++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Annmari-76, mulla tulee hirmusti valkkaria ennen menkkoja. Silloin kun raskauduin,niin ei tullut mitään. Eli itellä ainakin pitäisin päinvastaisena oireena,mutta kai se voi olla yksilöllistäkin?
Eli täällä tosiaan nyt odotan,et millon lorahtaa. Lauantaina pitäs vasta alkaa,mutta oireet jo niin vahvat et toivoisin jo alkavan... :headwall:
 
icefairy Halvimmalla saat ovistestit kun tilaat netistä (esim. mammaks.fi, raskauskeiju.fi, kotitesti.fi, halpatesti.fi )

Voih, JKVY Mä en osaa tota hommaa, joten päivitystä en ota kontilleni :D Kurja kun sä häivyt... Jää nyt edes taustalle!!! :hug:

Mitähän vielä, toivotaan, että kaikkien oireet pitää paikkansa ja vauva olis tulossa! Täällä täti alkaa pikkuhiljaa pakkaamaan tavaroita, eli odotellaan pari päivää, niin pääsee tästäkin pahasta...
 
AIniin

Tuosta greippimehusta, kun jotkut sitä täällä juovat... RYBB & DECKERS greippimehu on paaaaljon parempaa kuin tuo valion, makeampaa... Löytyy hyllystä sieltä päin, missä on tavan appelsiinimehut yms. Harmaa pitkula purkki.

Ja mä olen juonut n. 1 lasillinen per päivä
 
Tilasin taas lisssäää ovistestejä ja clearbluenkin testejä että kalliiksi tulee. nyt niitä on niin paljon kaapissa jemmassa että vois sanoo että oon hyvin varustautunut tähän kiertoon :LOL: . Ja aion löytää sen oviksen tällä kertaa. JOs sitä ei löydy niin sitten en ovuloi ollenkaan.'
Meinasin sitä vehnänalkiouutetta tilata mutta tulikin mieleeni että siinä on e-vitamiinia joka on rasvaliukoinen ja syön nyt monivitamiinia jossa on 100% päivän saantisuosituksesta niin että mahtaisko tulla yliannostus jos vielä noita vehniksiäkin söis...en taidakaan uskaltaa. RAsvaliukoisethan ei poistu elimistöstä samoin kuin vesiliukoiset. VAi mitä te muut, syöttekö sekä vitamiineja että sitä uutetta?
 
Greippimehusta vielä,mähän oon kautta vuosien,pienestä lapsesta rakastanut greippejä ja greippimehua =) Oonkin juonut sitä läpi elämäni :whistle:
Uusin hyvä tuttavuus ollut tosiaan Lidl:n greippimehu,suosittelen.

Itse en tykkää tuosta KS09 mainitsemasta makeammasta versisosta,tykkään ihan greipin omasta karvaasta mausta =)
 
katsotaan mitä greippimehua mä meidän kaupasta löydän tuun sit kertomaan makuarvion :)
Nyt aukes hanat kunnolla,ihan hyvä niin ei tartte takertua enää mihinkää toivon hippusiin ja kiduttaa itseään pidempään. Hyvillä mielin uuteen kiertoon kuintenkin lähdetään,nopeasti se pettymys katoaa kun alkaa uutta yk:a suunnittelemaan :)
 
KS09, erka, Piupula Kiitos onnitteluista! :flower:

Kunpa te pääsisitte oikein kunnolla kerralla odottajien puolille! Minneköhän nuo la:t menisi, mutta tilaa aina on kesäkuisissa tai sit ensimmäisinä heinäkuisiin :p

++++++tuulia!! :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
 
Ite tykkään kanssa valion greippimehusta, vois juoda vaikka litran päivässä, jos ei hampaiden kanssa tulis kiille ongelmaa xD Muutenkin valion greippimehu taitaa olla ainut, johon ei ole lisätty sokeria, muissa aikas melkoinen määrä sokeria..

hmm.. kuinka paljon noihin lämpöihin voi luottaa?? kun nyt ekankerran aamulla mittasin, kun heräsin kuudelta antaa kissoille ruokaa, niin oli 36,0 ja sitten menin takasin nukkumaan ja heräisin myöhemmin uudestaan niin oli 36,5..
 
Minna77Ihanaa pikkuinen poika :D Pojat on niin söpölisii ja toisaalta aivan kauheita ainakin nää meidän :LOL: siis siinä kolmen vuoden molemmin puolin...
Ja tullaan tullaan kun keritään...kovasti ainakin yritetään :D

erka Tuosta e-vitamiinista mulle luontasituotekauppias sanoi et raskautunisen kannalta sitä vitskuu pitäis ottaa n.kolmiskertainen määrä normaaliin verrattuna :eek: Minä oon syöny kalaöljyy, vehnänalkio öljyy ja multivitaa...Pitäähän fooli...mitälienee ottaa kans moninkertainen määrä normaaliin verrattuna.En sitte tiedä mut nin minä kuulin.Saa nähdä onko ollut nyt mitään vaikutusta.Tosin mulla loppu viikko sitte se vehnäöljy..

Mä luulen et mulla oli ovis vasta su ku maanantaina ei einää limaillu ja lämmöt oli noussu 37...Joten vielä joutuu odottelee vaikka kuinka kauan ennen ku pääsee testailee :headwall: Ja taas mä mietin vaan joka nippailuu ja vaikka mitä.Olis niin kiva ku vois tähän väliin unohtaa koko jutun ja yllättyis sitte vaan iloisesti :D
Mies oli kyllä ihan sitä mieltä että nyt :heart: voi kun se olis oikeessa...
 
sintsu78 Hehe... Mä pidän teille peukkuja ja varpaita!

Ja tiedän kokemuksen perusteella, ettei tämä kuumeilu ole helppoa, lievästi sanottuna. Eikä sitä pysty olemaan hermoilematta ja kyttäilemättä mahd. oireita. Meillä sitten tärppäsi juuri silloin, kuin piti käytännöllisesti katsoen olla mahdotonta onnistua, meidän molempien erillisten matkojen takia, eikä sitten tullut hermoiltua ollenkaan, kun oletti että on yk-tauko. Noloa myöntää, mutta sen kierron aikana tuli petipuuhia vain kaksi kertaa :ashamed: Aika onnenkantamoinen oli.

Hyvää illanjatkoa!! :wave:
 
Annmari-76 mulla ainakin on tullut tässä kierrossa oviksesta asti tosi paljon valkkaria, nyt dpo 15. Menkkojen pitäisi alkaa jos on alkaakseen. Eilen olin ihan varma että alkaa, samanlainen olo kuin aina ennen tädin tuloa mutta ei alkanutkaan. Oon alkanut haamujen jälkeen jänistämään enkä uskalla tehdä testiä :ashamed:
 
juh, tiedän tiedän mutta silti =) tein jo kertaalleen käytetyn testin (pari päivää sitten puhdas nega) uudelleen kun uusiakaan ei ollu (vasta huomenna saan) ja annas olla, siihen ainakin piirtyi toinen viiva muutamassa minuutissa...punertava, muttei punainen, kuitenkin ihan selvä..joten :headwall: jännätäväksi jää saanko huomiseen testiin mitään, vaan oliko tuo vaan yksinkertaisesti kohtalon tekemää pilaa :D ja mie tiiän, niitä ei sais käyttää kahdesti :LOL:
 
sintu78 ehtikin jo sanoa, että E-vitamiinia suositellaan raskaustoiveisiin otettavan tupla- tai triplamäärin joten ei haittaa jos pariakin valmistetta popsii. Lapsettomuushoidoissakin nykyään usein E-vitaminia otetaan tukihoitoja reiluilla annoksilla. Itse mä otan ton 1tbl/vrk venhänalkioöljyä ja lisäksi 2tbl/vrk tyrniomegaa, siinä on noita rasvahappoja lisää. Joskus taas otan noita toisinpäin, ja foolihapon aloitin kanssa.
 
Tosiaan sitä vetistä valkkarii tulee aikaslailla. Noh, vajaan viikon päästähän tuon näkee sit. Meinaan tehdä hätähousuna jo herkän testin kaiketi ed. päivänä ku pitäis menkkojen alkaa. Mä oon niin huono odottamaan että alkaako menkat :ashamed:
 
Ilmottaudun, että mukana roikutaan ja piinapäivät on edessä. Tänään arviolta siis dpo 13 ja jos tädiltä vältytään perjantaihin saakka, niin sitten testaan. Oon päättänyt, en sorru, en varmasti sorru... =)

Piupula ainakin kyseli noista lämmöistä. Lämpö pitäis mitata joka aamu aina samaan aikaan ja ennen kun nousee sängystä, jotta olis ees jotenkin vertailukelpoisia... Ite oon seurannut lämpöjä reilut puolisen vuotta ja huomannut, että pienikin epäsäännöllisyys vaikuttaa heti ja mm. se, että jos nukkuu levottomasti tms. Mutta itellä kun on säännöllinen arkirytmi (8-16 työaika), niin suhthyvin on voinut seurata. Alkukierto on ollut 36,3-36,5 ja loppukierto sitten yli 36,8. Sitten tädintulopäivänä siinä 36,4-36,6... Ja jonkin verran on kiertojenkin välillä vaihtelua; esim kesällä alkukierto oli vaan jotain 36,1-36,2 ja loppukierto sitten 36,5-36,7. Mutta mittailu on kyllä ihan mielenkiintosta hommaa, etenkin kun ei oo niin tarkkaa hajua tosta kierron pituudesta. :)
 
kiitoksia Cladoceran. :)

Kävin kans tossaa päivällä lukemassa noista lämmöistä xD en edes tiennyt, että se pitäisi mitata kun on vielä sängyssä, luulin, että sitten kun on noussut ylös, niin sitten :whistle: amatööri :LOL: noh, nyt pitää vaan yrittää pitää mieli kurissa ja odotella 10 päivää :headwall:
 
Iltaa kaikille! En oo ehtiny palstailla viime päivinä, ku on ollu kauheesti kaikkee touhua...

Neila mä oon kans joskus miettiny, että tekis kertaalleen käytetyn testin uusiks :whistle:

katteltiin miehen kanssa se saammeko vauvan ohjelma ja mies ehdotti, että testataan mekin kuukauden välein ( mulla kierto 35pvä, joten testataan viiden viikon välein). Mä joka alotan testauksen yleensä jo kp20 olin ihan että :eek: mutta lopulta miehen ehdotus kuulosti tosi järkevältä. Nyt kalenteriin merkitty testauspäivä. Saa nähdä päästäänkö testaamaan tässä kierrossa vai yllättääkö menkat :|
Ittellekin hyvä koetinkivi, jos tosiaan pystyn oleen testaamatta sitä ennen niin oon sitten kyllä ylpeä itsestäni ;)

Annmari-76 toi valkkarihomma on niin yksilöllistä kans, että älä vaan menetä toivoas, vaikka joillain kuivaa raskauduttua. Toivon sulla tarkoittavan raskautta :heart:

JKVY ei taida ihan heti löytyä halukkaita päivittäjiä :/ Hattua kyllä nostan sulle, ku olet päivityksestä huolehtinut :) Itsekin pääsen harvoin koneelle, ku noita muksuja on täällä kotona kolme pitämässä äipän liikkeessä :D

Lähipäivinä testaaville kovasti puhaltelen plussatuulta :whistle: :heart: ja tietty muillekin =)
 


Ainoska.....................kp 62/32.................................yk2
Cisu...........................kp61/32-35............................yk
Oravannahka............kp 58/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 56/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 56/28-34............................yk3
Huisi...........................kp41/30.................................... .yk1
Neila..........................kp37/28..................................... ...yk2
Katinka-82.................kp 35/31-42................................yk4
Cladoceran................kp 35/37-42.................................yk8
zirppa....................... kp 35/35.................................... .yk1
Selmiina.....................kp 27/?....................................... yk4
Enkelinäiti..................kp24/26-27............................... ..yk1
Sintsu78....................kp 23/27-34....31v........4.lapsi.....yk9
Piupula......................kp23/30-32..................................yk
Mahdotontako...........kp22/27-29..................................yk2
Annmari-76................kp21/28........33v..........2. lapsi......yk
MaybeSomeday.........kp 19/30 .......23v..........1.lapsi......yk6
Bebek........................kp17/?(41).....................................yk2
Kaapo80....................kp15/28-37....................................yk6
pata-ässä..................kp14/28-30............................ . .....yk4
amati.........................kp14/23-33................................... . ..yk3
Very important baby. kp13/30-40..................................... yk3
Ansku-82...................kp13/30......................................... . .yk11
Bambina....................kp10/26-31....................................... yk3
JKVY...........................kp9/27-30......34v...........8.lapsi.........yk3
Päpsy-79...................kp7/35............30v...........4.lapsi..........yk2
icefairy.......................kp6/26-35................................... .......yk2
KS09..........................kp6/40....................................... .........yk4
mammuli77................kp4/27............................................ .....yk2
aurella.......................kp 4/27-38.......31v..........4.lapsi..........yk15
erka.........................kp3/28-31..................................... ..........yk1
Zirppa.....................kp1/34-35.................................................yk2



Taustalla


Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
piprane ema








Haamujengi:

Neila..........................kp37/28..................................... ...yk2



















Plussanneet


LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2
Juupeli.....................12.10....kp30/28..............................y k6
Griffski73..................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä................14.10...kp36/30-32..................... .....yk1
Vaahtera-82............17.10....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................... .....kp ?/28-30...................................yk2
marjukka-82...........21.10....kp 31/25-31 ...........................yk3



 
Alkuperäinen kirjoittaja päpsy79:
:

JKVY ei taida ihan heti löytyä halukkaita päivittäjiä :/ Hattua kyllä nostan sulle, ku olet päivityksestä huolehtinut :) Itsekin pääsen harvoin koneelle, ku noita muksuja on täällä kotona kolme pitämässä äipän liikkeessä :D
Nii B) Mullakin tämä paras aika koneella on näin aamulla,kun isot lapset syö aamupalaa,valmistautuvat kouluun lähtöön ja muut vasta heräilee ennen päiväkotiin kuskaamisia,yleensä tämä nuorimmainen tässä sylissä/rinnalla sählää,siksi aina huutelen päivitysten tarkistusten perään :LOL:
Mutta eiköhän joku innokas päivitysten ajantasalla pitäjä löydy,ennemin tai myöhemmin ;)

).(kp 9/27-30 ja harjoitukset aloitettu :D Voi kun nyt tuottaisi myös tulosta :heart:

 
Mä muuten olen joskus tehnyt (muutamankin) käytetyn testin uusiksi :LOL: Se viivanpaikka joka siinä ei aina näy,tummuu kyllä,yleensä enempi sellaiseksi pissan kellertäväksi.Sitä väriainetta ei lähde liikkelle kuten käyttämättömässä testissä :LOL: :LOL:
Joten enpä tosiaan niihin luottaisi!!! ;)
 
Plaah, kp1/34-35 yk2

Tässä kierrossa lupaan olla kuvittelematta turhia ja testailematta ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa! :LOL:
Noin viikon päästä aloitamme siis "joka toinen päivä peitot heiluu" -operaation =)
 
Huomenta! Minä olen tuolla listalla kaksi kertaa :D eli se alimmainen on tätä hetkeä eli kp on nyt 3. Kuukautiset alkaa taittua paremmalle puolelle onneksi kun eilen särki päätä ja muutenkin oli niin vetämätön olo. Malttamattomana odottelen että päästään tosihommiin ja ovulaatiota metsästämään. Antibioottikuurikin loppuu parin päivän päästä (poskiontelotulehdus).
 
Huomenta! Täällä tänään aamupahoinvointia :x hmm.. oliskohan tärpännyt !? jos vaikka huomenna olis kanssa, niin vois elätellä toivoa.. Kyllä nää toiveet kaikesta on aivan älyttömiä :LOL: :LOL: kukaan selväjärkinen odota aamupahoinvointia, ja sitten kun saa varmuuden asiasta, niin tekee kaikkensa, että pääsis eroon siitä :LOL:

On tää niin vuoristorataa, toisena hetkenä aivan 100 varma, ettei ole tärpännyt ja asennoituu uudelleen yrittämiseen taas, ja sitten taas toisena hetkenä ajattelee että olis voinutkin tärpätä, ja sitten rupee taas miettimään, että pahentaako tää asian pyörittäminen päässä mahdollisuuksia, kun kuulee aina, että heti kun on lakannut stressaamasta ja ajattelemasta asiaa sen kummemmin, niin on tärpännyt pitkänkin yrityksen jälkeen :headwall:
 

Yhteistyössä