä? Voisitko jakaa kokemuksen? Jos et halua täällä, niin voit laittaa suoraan sähköpostiakin tai yv:tä.
Ja mitä tarkoittaa vähän lapsivettä? Siis konkreettisesti, voiko siitä olla vaaraa?
Ärsyttää, yleensä en valita kun maailmassa on pahempiakin asioita, niin sekin ärsyttää kun olen tästä näin maassa. Vauva voi kuitenkin hyvin ja käsittääkseni kaikki mahdollisuudet alatiesynnytykselle on.
Sori valitus, takaisin tulen paremmalla tuulella
Dogtorille tervetuloa joukkoon!
Topsy 37+0