++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

mulla siis kp 24/28 ja yk 3 menossa. Äsken tuli vessareissun yhteydessä ihan vähän rusehtavaa vuotoa paperiin, mutta toisaalta niin oli viime kierrossakin kun raskauduin, joten toivottavasti on hyvä merkki.

^Mulla on tullut 3:ssa(näissä 3.ssa viimeisessä ) raskaudessa,siinä 5-8 päivää hedelmöittymisestä.
Tullut sellattiin pikkasen punertavaa,limaista ja tuhruvuotoa.Luullut että menkat alkaa ajoissa mutta sitten kestänyt vaan päivän maksimissaan.

mulla on tullut useammassa raskaudessa. Mulla on useampi keskenmeno eli alkuaikoja on ollut enemmän. Kahdessa onnistuneessa raskaudessa oli vuotoa ekassa ja tokassa ei. Ekassa olikin vuotoa ihan kunnolla, ja tokassa ei ollenkaan. eli ihan erilaisia ne on kaikki... Ota naisen kropasta nyt sit selvää ;)

:):) onpa lohduttavaa tietää :heart: tässä olen yrittänyt sitä vuota bongailla, jos olisi vaikka käynyt säkä :D

lämmöt ollu nyt korkeemmalla kun normisti.. :) normi on 35,6 ja nyt ollu 36,1-36,7. jos se laskee nyt tässä ennen keskiviikkoa, niin sitten tietää, että ei oo tärpännyt :p

Ovulaatiotestit tuli! Nii tosissaan tässä lukee että kun on tehny testin ni 24-36 kuluttu tapahtuu! Olinki lukenu jostain ton, mut en muistanu mistä. Ni siks kyselin yks päivä koska se oikee tapahtuu... eli öö pitääköhän se 12 tuntii nyt sit ollenka paikkaansa. :DD

Huomen alotan testaa.. veikkaan kyl et vkl aikana alkais vasta tapahtuu. Ää ku jännittää nii paljo!

Piupula Mulla ei tullu pojasta mittää vuotoa ku raskauduin.

Ja tervetuloa kaikille uusille.. paljon nyt teitä onki. :)

No höh, tilasin viime viikon tiistaina niitä tetejä kotitestistä ja ei tänäänkään tullut ja laitoin jo viestiä takaisinpäin että missä viipyy (ainakin 50 euroa meni sinne :| ). Eikös jollakulla muullakin ollut ongelmia postin saamisessa tuolta vai oliko? Ärrrsyttää. Kyselin jo postistakin. Paketti on kuitenkin jo viime viikon tiistain paikkeilla lähetetty.

Menkkamaista juilimista havaittu.. liekö siis vaan menkat tulossa. lisäks ruokahalu taas kasvanu,niinku ennen menkkoi mulla muutoinki. katsotaans nyt... voipi olla että tosiaan täti kurvaa paikalle huomenna/ylihuomenna.... :eek: Viimeks keskenmenon jälkeen tulin heti raskaaksi.. jotenki kuvittelin että tälläkertaa sama homma. No, jaksettava vaan ny ootella... :$

Hui! Ihan mielettömän huikeeta. Siis menkkojen odotettu alkamispäivä olis voinu olla huomisesta perjantaihin ja pakko vaan oli testata sitä clearbluen uusinta digitaalitestiä joka näyttää myös viikot hedelmöittymisestä ja mun tulokset: raskaana 2-3viikkoo MITÄ?!?! Ja en tehny aamuvirtsasta ja ajattelin, että negaa näyttää, ku ei ees ollu kova pissahätä ku sitä tein ja ja... OON IHAN SEKASIN! Anteeks tää hömpötys, mutku oon vaan niin onnellinen ja jännittynyt ja kaikkia tunteita yhtäaikaa sekasin. :heart: :heart: :heart:
No, ei saisi innostua liikaa, ku niin alussa vasta ollaan!!!

VOI OI VOI! TOIVOTAN KAIKILLE PLUSSIA HETI MENEILLÄ OLEVISSA TAI SEURAAVISSA OVULOINNEISSA!!! :heart:

star86 Onnea ihan hirmusti!! Kyllä me muutkin tollanen tulos vielä joskus saadaan ;)

erka muistaakseni ella83 ainakin odotteli noita testejä just kotitestiltä pitkään, mäkin useemman päivän. Kannattaa olla yhteyksissä vaikka sp:n kautta ja udella mitä lähetykselle on tapahtunut, osaavat siellä sitten tutkia asiaa.
Ja sen sp osoteen saa kun vaan vastaa tilausvahvistukseen =)

PALJON PALJON onnea Star86 :heart: :heart: :heart:

Mahtavaa kuulla, että jollakin onnistaa, niin on sitten itselläkin luottavaisempi mieli ;)
plaah.. oikein saa taas tehtyä tänään mitään järkevää, kun meni viime yö ihan valvomiseksi yhen kissan kanssa, kun raukkaparka oksenteli :(

Voi prkl!!! Mä niin odotin. Kolme viikkoa ollut nyt pois jumpasta sairasteluiden takia, ja ajattelin että jes, nyt pääsen viimein purkaa turheutumistani ja odottelun makua. Kas kummaa, kävelen vesisateessa koululle ja koko paikka on pimeenä, eikä ihmisiä näy mailla eikä halmeilla!!!
Loppunut varmaan koko touhu
Ja mua nyt sapettaa niin, kun on noin alku kierto, perjaatteessa ei ole mitään mitä odottaa ja näitä päiviä ei saa vaan liukumaan loppukiertoon =(

MUR

jaahas täällä kp8 ja meillä ei oo pupuiltu vieläkään...on pieni kriisinpoikanen miehen kanssa menossa sen teen töitä 16h/vrk mentaliteetista,mut eiköhän se tästä.

Onnea star ihanaa saada plussia taas!!!!

jokos jkvy:n porukka on toipunu vatsataudista?
mulle jäi kammo tosta taudista kun jouduttii alkuvuodesta viemään meiän silloin 2v "vauva" tiputukseen kun kuivu sen verran pahasti.

Ovista odotellen ja greippimehua litkien ja miestä kotiin odotellen tässähän tää alkukierto menee kivasti :)

Star86 Paljon onnea :flower: Ja tietenkin saa innostua :D Ei tuollaista uutista voi ihan tyynesti ilmoittaa ;)

Munkin niin tekee mieli jo testaa :headwall: En vaan haluu taas pettyy :| ni ehkä mä vielä odottelen.Ei oikeestaan edes "tunnu" yhtään et mitään tapahtuis, mut eihän sitä ikinä tiedä...

Ainoska.....................kp 68/32...............................................yk2
Cisu...........................kp67/32-35.................................. .........yk
Oravannahka............kp 64/28-?.............................................yk1
kapa..........................kp 62/32................................................yk8
Huisi...........................kp47/30.................................... ............yk1
Neila..........................kp43/28..................................... ............yk2
Sintsu78....................kp 29/27-34....31v........4.lapsi................yk9
Piupula......................kp29/30-32.....23v.........1.lapsi............ ...yk3
Mahdotontako...........kp28/27-29.......................................... ...yk2
UuTeEnNoUsUUn.......kp 28/28-30 .................... .....................yk4
Annmari-76................kp27/28........33v..........2. lapsi...............yk
MaybeSomeday.........kp 25/30 .......23v............1.lapsi..............yk6
Ilmatar.......................kp 25/28............................................... ..yk3
Bebek........................kp23/?(41)......23v..........1.lapsi.......... ....yk2
Kaapo80....................kp21/28-37.....29v.........1.lapsi.............. yk 6
pata-ässä..................kp20/28-30............................ . .............yk4
amati.........................kp20/23-33....37v...........7.lapsi.......... ...yk3
Very important baby. kp19/30-40..................................... ......yk3
Ansku-82...................kp19/30...........27v...........1.lapsi......... ..yk11
Bambina....................kp16/26-31...................................... .....yk3
JKVY...........................kp15/27-30......34v..........8.lapsi........ .. .yk3
Päpsy-79...................kp13/35............30v...........4.lapsi... . .......yk2
icefairy.......................kp12/26-35........22v...........2.lapsi..... . ....yk2
KS09..........................kp12/40.............21v...........2.lapsi.... . ......yk4
mammuli77................kp11/27..............31v.........3.lapsi.......... . .yk2
aurella.......................kp 9/27-38.......31v..........4.lapsi............yk15 erka.........................kp9/28-31..........36v..........3.lapsi....... .....yk1
Perhonen87 ........... kp 9/?.......................................................yk 2
Zirppa.....................kp7/34-35...........24v..........2.lapsi........ ....yk2
Katinka-82...............kp 6/31-42................................................yk5
Cladoceran................kp6/36-39.........29v........1.lapsi............. .yk9
Enkelinäiti..................kp5/25-26 ..............................................yk2
Tulisit jo pieni............kp?/?..................................................... ...yk10

Taustalla

Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
piprane ema
Selmiina

Haamujengi:

Neila..........................kp37/28..................................... ...yk2
Celestial....................kp 24/28........................................yk1

Plussanneet

LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2
Juupeli.....................12.10....kp30/28..............................y k6
Griffski73..................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä................14.10...kp36/30-32..................... .....yk1
Vaahtera-82............17.10....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................... .....kp ?/28-30...................................yk2
marjukka-82...........21.10....kp 31/25-31 ...........................yk3 Star86.....................26.10...kp24/25-28........................ ....yk1

Pieni varaslähtö huomisen päivityksiin ;)
Tästä lähin päivityspyynnöt Piupulalle,uudelle upealle päivittäjällemme =)
Itse jään "tavispalstailijana" seuraamaan ja katsomaan miten itse kunkin käy!
Paljon ++++++++++++++++++++++tuulia :whistle: kaikille!!

Menkat alko tänään, eli kp 1 on nyt. Laitatko mut taustalle, aion pitää nyt taukoa tästä stressaamisesta. Sillon se tärppää paremmin kun ei ajattele asiaa koko ajan... :ashamed:

Mut plussatuulia kaikille! :heart:

Yhteistyössä