++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

).( mulla on ollut kamalat ovisoireet eilisestä asti :eek: Limaa tulee ja munasarjoja nippaa.
Mutta en enää uskalla luottaa näihin tuntemuksiin,vaan en o-testejäkään aio hankkia,sen nyt päätin vakaasti.Menee rahaa kankkulan kaivoon :D
Mutta mutta mutta,voikos olla ovis nyt jo?????
 
JKVY Voihan se olla... lyhyt kierto tiedossa, ja eihän jos noi oireet kestää vielä muutaman päivä, sullahan olis ihan ihanne mittanen kierto!! :D

Mutta voi JEE sentään!! Tein varulta tänään vielä r-testin, kun tää vuoto on niin onnetonta ja poispäin kaartamassa. Siihen tuli IHAN SELVÄ viivan paikka! Ja tiedän, että on vaan viivan paikka, sillä jos nää olis ne valemenkat, kyllä pitäis viivan olla jo ihan selvä. Ja vilja-testillä vielä tein, en millä tahansa halpistestillä...
Eli noihin plussiin ei kannata luottaa ennen kun ne näkyy ihan selvästi värikkäinä ja on tullut oikein tehdystä testistä sekä testiajan sisällä...
Vinkiks ettei kaikkien tarvi pudota niin korkealta.

Mutta on tässä päivässä jotain hyvääkin =) Samalla kun käytin poikaa neuvolassa kyselin äitiyspuolelta olisko mitään konstia tota kiertoa lyhentää... Sanoivat, ettei ole, mutta jollei jouluun mennessä ole tärpännyt, varataan aika lääkärille! Mä olin ihan yllättynyt, että vuodenvaihteessa pääsen jo lääkärille tästä asiasta!! Eli sen jälkeen meillä vois jonkinmoisia mahollisuukisa ollakin! :D Voi tätä onnenpäivää :LOL:
Mä tosiaan luulin, että vuos pitää taas odotella, niinkuin esikoisellakin, ennen kun kukaan rupee tekemään yhtään mitään tai ottamaan asiaa edes todesta... :ashamed:
 
^Hei itseasiassa KS09,miten sä lasket nyt sun kiertopäivät?
Laitoin erillisen aloituksen mutta kun sulla vähän samaten kuin mulla,niukkaa vuotoa monta päivää(no mulla sitten hanat aukes kyl kunnolla...)niin mistä päivästä lasket sun kierron alkaneen???? :D
 
JKVY Siitä ekasta... Mäkin tota asiaa pohdin, mutta jos ei missään vaiheessa vuoda kunnolla, niin mistä sitä sitten alkaa laskemaankaan. Ja kun miettii, että vaikka jossakin välissä vähän enemmän sitä vuotoa olikin, en mä kyllä olis uskaltanu ilman sidettä olla sillon ihan alkupäivinäkään.

Eli siis joo, lyhyesti ja selkeesti sanottuna :D Siitä päivästä kun vuoto on ollut kirkasta verta, ei ruskeaa tuhrua. Oli sitten vähän tai paljon...
 
Olisko kellään tietoa että korreloisiko niukat menkat ohutta kohdun limakalvoa?
SItten gallup aiheinen kysymys,en tiedä onko sitä käsitelty tässä pinossa mutta Kuinka moni meinaa ottaa tämän kuuluisan sikaflunssarokotuksen?
Itse en ota eivätkä lapseni,en tosin lapsille oli kaikkia rokotusohjelman mukaisiakaan antanut.paitsi vanhimmalle.

Kp 4 siis,minä aloitin päivät laskemaan ekasta hetkestä kun punaista näkyi,hyvin niukat menkat ollu,kirkkaan punaista verta eikä hyytymiä,siksi kyselinkin tota kohdun limakalvojuttua.

Greippimehun aloitin tänään,valion mehua otin,kun se on täyttä tavaraa eikä sokereita lisätty,maistuu ihan hyvälle.Olisin iloinen jos se auttais mua löytää ne ovislimat,viime kuussa niitä ei tullu niin että olisin huomannu.

Tahtois jo aloittaa pupuilun heti,hus täti metsään......
 
aurella mun sh-kaveri kommentoi runsasta menkkavuotoani, että "on sulla ainakin vahva kohdun limakalvo"... että vois kait tää käänteisesti tarkottaa, että niukka vuoto kertoo heikosta kohdun limakalvosta?

Kohdunnapukasta sitten: kun mulla oli ennen ovisaikaa ylhäällä ja kivikova, oviksen aikaan ja siitä lähtien ollut keskivaiheilla about ja pehmeä. Miten teillä menee nämä? Mulla nyt kp 22/28-30
 
aurella Mulla on aina ollu lyhyet kuukautiset. Nytki kesti vaan 4 päivää ja 1 päivänä oikeestaa vaan tuli kunno vuotoa.


Mä nii haluisin kesävauvan, mut jos nyt tässä kierrossa en raskaudu, niin sit menis jo elokuun loppuun möhmöh. Eipä tänne mitä erikoista, peittoa on heiluteltu jo nyt. :D Yritetään mahdollisimman paljon. 2 päivä välein. :LOL: Saa nyt nähä, hankinko niitä ovisliuskoja.
 
aurella Mä en kyllä osaa vastata onko ne yhteydessä toisiinsa, mutta yleisesti ottaen mulla on TOSI reilut menkat ja hyytymiä tulee myös paljon, nyt viime kierrossa otin greippimehun ja vitamiinit käyttöön ja nyt sitten oli tällainen ihme niukka kerta. Mutta en sitten tiedä...

Rokotetta ei aiota ottaa sen vähäisten tutkimusten takia, eikä myöskään siksi, etten halua ottaa riskiä jos aiheuttaa saman reaktion kuin tavan influenssarokote. Siitä saan meinaan 100 varmasti kovan taudin päälle =(

höyrypää En osaa sanoa miten mulla menee, kun en ole vielä alkukierrosta kokeillut, menis aika veriseks :LOL: Mutta joku antoi vinkkiä että sen pitäis olla just toisin päin kun sulla, jos olis raskautunut. Eli loppua kohden kova, kiinni ja ylhäällä.
 
täällä kp 22/30-32 (dpo5-6) ja mulla oli kans kohdunnipukka suht.koht.keskellä ja sellanen melko pehmonen ja tasanen.. Millos sen pitäsi sulkeutua, sillon, kun alkio kiinnittyy kohdun seinämään vai sillon kun munasolu hedelmöityy?

niin ja ei täälläkään olla hankkimassa rokotetta. :)
 
Aurella Minä aion ottaa sikainfluenssarokotuksen jos se mulle annetaan (siis jos raskaudun kun en muuten kuulu riskiryhmään). Aion antaa sen myös lapsilleni (1v9kk ja 3v1kk). Otin just kausi-influenssarokotteen ja mulla ei siitä ole mitään pahaa sanottavaa ja senkin aion antaa myös lapsilleni jotka viime vuonnakin sen saivat (rokotuksen siis). MAinostan taas että tuolla odotuspuolella on toisella sivulla sellainen ketju kuin Sikainfluenssarokotusgalluppi! Siellä kannattaa käydä lukemassa jos asia mietityttää koska siellä on asiallista keskustelua asian tiimoilta ja myös faktaa puoleen jos toiseenkin.
 
Otan sekä tavisinflurokotteen että sikamallin, ja työnantaja jo niistä infosikin. Tavalliset influenssatkin olleet mulla niin pahoja,etten halua riskeerata. Töissä kuitenkin sairaalassa..

Täällä kp. 24/26 ja tuhruilu alkanut, PMS helpottanut joten nyt vaan oottelen et pääsis uuteen kiertoon. :)
 
JKVY täällä kp 10, limaa tulee joo, mutta ovistesti (david), noin puoli tuntia sitten tehty, näytti selvän negan... mutta sehän olen vaan minä, tosin kuvittelin myös noita nippailuita...oliskohan sitten ihan lähipäivinä tulossa, jos on tullakseen...
 
ON; .nyt sitten sain testin käsiini ( ja huomenna vasta ne tilatut) ja arvatkaas..ei ihan testiajan sisään mutta melkein, noin 15 min sisällä testin teosta siinä komeilee KUMMITUS elikkäs :eek: hui apua ja iik, mielikuvistysko lieneen tekee tepposet vai mikä mutta kai tää päivien edetessä tässä selkenee :headwall: Kaikille kovasti plussatuulia!

itse pyörittelen testiä , välillä olen haamun näkevinäni, välillä ei silmä tavoita..ettei taas vaan mielikuvitus tekis temppujaan :D
 
Toivon todella koko sydämestäni, että me kaikki plussataan ihan kohta ja saadaan kesävauvat! Omaa napaa sen verran, että nyt kp 19 ja vatsaa nippaillut ja aamulla oli tosi huono olo. Oksetus ei tietenkään voi johtua mahdollisesta raskaudesta mutta nippailuja mahassa on ollut. Nyt oletetusta oviksesta viikko, joten voishan se olla vaikka kiinnittymistäkin...Ainakin mun villeissä kuvitelmissa. Eilen oli myös menkkamaisia kipuja, yölläkin vielä vähän. Tänään tein huvikseni ovistestin ja sain siihen puolen tunnin päästä ihan haamujen haamun, tiedä sitten...
 
marjukka-82 Paljon onnea :flower:

JVKY Mulla on ollu niitä limoja (ainaki tässä kierrossa) viikon ajan.Ni kai niitä alkaa valumaan jo reilusti eneen ovista.Mut kaikilla varmaan ihan omalla lailla...

Rokotuksista.Meinaan ottaa ja lapsille kans jos me vaan saadaan ne.Lapsilla astmaa ja en tiiä saako sillon sikarokotusta tavallisen funssan saa...

Ja mitäs vielä...Menis nää päivät nyt ku haluu testaa.Vielä ainakin lauantaihin on odotettava mielummin ensi viikkoon.Mut jos mä niitä herkkiä tilaisin :p ku lauantaina on dpo6-7 jos on...
 
Rokotuksista:emme taida ottaa,olen/olemme kovin selvitellyt ja kantani/kantamme kääntyy kovasti ei:hin!

Onnea Marjukka :flower: Ihanaa!!!!!!!

Ihan näistä päivityksistä,niin kauan kun tässä olen päivittämässä.... :whistle:
Haluatteko listaan ikää ja kuinka monetta kuumeillaan?
Vai mennäänkö näin kuten ennen? B)
 
Neila Mä en halua masentaa, mutta jos se viiva ei kunnolla näy, eli joutuu pyörittelemään, todennäkkösesti vielä on viivan paikka... Mä saan noita joka testiin, vaikken edes pyörittele =( Mutta toivotaan parasta!! :heart:

marjukka toooosi paljon onnea :flower:

JKVY Mulle on ihan sama mitä siihen listaan laitetaan, julki ne on kuitenkin tullut :D

Näillä mennään...
 

Yhteistyössä