++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Hei, ja tervetuloa uudet :wave:

).( Mä vaan täällä aina omia höpisen :ashamed: ku on niin huono muisti, et nytkään en enää muista pitikö johonkin jotain kommentoida.
No nyt ei oo mitään höpistävää ku ei täällä tapahdu mitään.Odotan vaan kovasti et pääsis testaamaan ja mietin et mistä sellaisen herkän testin sais ostettuu ku ei niitä näissä lähi apteekeissa ole :headwall: Mitään oireita ei ole ilmaantunut ja en hirmuisesti ole edes kerinnyt niitä kuvittelemaankaan :D
Tuntuu et mä olen roikkunut jo täällä kuumeisten puolella niin kauan et on päivästä toiseen itsellä vaan samoja mielessä :|

samapa se on mullakin huono muisti! :| Kamalia PMS-oireiluja taas - raskautuneelta ei todellakaan tunnu! Menkat tulossa viimestään viikon päästä. Nyt menossa siis kp 25/28-30.

Minä oon 29vee eikä meilläkään niin aktiivista oo tuo yrityspuoli (paitsi mun puolelta..). Mä vaan kaiken muun tämän hetkisen elämäntilanteen ja työmotivaation puutteen takia jo toivoisin sitä omaa kullannuppua.

Sunnuntai iltaa kaikille :) ja uusille tervetuloa joukkoon mukaan :flower:

Vaikka kuinka uhosin olla ajattelematta asiaa ja miettimättä turhia, niin ei se oikeen onnistunut :ashamed: :snotty: jaiks.. tein tänään positiivisen ovis testin.. vähän jänskättää, menkkojen pitäs alkaa keskiviikkona, mutta ajattelin kokeilla onneani ja tehdä huomen aamulla clearbluen raskaustestin :whistle: nyt on nippaillu mahasta ja alaselästä ja suu on kuiva kuin sahara xD, mutta en silti uskalla toivoa vielä mitään

Piupula, sulla siis on ovulaatio ollt aikaisemmin? Oliko se niin, että ovistesti näyttää positiivistä mys jos on raskaana? Hui miten jännää! Nyt on muuten lauantai-ilta :D ... Tuuhan kertoon kuinka raskaustestin kans käy?

ON: ja vähän teidän muittenkin.. eli onko teille käynyt pillerien käytön jälkeen niin, että on ruokahalu kasvanut ja tullut vähän tavaraa ympärille.. Mun tekis mieli koko ajan syödä jotain, ja valitettavasti alkaa pikkuhiljaa myös nkyä kropassa :ashamed:

Höyrypää mulla ainakin on ekaa kertaa 15 vuoteen tullut pari-kolme kiloa kerralla lisää viimeisen vuoden aikana siis. Ja ne on nimenomaan tossa mahan ympärillä ja jenkkakahvoissa. :/ Oon siis tällainen mallia pitkä ja hoikka ja ollut iät ajat saman painoinen... Siks heti kyllä huomaa, kun paino hiukankin muuttuu.

Täällä on taas uus kieppa lähtenyt käyntiin. kp 3/37 menossa ja yk 9. :/

Höyrypää, mä kyllä kasvoin pillereiden lopetuksen jälkeen kuin pullataikina :D Ja niille teille jäin :LOL:

Tulin vaan pikaisesti muiden nukkuessa :)D) lukasemaan kuulumiset ja kertomaan uuden muka-raskausoireet. Valkkari lorisee niin, että monesti päivässä aattelen eikö ne menkat lppunutkaan. Tää on kyllä huvittavaa...
Mutta eipä sitten tarvi loppukierrosta jänskätä johtuuko nää oireet mahdollisesta raskaudesta, kun ne on ollut alusta asti :LOL:

Ja huonomuistisena, en enää muista ketä piti onnitella ja tsempata, joten tasapuolisesti kaikille onnea ja tsemppiä, sekä lämpöisiä plussatuulia!!!

Cladoceran ja KS09, aivan samat vinkeet mullakin, vaikak vasta kolme kk ilman pillereitä menty... :( Järisyttävä karkkihimo ja himo syödä millon mitäkin! Täytyy varmaan vaan kehittää taas itsekuria (mitä se on?) ja pyrkiä likkuun. Vähän tuo liikuntapuolikin jotenki ollu vähemmällä. Teen niin pitkiä työpäiviä, että vapaahetkistä vaan haluaa nauttia OLEMALLA...

Mukavaa sunnuntaita kaikille! :heart:

kp7 ja greippimehun juonti tuottaa tulosta ainakin valkkarin perusteella,en muista koska olis näin kosteat tunnelmat ollu tässä vaiheessa kiertoa :LOL: tänään alotetaan tositoimet myös makkarin puolella,jes! Elän nyt toiveissa että kierto alkais tasottumaan elämän muutosten myötä,(vitamiinit,säännöllinen yöuni,greippimehu jne.) viimeksi tulin raskaaksi kun kierrot alkoivat olemaan n.28päivää kolmannesta kierrosta.

mitenkäs loppukierrossa menevät? onko täällä montaakaan ketkä aktiivisesti kirjoittelee jotka on loppusuoralla? tuntuu että moni menee samoilla päivillä kun mekin,on ainakin piinailuseuraa sitten :)

hauskaa ja rentouttavaa sunnuntaita kaikille!

Täällä kanssa kp7 tänään ja nyt on jotenkin sellainen aika minulla että tuntuu ettei tapahdu mitään . Täällä pupuiltu jo parina iltana ja tarkoitus on jatkaa taajaan tahtiin ovulaation ohi :LOL: . Eniten nyt jännittää että tapahtuuko mulla se ovulaatio.

Celestial
Mulla yk1, kp 24/28 ja jännittää niin paljon... Raskausoireita olen ollut tuntevinani (väsymystä ja naama kukkii, vaikka yleensä finnejä tulee ainoastaan ihan ennen kuukautisia) mutta voi olla mielikuvituksenkin tulosta...
Toisaalta toivon niin paljon että plussaisi, toisaalta en uskalla edes toivoa ettei tule pettymystä.... :headwall:

Niin, että tänäänhän se sunnuntai vasta on :p elän päivää edellä xD

Höyrypää, juu oli ovis tossa 15.10, kp17 :) ja nyt menossa 27/30-32 dpo11, oon tuolta lukenut, että jollakin on tullu ovistikulla +, kun ollu raskaana, ja joillakin ei :) mutta raskaustesti näytti tänään aamulla negaa :/ mutta on tässä vielä onneksi pelivaraa :LOL: täytyy nyt sitten vaan odotella, teen viikonpäästä testin uudellee, jos menkat ei ala, kun ainakin siskolla näky plussa tosi haaleena kun sillä oli ollut viis päivää menkat myöhässä kun se odotti :)

Tässä on nyt nippaillu mahasta sillee jännästi, ja nyt on nännit vähän kosketusarat, mutta ne nyt voi johtua menkkojen alkamisestakin.. tosin PMS oireita ei ole ollut, niin kun aikasemmin, eli en ole kuullut "kylläne menkat on nyt niin alkamassa, kun taas oot noin kiukkunen" :LOL: :LOL:

Mukavaa virallista lepopäivää kaikille :heart:

JKVY Tietojen päivittäjää ei oo näkyny pariin päivään. :eek:
Ihan ku se olis maailmaloppu, mut mäku seuraan ni tarkkaan joka päivä sitä. :D hassu minä.

Huome pitäs tulla ovistestit.. toivottavasti tulee!! Meilläki joka toinen päivä peitot heilunu, tosin oli yhen 3 päivän taukoki.. haha mutta me nyt yritetään ahkerasti. Vaikka se ovis nyt ei ookka ku yhe kerra, mutta silti kuulemma kannattaa 2-3 päivä välein. :LOL:

Onko se sillee että jos saan oviksen vaikka sanotaan huomen aamulla, nii 36 tunni sisällä pitää peitot heilua?? Tyhmä... :D

kröhm.. :D sen verran mäkin tässä kolme kk:n aikana oon lisääntymisbiologiaa oppinut, että ovulaation jlkn siittiöillä on 12-24h aikaa hedelmöittää irronnut munasolu.

Huvittavaa, kun mäkin taas täällä jatkuvasti keikun kyyläilemässä toisten kuulumisia, kun itelläkin alkaa olla kierron viimeisiä päiviä (kp 26/28-30)! :ashamed:

Celestial
Sain raskaustestiin haamun! Ensin tummempi ja sitten vähitellen haaleni ihan vaaleaksi, mutta vielä heikosti nähtäväksi. Nyt vasta kp 24/28... Täytyy testailla huomenna tai tiistaina uudelleen. Haluaisin niin toivoa parasta, en tiedä mitä uskaltaa tässä vaiheessa ajatella :/
Aiemmin kun olen tehnyt testejä enkä siis ole ollut raskaana, tuohon toisen viivan kohtaan ei ole tullut mitään...

Piinaviikko alkaa täällä, viikon päästä sunnuntaina kp 30 ja ihan sellanen olo, että enpä ainakaan raskaana ole. Flunssaakin meinaa pukata, kurkku kipeänä ollut parina aamuna ja lämmötkin vähän yläkanttiin, ei kuitenkaan kuumetta. Ajattelin jo ostaa valmiiksi lohdutussuklaalevyn ens sunnuntaiksi...Ainoat "oireet" mitä täällä on on runsas valkkari ja kamala paleleminen. Lisäksi kyllä tutkiskelin kohdunnapukkaa mutta en oikein saanut siitä selvää. Oli tosi "kaukana", hyvä kun ylsin... :LOL: ai niin, ja menkkamaisia jomotuksia ollut joka päivä, joten ajattelinkin, että soittelen terkalle kohtapuoliin, että selviäis miks jomottaa joka kierrossa niin paljon. Ettei olis jotain endometrioosia tms...

Ainoska.....................kp 66/32...............................................yk2
Cisu...........................kp65/32-35.................................. .........yk
Oravannahka............kp 62/28-?.............................................yk1
kapa..........................kp 60/32................................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 60/28-34...........................................yk3
Huisi...........................kp45/30.................................... ............yk1
Neila..........................kp41/28..................................... ............yk2
Selmiina.....................kp 31/?....................................... ............yk4
Enkelinäiti..................kp28/26-27............................... .............yk1
Sintsu78....................kp 27/27-34....31v........4.lapsi................yk9
Piupula......................kp27/30-32.....23v.........1.lapsi............ ...yk3
Mahdotontako...........kp26/27-29.......................................... ...yk2
Annmari-76................kp25/28........33v..........2. lapsi...............yk
MaybeSomeday.........kp 23/30 .......23v............1.lapsi..............yk6
Star86.......................kp23/25-28.....23v...........3.lapsi......... ....yk1
Bebek........................kp21/?(41)......23v..........1.lapsi..............yk2
Kaapo80....................kp19/28-37.....29v.........1.lapsi.............. yk 6
pata-ässä..................kp18/28-30............................ . .............yk4
amati.........................kp18/23-33....37v...........7.lapsi.......... ...yk3
Very important baby. kp17/30-40..................................... ......yk3
Ansku-82...................kp17/30...........27v...........1.lapsi......... ..yk11
Bambina....................kp14/26-31...................................... .....yk3
JKVY...........................kp13/27-30......34v..........8.lapsi........ .. .yk3
Päpsy-79...................kp11/35............30v...........4.lapsi.... .......yk2
icefairy.......................kp10/26-35........22v...........2.lapsi...... ....yk2
KS09..........................kp10/40.............21v...........2.lapsi..... ......yk4
mammuli77................kp9/27..............31v.........3.lapsi..............yk2
aurella.......................kp 7/27-38.......31v..........4.lapsi............yk15
erka.........................kp7/28-31..........36v..........3.lapsi....... .....yk1
Zirppa.....................kp5/34-35...........24v..........2.lapsi........ ....yk2
Katinka-82...............kp 4/31-42................................................yk5
Cladoceran................kp4/36-39.........29v........1.lapsi..............yk9

Taustalla

Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
piprane ema

Haamujengi:

Neila..........................kp37/28..................................... ...yk2
Celestial....................kp 24/28........................................yk1

Plussanneet

LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2
Juupeli.....................12.10....kp30/28..............................y k6
Griffski73..................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä................14.10...kp36/30-32..................... .....yk1
Vaahtera-82............17.10....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................... .....kp ?/28-30...................................yk2
marjukka-82...........21.10....kp 31/25-31 ...........................yk3

Täällähän minä ja yritin kovasti päivittää.Tarkistakaa ihmeessä tiedot!
Ollaan oltu koko perhe kamalassa vatsataudissa,kuumeilu ollut viimeinen mielessä enkä ole koneelle kyennyt :(
Ja haaveet voin heittää raskautumisesta,ei tässä ole mitään touhuiltu,oksennettu vaan :p

Vielä viikko tädin saapumiseen.Ellei se peru tuloaan :p
Tää viikko on niin pitkä ja en tiedä kuin pian sorrun testin ostaa :ashamed: Yks on kaapissa mut siinä lukee et voi testaa vasta samana päivänä ku menkat alkais :headwall:
Mä en jaksa odottaa.Ja nyt alkaa kaiken maailman oireetkin taas olemaan.Tissejä alko jomottelee ehkä eilen, aamulla oli hetken huono olo (ja mun oli pakko mennä sitte pesee vessat jos oksu yllättää...)ja vatsassa muutaman kerran nippassu :snotty: ja mitä vielä :LOL:

Ja hei täällä oli joku taas törmännyt haamuihin.Onnea :flower: Jos vaikka huomenna jo sitte kunnon plussa.

Iltaa kaikille tasapuolisesti :)

Celestialonnea haamusta, viivan vahvistumista toivon!

Oviskivuista tunnistaako joku oviksen aikaan selkeitä menkkakipuja? Ja jos tunnistaa, niin milloin, ennen ovista vai heti sen jälkeen? Jostain luin, että menkkakivut tulee oviksen jälkeen, ku jotain nesteitä kertyy :eek:

Kiitti päpsy79,mulla pyörii tuolla varmaan 5:s koneellinen pyykkiä,pienet kun oksee sänkyyn.... :x Ja missä sattuvat olemaan :x
Nyt lapset nukkuu ja mä yritän tässä ottaa hetken itselleni...netissä :whistle: :ashamed:
Mutta tosiaan,aika sata varmaan,tänne tarvitaan
uusi päivittäjä.Halukkaat saavat ilmottautua :flower:
Mies aloitti oksentamisen tänään joten meillä nämä olelliset päivät raskautta ajatellen oksenneltu ja seuraava kierto sitten jo ehkäistään.... :(

Yhteistyössä