Jee, tänään tasan 30 viikkoa takana!! Loppusuora!!
Mä oon silitelly harsoja, en huomannut, että olis mennyt huonommaksi.
Tosin ei niitä sitten tullut koko vauva-aikaa siliteltyä.
Pitäs kaivaa pienet vaavinvaatteet jostain esiin ja kattoo, mitä ottaa käyttöön ja mitä ei. Yhden bodyn olen ostanut vauvalle!! Hiplaillut olen kyllä, mutta ei ole oikeesti tarvetta.
Sokeriarvot on ollut ok, muutama yläkanttiin. Jos selviis vaan ruokavaliolla loppuajankin. Naapuri lupas jo lenkkiseuraks heti kun kykenen lähtemään!
Mulla on ainakin 10 kiloo alkuun saatava pois painoo. Enemmänkin olis tarvetta.
Kyllä luulis toi diabetes-uhka olevan nyt hyvä kannustin.
Asennoista: Mä oon kuullut, ettei selällään kannattais olla kauaa. Mä en kyl pysty enää oleen edes. Pyöräily jäi jo alkukesästä ihanien suonikohjujen takia. En enää uskaltais pyöräilläkään.
Ihanaa, hellettä luvattu, eli turpoomista tiedossa. Ukko palailee illansuussa motskareissultaan ja sit olis vielä yks Itä-Suomen reissu edessä.
Sit saa syksy tulla!!
-Vilma ja Lahja rv30 tasan-
Mä oon silitelly harsoja, en huomannut, että olis mennyt huonommaksi.
Tosin ei niitä sitten tullut koko vauva-aikaa siliteltyä.
Pitäs kaivaa pienet vaavinvaatteet jostain esiin ja kattoo, mitä ottaa käyttöön ja mitä ei. Yhden bodyn olen ostanut vauvalle!! Hiplaillut olen kyllä, mutta ei ole oikeesti tarvetta.
Sokeriarvot on ollut ok, muutama yläkanttiin. Jos selviis vaan ruokavaliolla loppuajankin. Naapuri lupas jo lenkkiseuraks heti kun kykenen lähtemään!
Mulla on ainakin 10 kiloo alkuun saatava pois painoo. Enemmänkin olis tarvetta.
Kyllä luulis toi diabetes-uhka olevan nyt hyvä kannustin.
Asennoista: Mä oon kuullut, ettei selällään kannattais olla kauaa. Mä en kyl pysty enää oleen edes. Pyöräily jäi jo alkukesästä ihanien suonikohjujen takia. En enää uskaltais pyöräilläkään.
Ihanaa, hellettä luvattu, eli turpoomista tiedossa. Ukko palailee illansuussa motskareissultaan ja sit olis vielä yks Itä-Suomen reissu edessä.
Sit saa syksy tulla!!
-Vilma ja Lahja rv30 tasan-