++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Nyt tulee omaa napaa, mut oon hieman pihalla nyt... Mulla siis just loppu menkat, ihan normaalit sellaiset. No nyt sitten kolme päivää ollut oksuolo, ei mitää mahakipuja tms, oksuolo vaan ja pahenee jos en syö. Väsymys ihan valtava, tänäänkin kaks kertaa nukahdin sohvalle. Ja nyt sit tissitkin kipeet... Ääh mutkun enhän mä voi olla raskaana . Pliis kanssasisaret tiputtakaa mut alas pilvilinnoista :eek: Kai mun on huomenna pakko hakea se testi apteekista ja tiirailtava sitä ja nähtävä se muka viiva siellä ja tehtävä kolme muuta testiä jotka näyttävät negaa ja sit ehkä uskon etten ole raskaana... :headwall:

Onnittelut kaikille haamuista ja plussista :)
 
OLinpas malttamaton... kp 26/28 ja menin tekemään just herkän clearbluen testin... negaahan se näytti.... :ashamed: Aamulla heräsin kovaan kovaan alavatsakipuun... oli kyllä sen verran kova kipu että aloin huolestua. normaalisti kun ei tule ennen menkkoja mitään kipuja. Mitähän tuokin nyt oli? :|
 
Piupula ala vaan päivitämään! Eikä se varmaankaan oo minuutin tai tunnin päälle, että koska päivitys tapahtuu.. :D

Mulla tänään kiertopäivä 24/25-28. Viikko sitten oli aaltoilevaa pahanolon tunnetta ja kiukuttelu herkkyyttä sekä väsymystä. (saattaa liittyä ovikseen) Ja muutama päivä sitten asentojen vaihtelu vihlaisi mukavasti alavatsan reuoille (muka kohdun liitoskipuja) ja nipistelyäkin on tuntunut silloin tällöin. Tänään on sitten sellainen olo, että mullahan ei ole minkäänlaisia raskausoireita.. :eek: Olen menossa kaupungille asioille ja varmaanhan se on pakko ostaa ja kokeilla tehdä jo yks testi. Toiveet on korkeella, mut silti jänskättää, et jos ei tärppää. Ajattelin ostaa sellaisen uuden clearbluen digitaalisen raskaustestin, joka kertoo myös viikot ovulaation tapahtumisesta sen tiedon lisäksi, että olenko "raskaana" vai "ei raskaana". Onkos joku täällä tehnyt semmoista testiä?

Tervetuola mukaan tulisit jo pieni! :heart:
 
Celestial viivan vahvistumista!!! =)

mammuli Mä voin palauttaa sut maanpinnalle siinä mielessä, että mullakin oli kierron alussa noita raskausoireita. Hirveetä väsymystä, vessatusta, närästi (vaikkei koskaan ole närästänyt paitsi raskaana) yms... Ja en ole raskaana :D Mutta toivotaan että sulla olis vale menkat ja tosiaan olis se pikkukyytiläinen mukana =)

piupula hyvä hyvä samon minäkin, kiitos jos alkaisit päivittelemään *kiittää ja kumartaa*

Tänne ei mitään, ei voisikaan kun noin pienet kp:t vasta menossa... Peittoa yritetään heilutella parin päivän välein koko kierto, että varmasti on mahdollisuudet tärpätä ilman tiettyä ovispainetta...
 
Celestial
Mä tein viime kuussa testin 24 päivänä (mun kierto lyhimmillään 26) ja negaa oli, vasta 27 päivä alkoi haamuilla, joten älä vielä anna periksi. Odota muutama päivä jos tätiä ei näy, sit uudestaan. Ei ne aina niin aikaisin näy. Sullakin vielä aikaa kun kierto olisi lopussa.
 
moikka pitkästä aikaa :D

Mulla on ollu kyl välillä menkat ettei ihan kp 60 pidä paikkaansa mutta enpä oo käynyt päivittämässä :D hehee.. nyt olis siis kp. 27/28-30 ja mun tissit ei oo ikinä ollu nÄÄÄÄIIIN kipeet.. ihan kosketusarat.. mistäköhän johtuis :heart:

mutta nyt maltan.. :D
 



Ainoska.....................kp 67/32...............................................yk2
Cisu...........................kp66/32-35.................................. .........yk
Oravannahka............kp 63/28-?.............................................yk1
kapa..........................kp 61/32................................................yk8
Huisi...........................kp46/30.................................... ............yk1
Neila..........................kp42/28..................................... ............yk2
Selmiina.....................kp 32/?....................................... ............yk4
Enkelinäiti..................kp4/25-26 ..............................................yk2
Sintsu78....................kp 28/27-34....31v........4.lapsi................yk9
Piupula......................kp28/30-32.....23v.........1.lapsi............ ...yk3
Mahdotontako...........kp27/27-29.......................................... ...yk2 UuTeEnNoUsUUn.......kp 27/28-30 .................... .....................yk4
Annmari-76................kp26/28........33v..........2. lapsi...............yk
MaybeSomeday.........kp 24/30 .......23v............1.lapsi..............yk6
Ilmatar.......................kp 24/28............................................... ..yk3
Bebek........................kp22/?(41)......23v..........1.lapsi.......... ....yk2
Kaapo80....................kp20/28-37.....29v.........1.lapsi.............. yk 6
pata-ässä..................kp19/28-30............................ . .............yk4
amati.........................kp19/23-33....37v...........7.lapsi.......... ...yk3
Very important baby. kp18/30-40..................................... ......yk3
Ansku-82...................kp18/30...........27v...........1.lapsi......... ..yk11
Bambina....................kp15/26-31...................................... .....yk3
JKVY...........................kp14/27-30......34v..........8.lapsi........ .. .yk3
Päpsy-79...................kp12/35............30v...........4.lapsi... . .......yk2
icefairy.......................kp11/26-35........22v...........2.lapsi..... . ....yk2
KS09..........................kp11/40.............21v...........2.lapsi.... . ......yk4
mammuli77................kp10/27..............31v.........3.lapsi........... .yk2
aurella.......................kp 8/27-38.......31v..........4.lapsi............yk15 erka.........................kp8/28-31..........36v..........3.lapsi....... .....yk1
Perhonen87 ........... kp 8/?.......................................................yk 2
Zirppa.....................kp6/34-35...........24v..........2.lapsi........ ....yk2
Katinka-82...............kp 5/31-42................................................yk5
Cladoceran................kp5/36-39.........29v........1.lapsi............. .yk9
Tulisit jo pieni............kp?/?........................................................yk10






Taustalla


Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
piprane ema








Haamujengi:

Neila..........................kp37/28..................................... ...yk2
Celestial....................kp 24/28........................................yk1



















Plussanneet


LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2
Juupeli.....................12.10....kp30/28..............................y k6
Griffski73..................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä................14.10...kp36/30-32..................... .....yk1
Vaahtera-82............17.10....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................... .....kp ?/28-30...................................yk2
marjukka-82...........21.10....kp 31/25-31 ...........................yk3 Star86.....................26.10...kp24/25-28........................ ....yk1



 
Piupula,kiva juttu.Koska haluat hoitaaksesi? =) Mä kyllä voin päivittää tämän kiertoni loppuun(ja toki voin kovasti toivoa että kp 10 pupuilut tuottaisivat tulosta :ashamed: )Mutta saat ottaa kyllä homman hoitoosi vaikka heti jos haluat :whistle:
 
Tervetuloa uusille kuumeilijoille!! :flower:

JKVY hmm.. jos vaikka aloittelen päivittelee vaikka ke-> ?
Jaksamisia sinne taudin keskelle! :hug:

Täällä ei mitään uusia tuntemuksia.. :/ oi voi kun sitä niin kovasti haluaisi olla raskaana, niin kuin me kaikki :p heh, näin ihan hölmöö unta viime yönä: selitin mun poikaystävälle että nyt en voi enää keksiä itse näitä raskausoireita, kun mulla oli toisen tissin nännipiha 2/3 mun tissistä :LOL: :LOL: kaikkea sitä kanssa :D

Mutta mukavaa maanaintain jatkoa kaikille :heart:
 
Tervetuloa mukaan munkin puolesta Perhonen87 ja Ilmatar :flower:

Enkelinäiti
höh...mutta nyt ei auta muu kuin nenä kohti seuraavaa ovista ja iloinen mieli :) hyvä siitä tulee

).( Meillä alko sairastelu. Eilen sairastu vanhin lapsista ja tänään mies, kuumetta, nuhaa, kurkkukipua ja päänsärkyä. Olisko tää nyt sitä sikanuhaa :| :(
Ollaan miehen kanssa pupuiltu ahkerasti ja nyt toivon, että ovis olis ollu eilen tai sitte tänään. Tuntemukset on vahvat: limaa, menkkakipua, himokkuutta ;) :p

Mukavaa viikonalkua kaikille :heart:
 

Yhteistyössä