++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Isot onnittelut Marjukka!! Ihanaa saada plussia lisää!

Mulla ikää 31 (perjantaina tosin vasta,nyt oon viel nuori ja vireä 30v :LOL: ) Ja neljättä kuumeillaan. Mun puolesta saa listaan laittaa,onhan se kiva lueskella :)
 
Mulla ikää 31 ja neljännestä haaveillaan :D

Tai musta tuntuu et mies haaveilee kahdesta yhtä aikaa :LOL: Ku välillä ihan silmät loistaen höpöttää, et jospa niitä tuliski kaks :saint: Mä kyllä sanoin sille, et saa alkaa sitte koti isäks ja mä meen töihin.Onneksi meidän suvussa ei oo kaksosiin taipumusta.
Pitäis vaan mennä nukkumaan niin olis taas yhen päivän lähempänä testailua :D

+++++++++++++++++ :whistle:
 



Ainoska.....................kp 63/32...............................................yk2
Cisu...........................kp62/32-35...........................................yk
Oravannahka............kp 59/28-?.............................................yk1
kapa..........................kp 57/32................................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 57/28-34...........................................yk3
Huisi...........................kp42/30.................................... ............yk1
Neila..........................kp38/28..................................... ............yk2
Katinka-82.................kp 36/31-42............................................yk4
Cladoceran................kp 36/37-42.....29v........1.lapsi................yk8
zirppa....................... kp 36/35.................................... .............yk1
Selmiina.....................kp 28/?....................................... ............yk4
Enkelinäiti..................kp25/26-27............................... .............yk1
Sintsu78....................kp 24/27-34....31v........4.lapsi................yk9
Piupula......................kp24/30-32.....23v.........1.lapsi...............yk3
Mahdotontako...........kp23/27-29.............................................yk2
Annmari-76................kp22/28........33v..........2. lapsi...............yk
MaybeSomeday.........kp 20/30 .......23v.........1.lapsi................yk6
Bebek........................kp18/?(41).................................... .........yk2
Kaapo80....................kp16/28-37.....29v.........1.lapsi..............yk 6
pata-ässä..................kp15/28-30............................ . .............yk4
amati.........................kp15/23-33....37v...........7.lapsi.............yk3
Very important baby. kp14/30-40..................................... ......yk3
Ansku-82...................kp14/30......................................... .......yk11
Bambina....................kp11/26-31...................................... .....yk3
JKVY...........................kp10/27-30......34v..........8.lapsi.......... .yk3
Päpsy-79...................kp8/35............30v...........4.lapsi.... .......yk2
icefairy.......................kp7/26-35........22v...........2.lapsi..........yk2
KS09..........................kp7/40.............21v...........2.lapsi...........yk4
mammuli77................kp5/27............................................ ......yk2
aurella.......................kp 5/27-38.......31v..........4.lapsi............yk15
erka.........................kp4/28-31..........36v..........3.lapsi............yk1
Zirppa.....................kp2/34-35...........24v..........2.lapsi............yk2



Taustalla


Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
piprane ema








Haamujengi:

Neila..........................kp37/28..................................... ...yk2



















Plussanneet


LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2
Juupeli.....................12.10....kp30/28..............................y k6
Griffski73..................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä................14.10...kp36/30-32..................... .....yk1
Vaahtera-82............17.10....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................... .....kp ?/28-30...................................yk2
marjukka-82...........21.10....kp 31/25-31 ...........................yk3



 
Alkuperäinen kirjoittaja päpsy79:
Huomenta!

Näyttääpä lista hyvältä :) kiitos JKVY
En tiennytkään, että sinulla kahdeksas lapsi haaveissa....ei ainakaan tekemisen puute pääse yllättämään :D Minkä ikäisiä lapsesi ovat?
En ole viitsinyt kauheaa numeroa siitä tehdä ;) Lapset on 10kk-12v :heart:

 
Taas on plussia tullu lisää, onnittelut niistä :flower:

Meillä päätettiin käyttää kumia nyt yks kierto ainakin ( jos ei mieli matkalla taas muutu ) ku tuntuu et mun psyyke ei nyt kestä uutta raskautta saatikka keskenmenoa.
Mut säikäytettiin maanantaina päivystyksessä et mul saattas olla kohdun ulkopuolinen raskaus ja jo pelkkä epäily sai mut paniikkiin ja totesin mukana olleelle siskolle et jos se sitä on niin mä laitan piuhat poikki, et en kertakaikkiaan uskalla sit enää ees yrittää :ashamed:

No sitä se ei onneks ollu, mutta tauko paikallaan kestää se sit viikon tai viis.
Plussatuulia kaikille haaveilijoille :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
joo... täällä taitaa käynnistyä tänään yk 9. :/

Ikää täällä 29 ja esikoinen haaveissa. Aika paljon lapsia näyttäisi muille jo siunaantuneen! Voi kun olisin onnellinen siitä yhdestäkin...

:hug: :hug: :hug: Toivotaan että pian onnistaa!!!!!

 
Huomenta päivää :)

:flower: ISO onnen toivotus Marjukalle!! :flower:

Eli 23 vuotias ja ensimmäinen lapsi haaveissa ja yk3 ja kaksi puoli yritystä, mutta niitä ei lasketa :D (ei tuu niin paha mieli) :D Noh, kuhan me kaikki saadaan plussia ropiseen, niin siitä se sitten alkaa :) yhtä rakkaita ja yhtä tärkeitä ne kaikki lapset on määrästä rippumatta ;)

Tänään ei sitten taas mitään oireta, että kuvitteun piikkiin menee varmaankin kaikki, mitä tähän mennessä ollut, että yk4 joutuu seur. viikolla varmaan aloittelemaan :/ Oon ihan liian malttamaton tähän hommaan xD olis edes lyhyt kierto, niin odotusajat olis lyhyempiä !! :whistle:
 
Paljon paljon onnea Marjukka!!!!

mulla ikää 29 ja eka haaveissa.

Olen tikutellut kohta viikon verran ja haamuja vain on testiin ilmestynyt :( Eilen tunsin pientä jomotusta alavatsan oikealla puolella ja nyt tänään se jomotus on vähän voimistunut...
 
Oho, ihan unohdin :D eli siis ikää 21v ja pikkukakkonen haaveissa
Kyllä mun mielestä jokaista lasta saa hehkuttaa! Ne on yhtä tärkeitä ja toivottuja, oli kyseessä ensimmäinen, toinen, kolmas, tai vaikka kymmenes! =)

Täällä ei vieläkään ole vuoto loppunut. Sellasta vähästä veristä ja limasta. Vois kyllä jo loppua!!!
 
Hei, tuli mieleen kun kokeilin... Eli siis mullakin se kohdunnapukka (mikälie) on kova ja tosi korkeella. Voisko sitten olla niin, että se on aina alku kierrosta noin, ja sitten jos raskautuu niin se pysyykin noin, ja jos ei, niin sitten oviksen jälkeen se alkaa pehmetä ja laskeutua?
Mikä muukaan sitä selittäis? :eek:

Ja taas näitä sekoiluja :LOL: Ihmettelin, että on tainnu päivittäjälle tulla ajatusvirhe, kun listassa lukee torstai, tänäänhän on vasta Tiistai :LOL:
No, kyllä ne päivät mulle viim. huomenna valkenee kun on vkl vieraita tulossa :D
Eli siis jos mä jotain vinkkaan tai pyydän korjaamaan, kannattaa miettiä tarkkaan tekeekö niin vai ei :headwall: :LOL:
 
icefairy 7kk+ on tuo esikoinen =)

Toisessa ketjussa joku oli lukenut netistä, että sikainfluenssaan sairastuminen alkuraskaudessa voi aiheuttaa sikiövaurioita... Pistää kyllä miettimään, mutta tulin siihen tulokseen, että lapsihaaveita en tuon takia aio lykätä! Jos, tauti alkaa vyöryämään tänne, pysyttelen neljän seinän sisällä, riskiryhmään muutenkin kun koko perhe kuulutaan... Ehkä hivenen itsekästä, mutta käy muutenkin niin vaikeaksi tämä, etten haluaisi mahdollisuuksia yhtään pitkittää =(
 
Alkuperäinen kirjoittaja icefairy:
KS09 Luulin et mä olisin nuorimmasta päästä. :p Kuin vanha sun esikoinen nyt on??

amati ja JVKY Teillä on pitäny hyvää tahtia siellä. :)


Mulla on ikää 22v ja toista siis hakusessa. :heart:
Tuo on hyvä ikä B) Mä olin 22v kun sain kakkosen ja siitä vaan tahti jatkunut :LOL:

 
Moikat taas!

Aina mä vaan eksyn tänne kurkkimaan. :D

Kohdunnapukka, nousee kierron lopussa ylös ja on kova ja pysyy siellä jos on raskautunut. Jos ei ole, niin laskeutuu ilmeisesti menkkojen mukana alaspäin, pehmenee ja "aukeaa".

Onnea taas uusille raskautuneille!!! :heart: :heart:

Ja sitä plussaa vielä odottaville JÄTTIMÄINEN halaus ja tsemppiä!!

HooÄs
 
Onnea Marjukalle plussasta!!

ON: kp 23/28-30. Vielä yli viikko pitäis oottaa!!! voi kärsä!!!!!!!!!!!!!! kn on nyt noussut ylöspäin, varsi kovennu, mutta päästä pehmeähkö... Ovulaation aikaan siis laski ja pehmeni ja pysyi tällain näihin päiviin eli arviolta kohta kaksi viikkoa! sitä ennen oli kivikova ja sairaan ylhäällä. =/ hmmm Mulla on ainakin koko tään viikon hillitön turvotus vatsassa ja ilma mahassa aiheuttaa kai vatsakipujakin. Toiminnallinen häiriö vai mikäs tää olikaan? Mä en tykkää tämmösestä yhtään, harmittaa hullusti. Ei oo reilua jos suurimman osan kierrosta näyttää raskaana olevalta ja on hankala olo, vaikka ei ookaan.. =(
 
KS09 sama täällä eli ensin ajattelin että lykkään vauvahaaveita tulevaisuuteen mutta rohkaistuin kuitenkin ja jos onnistun raskautumaan niin hankin välittömästi rokotuksen sikainfluenssaa vastaan. Jossain luki myös että sikainfluenssa on tulossa jäädäkseen eli nostaa päätään aina talvikaudella kausi-influenssan tapaan!?! Eli ei sitä karkuun pääse vaikka lykkäisi haaveita kauemmas...itse ajattelen että tuo voi myöhemmin muuntautua niin että se on vaarallisempi joskus vuoden päästä tms...kukapa sitä osais ennustaa!
 
erka jos se muuntautuu, tuo rokote ei enää auta tai estä tautia tulemasta =( Ja voi vaikka käydä niin, että ottaa rokotteen, sitten samantien tauti muuttaa muotoaan ja saa sen, vaikka olisikin rokotettu...
Mutta, onhan tavan influenssakin raskaanaoleville ja sikiöille ainakin jollakin tapaa vaarallinen. Ja tähän asti on siltä vältytty, vaikka kaksi influkautta raskausaikana paahdettiin ohi...
 

Yhteistyössä