++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Mielenkiintoista... Yleensä juon kahvia monta kuppia päivässä, tänään oon juonut aamulla yhden ja iltapäivällä vain puolikkaan ja nyt ällöttää... Onko kellään alkanut kahviällötys jo tosi aikaisin? Mä oon kaikissa raskauksissa pystynyt juomaan kahvia, ei oo ällöttänyt...
 
JKVY Joillekin voi tulla minimenkat sillon kun pitäis vaikka oliskin raskaana, ja joillekinhan ne tulee ihan kunnolla... Että toivoa voi hyvin olla, en vain haluaisi turhaan sitä sinuun lietsoa... Mutta silti, toivotaan parasta! Mulla oli esikoista odotellessa alkuunsa aina menkkojen aikaan sellasta rusehtavaa vuotoa, ja kerran oli ihan kirkastakin, tosin vaan vähän, mutta kyllä säikäytti. silti pysyi pikkuherra kyydissä loppuun asti!
Ja tosta loma reissusta. Meillä olis kahden vuoden päästä kesällä tarkotus lähteä amerikkaan apen 50v kunniaks... Ja kun tää lapsi nyt ilmeisesti antaa itseään odottaa, ajattelin, että siihen aikaan se tärppi sitten varmaan käy jos on käydäkseen, että olen joko viimesilläni raskaana tai ihan pienen vauvan äiti, kun tuo matka on ajankohtainen. Yritän vain ajatella asian näin, että kyllähän sen 9kk ennen tietää, joten josko matkaa olisi sitten mahdollista siirtää / aikaistaa sen verta, että itsekin pääsee matkaan mukaan.

Mutta jaksuja! Itse tiedätte mikä teille käy parhaimmiten, ja sen mukaan on elettävä, valitettavasti! :hug:
 
Juup kiitos KS09!!!
Et luonut mitään turhia toiveita ja onhan mulla kokemusta,toivon nyt vaan niin kovin :p
Mun kahdessa edellisessä raskaudessa on ollut selvät kiinnittymisvuodot.Mut ne oli n 5 päivää ennen menkkojen oletettua alkua.Luulin että menkat alkaa ajoissa,tiputteli pari päivää ja loppui ja sitten + testissä oletettuna menkkojen alku päivänä =)
Ja toisessa noista raskauksista vuotoja esiintyi vielä useampaan otteeseen raskaudessa...
Loppuun meni kuitenkin kunnialla :heart:

Mä huomaan että nyt kun seuraan kroppaani päivittäin ja kovasti toivon,kehitän itselleni raskaustressin ja ei mikään onnaa :headwall:



 
auttakaa nyt naista mäessä...eli tätsä tuli sitten rymisten...varoitteli pari päivää jo etukäteen hieman ruskealla tiputtelulla, mutta tänään ei ollut enää epäselvyyttä. Aletaanko se kierto laskemaan nyt jo sieltä tiputtelupäivistä vai vasta tästä päivästä kun täti astui reilusti punaisen tuvan puolelle???
 
Iltaa!

Bambina Minulle on sanottu, että kierto lasketaan alkaneeksi kunnon vuodosta ei turhasta tuhrusta..
Tsemppiä teille tyttäret! Noi tädin tuhruvuodot ja vuolaat käyvät hermoille |O Ja mitä enemmän elimistöään kuuntelee, sitä enmmän se antaa signaaleja, hälytyksiä ja hiljaisia taukoja. Älkää antako periksi :heart:

Tänään olen pitänyt testailussa taukopäivän ja "alasarjasto" on kyllä pitänyt ajantasalla, että jotain tuolla kohdun seudulla tapahtuu.... :D Huomenna testaan vimosen kerran, ja siirryn sitten kuikuilemaan pinoja tuolla odotuspuolella, pelottaa vain siirtyä sinne!!! Plussatkaa täälläkin ja tulkaa kavereiksi sinne!
Peukut pystyyn, ja tädinkarkotussipulit virtuaalimaailmassa on lähetetty ;)

Mammuli77 Vajaita kahvikuppeja löytyy jokaiselta pöydältä ja tasolta, jotenkin jää juomatta.... =)
 
Taustalta tännekin moikkaus. Nyt vaikuttas alkukierto hyvältä: muniksia nippailee joskos siel jotain tapahtuisikin. Hyvällä tuurilla mä ehtisin sittenkin lokakuun lopussa plussamaan, mikäli ovis tulisi lyhyen kierron mukaan. Noh kattellaan miten käy. Huomenna alan ovista tikuttamaan.
 
täällä kans yks kuumeilija...kolmas ois meidän perheeseen ja takana 9/09 keskenmeno rv 11..kierrosta oikein ei ole hajua, mikähän kp mulla mahdollisesti ois? kun lääkkeellinen tehtiin 14.9 ja kaavinta vielä 20.9 perään kun ei tuo lääkkeellinen yksin riittäny vaan nosti kuumeen ja teki tulehduksen...yk 1 tärppäs keskeytyneen raskauden kohdalla ja nyt sit ois yk 2 kunhan vaan tietäs mikä kiertopäivä ois menossa?

onkohan joku raskautunu joskus keskenmenon jälkeen, mietin vaan et koskahan vois olla ees mahdollista...kp:t mulla ilmeisimmin ois (jos menee ees sinne päin) kp 23 TAI kp29 ??? ennen keskenmenoa kierto lähes aina 28 päivää....mutta aika näyttää kummin se sitten lopulta oli vai menikö koko ierto sekasin km johdosta :eek:
 
Ilmoittaudun mukaan minäkin. :)
Nyt menossa kp 12/28. Toisesta lapsesta siis haaveillaan. Keskenmeno oli ihan syyskuun ekoina päivinä. Eli ovis on limojen mukaan meneillään. On kyllä hyödynnettyki :snotty:
Paljon plussatuulia kaikille :heart:
 


Kylkiluu......................kp 61/??................................yk1
Ainoska.....................kp 55/32.................................yk2
Oravannahka............kp 50/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 48/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 48/28-34............................yk3
icefairy.......................kp35/26-35..............................yk1
SisunÄiskä.................kp35/30-32............................ ...yk1
päpsy-79...................kp34/30-40............................. ..yk1
oliivitar.......................kp 33/28-30...............................yk2
Huisi...........................kp33/30.................................... .yk1
piprane ema..............kp 30/20-30................................yk3
Neila..........................kp29/28........................................yk2
Katinka-82.................kp 27/31-42................................yk4
Cladoceran................kp 27/37-42.................................yk8
zirppa....................... kp 27/35.................................... .yk1
Vaahtera-82.............kp 26/28-30..................................yk1
aurella.......................kp 23/27-38.................................yk14
marjukka-82..............kp 23/25-31 ................................yk3
erka...........................kp22/28-31.................................. yk
mammuli....................kp22/27........................................
Selmiina.....................kp 19/?....................................... yk4
Enkelinäiti..................kp16/26-27............................... ...yk1
Sintsu78....................kp 15/27-34.................................yk 9
Mahdotontako...........kp14/27-29....................................yk2
Annmari-76................kp12/28.........................................yk
MaybeSomeday.........kp 11/30 ........................................yk 6
pata-ässä..................kp8/28-30......................................yk4
Bebek........................kp 7/41...........................................yk2
Kaapo80....................kp 7/28-37......................................yk6
amati.........................kp6/23-33...................................... .yk3
Very important baby. kp5/30-40..................................... yk3
Ansku-82...................kp5/30.......................................... .yk11
Bambina....................kp2/26-31....................................... yk3
JKVY...........................kp1/27-30........................................yk3



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
KS09







Haamujengi:
Oliivitar 9.10.......... kp 29/ 28-30............ yk2




Plussanneet







LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2
Juupeli.....................12.10....kp30/28..............................yk6

 
Kirpakkaa tiistaita kaikille!
Täällä ei ole menkat vielä alkanu. Viikonloppuna ja alkuviikosta on onneks ollu niin paljon kivaa tekemistä, että vauvakuume on hetken pysyny taka-alalla :) Nyt tietenkin elättelen toiveita, että ovis ollutkin paljon myöhemmin...ja...ja.. :LOL:

Bambina :hug:

JKVY sullakin siellä jännääminen jatkuu, pidän peukkuja b :) d
 
Päpsy kiitos!Mun jännäilyhin on vaan nyt taas niin pitkä aika,mut nyt yritä olla ihan cool tämän kierron B)
Me vaan ollaan tulevan/mahd oviksen aikaan anoppilassa :eek:
Luulen että päivittelen pinoa mutta muuten yritän pysytellä hiljaisuudessa,enempi :whistle:
 
Heips!

Täten ilmoitan teille että, perjantaina tuli haamu testiin ja sunnuntaina samoin.. Eilen kävin sitten verikokeessa ja positiivinen se oli :p Täällä on siis plussattu :heart:

+++++ tuulia kaikille teillekin paljon!!! =)
 
Neila :wave: Sulla oli vissiin keskeytynyt keskenmeno, kun tehtiin lääkkeellinen ja kaavinta? Mulla meni viime vuonna saman kaavan mukaan; Todettiin np ultrassa että ei ole eloa, ja kaveri oli koon mukaan 9+1 kokoinen. Tapahtui 3/2008, valitsin lääkkeellisen tyhjennyksen, muttei kohtu tyhjentynytkään (Olen jälkeenpäin kuullut että toooodella harvalla kohtu tyhjenee keskenmenon kohdalla lääkkellisin keinoin :/ ) ja parin pv:n päästä kauhea kuume ja kivut, jouduin menemään sairaalaan useaksi päiväksi, ja tehtiin kaavinta.
Ekat menkat sen jälkeen tuli noin kuukauden päästä ja oli todella kummalliset, 2pv vuotoa ja loppui ja sitten taas pari pv vuotoa ja loppui.
Mutta raskauduin ensimmäisestä kierrosta, ja raskaus meni loppuun saakka hyvin vaikkakin stressin kanssa :) Ja siitä syntyi Sisu, kohta 8kk :heart: :heart:
Mutta useinhan raskauden jälkeen raskautuu helpommin uudestaan. Ja mulla lähti myös ekasta kierrosta se keskeytynyt raskaus. Joten onnea toiseen yritykseen!!!! :hug:

Ja onnea muuten plussanneille , kateellisena kattelen kun kaikilla oireiluja ja plussia, ehkä sitä ite tulee jälkijunassa perässä :D ainakin jossain vaiheessa... Tänään menen taas raskaustesti ostoksille kun ei oo täti tullu viel käymään ja vähän on raskausoireen poikasta, tosin varmaan vaan kuviteltua :kieh:
Mutta nyt tilauksessa plussatuulta tälle palstalle :heart: kits :D
 
VArasinpa ajan gyneltä kierron 10. päiväksi (oletan kuukautisten tulevan normaalisti) . Kun noihin ovistesteihin ei oo oikein luottamista niin saapi lääkäri sanoa tapahtuuko munasarjoissa yleensä mitään vai tarvitaanko apua.
Tänään meen hoidattaan toista päätäni eli nieluviljelyyn kun oin kurkku kipeenä ollut jo jonkin aikaa.
 
Onnea plussanneille! Ja mukava JKVY Että saat vielä jännätä meidän kanssa =) Hih, mä olen taustalla, mutta kirjottelen silti.. Ei kai se ketään haittaa! Mä en edes tiedä kuinka pitkä kierto mulla tässä on meneillään, Viimesen viikon on näyttänyt vuoron perään, että on ovis ja ei ole, ja tänään taas oli niin selvät viivat, että... Ja tosiaan ensimmäisen arvellun oviksen mukaan menkat pitäis alkaa jo huomenna! Ja raskaustestit ei yllätys yllätys näytä mitään :( Kyllä osaa pistää pienen tytön pään sekasin!
 
Onnea Juupeli ja Oliivitar!!! :heart: Ihania uutisia!!
JKVY, mulla tänään kp 13 , mutta eipä tuo ole niin justiinsa :). Mä kovasti yritän kuullostalla kehoani, ihanku tänään ois tuntunu semmonen pieni kipuilu alavatsalla, että josko siis munasolu irtos tai jotain.
Mä niin usein oon miettiny että jos on ovis ja munasolu irtoo ni tuleeko aina sitä limavuotoo. ja sit jos munasolu ei irtookaan, ni tuleeko sillonki...

MUOKS. siis kun joka kierrossahan ei munasolu irtoo, siis sitä varmaan harvennin sattuu ettei irtoo.

MUOKS. ja toinen yrityskerta :)
 
SisunÄiskä, jospa sinulla raskausoireet nyt vahvistuu ja olisitkin onnellisesti raskaana.
Mulla ei tuossa syyskuun alussa tyhennyslääkkeet tehonneet, tosin sen jälkeen kyl todettiin ettei siel kohdussa nyt NIIN paljoa ollu sitä materiaalia, ettei tarvinnu kaavintaan mennä. Piti vaan odottaa yhdet menkat. eikä kyl mitään oireitakaan sit tullu. että hyvin kaikki meni. Mulla oli kans ennen esikoista yksi keskenmeno, tuli onneks kaikki sillo ulos ilman mitään lääkkeitäkään. Ja yhdet menkat odotin sillo, ja heti seuraavasta kierrosta raskauduin.
 

Yhteistyössä