++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Heissan

Marjukalle oikein suuri halaus ja isot onnittelut plussasta! Ihania uutisia!

Tuohon rokotus asiaan. Tuskin jaksan ottaa mitään rokotetta ku ei muhun muutenkaan oikein nuo taudit tahdo tarttua (mikä on erittäin hyvä juttu). Töissä oon ottanu influenssa rokotteen muutaman kerran ja sit kyllä oon ollu sairaana...

Ja tuohon ikään mä oon 27 ja eka on toiveissa. Mulla tosin haaveet kesä vauvasta vuodelle 2010 on aika kaukana. Mutta mahdollisuudet tammi vauvaan 2011 on aika suuret! :LOL:

Onnea ja plussa tuulia kaikille!

On se hassu ku tuntuu et "noilla plussanneilla" menee viikot ihan hurjan nopee ja täällä odotuksen alkamista odottavilla hirmu hiljaa...Yksi päiväkin tuntuu viikon mittaiselta :headwall:

Vielä ainakin neljä päivää et voi testaa :p :D
Vaikka ei mulla mitään oireita ole ilmaantunut, vielä :LOL:

Mäkin pohdin ihan alussa kun sikainfluenssasta alettiin puhua et lykkäänkö raskaushaavetta,mutta kun tutkailin asiaa totesin etten näe siinä mitään järkeä.hus:n sivuilla mm. lukee näin:Influenssaviruksen ei sinänsä tiedetä aiheuttavan selkeää riskiä sikiövaurioiden osalta, mutta korkea kuume alkuraskaudessa voi olla haitallinen sikiön rakenteiden normaalille kehitykselle. Kuumeen noustessa 38 asteeseen tai yli suositellaan kuumeen alentamista. Kuumetta alentavista lääkkeistä suositellaan ensisijaisesti parasetamolia tosin ne jälkitaudit on asia erikseen,niitä mietin sitten jos tilanne kohdalle tulee,kuumetaudit ei muhun myöskään iske helposti.

Tietääkö kukaan että onko olemassa leivinpaperia mikä kestää 300 asteen lämmön? kun mun paras pizza paistetaan tossa lämmössä,mutta on käyny läheltä piti tilanteita kun leivinpaperi on jopa kerran leimahtanut,enkä raaskis pizzakiveä ostaa...

Viimeiset kaks viikko kierrosta menee tooosi hitaasti aina,mut sit ku plussaa niin kyllä ne 12 ekaa viikkoa tuntuu pitkiltä ja sit viimeset viikot ikuisuudelta :D

Nyt salkkareitten pariin!

Kiitoksia onnitteluista. Tein tänään tieteen nimissä vähän kokeiluja... Tein jo kertaalleen käytetyn testin, en saanut siihen mitään viivaa. Ja sitten testasin ovistestillä, siihen tuli yhtävahva viiva kuin kontrolliviiva. Eli lopputulos: ei kannata vanhoja testejä käyttää mutta ovitesti näyttä hyvin raskauden.

+++++ :whistle:

Monella taas jännät päivät käsillä. Itsellä pitäis alkaa menkat kymmenen päivän päästä mutta rukoilen kyynärpäät ristissä ettei ala. Tänään oon ollut tosi itkuinen, nytkin tulis parku jos siihen oisi mahdollisuus. "Onneksi" olen yön töissä niin on ehkä muutakin mietittävää. Katoin tänään Yle Teemalta vauvaohjelmaa ja siinäkin märisin, että ei meille ikinä tule vauvaa. Mieskin on töissä niin koirille paruin, hullu mikä hullu. :headwall:

Ainoska.....................kp 64/32...............................................yk2
Cisu...........................kp63/32-35.................................. .........yk
Oravannahka............kp 60/28-?.............................................yk1
kapa..........................kp 58/32................................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 58/28-34...........................................yk3
Huisi...........................kp43/30.................................... ............yk1
Neila..........................kp39/28..................................... ............yk2
Cladoceran................kp 37/37-42.....29v........1.lapsi................yk8
Selmiina.....................kp 29/?....................................... ............yk4
Enkelinäiti..................kp26/26-27............................... .............yk1
Sintsu78....................kp 25/27-34....31v........4.lapsi................yk9
Piupula......................kp25/30-32.....23v.........1.lapsi............ ...yk3
Mahdotontako...........kp24/27-29.......................................... ...yk2
Annmari-76................kp23/28........33v..........2. lapsi...............yk
MaybeSomeday.........kp 21/30 .......23v.........1.lapsi................yk6
Star86.......................kp21/25-28.....23v................3.lapsi.........yk1
Bebek........................kp19/?(41).................................... .........yk2
Kaapo80....................kp17/28-37.....29v.........1.lapsi.............. yk 6
pata-ässä..................kp16/28-30............................ . .............yk4
amati.........................kp16/23-33....37v...........7.lapsi.......... ...yk3
Very important baby. kp15/30-40..................................... ......yk3
Ansku-82...................kp15/30...........27v...........1.lapsi...........yk11
Bambina....................kp12/26-31...................................... .....yk3
JKVY...........................kp11/27-30......34v..........8.lapsi........ .. .yk3
Päpsy-79...................kp9/35............30v...........4.lapsi.... .......yk2
icefairy.......................kp8/26-35........22v...........2.lapsi...... ....yk2
KS09..........................kp8/40.............21v...........2.lapsi..... ......yk4
mammuli77................kp6/27............................................ ......yk2
aurella.......................kp 6/27-38.......31v..........4.lapsi............yk15
erka.........................kp5/28-31..........36v..........3.lapsi....... .....yk1
Zirppa.....................kp3/34-35...........24v..........2.lapsi........ ....yk2
Katinka-82...............kp 2/31-42................................................yk5

Taustalla

Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
piprane ema

Haamujengi:

Neila..........................kp37/28..................................... ...yk2

Plussanneet

LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2
Juupeli.....................12.10....kp30/28..............................y k6
Griffski73..................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä................14.10...kp36/30-32..................... .....yk1
Vaahtera-82............17.10....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................... .....kp ?/28-30...................................yk2
marjukka-82...........21.10....kp 31/25-31 ...........................yk3

Mitä remppaa teet Katinka-82? Meillä on koko kämppä laitettu uusiksi. Viimeisiä hetkiä onneksi viedään. Pari kuukautta on asuttu remontin keskellä... Alkaa jo vi**taan jos suoraan sanotaan! :LOL: No onneksi kaiken ketutuksen kuittaa sitten kaunis remontoitu koti!

Täällä ei oo mitään tuntemuksia oviksesta kp 15 kuitenki jo menossa... No olisko tuo nyt ihme jos jostain kumman syystä en sit ovuloiskaan... Vaikka voihan se olla, että kierto on pidentyny. Oon ollu viikon sairaslomalla. Viime lauantaina olin maastossa hevosen kanssa ja hepo parka säikähti jotain ja heitti mut selästä. Heitti vaan suoraan kaulan yli siihen itsensä eteen ja juosta päräytti mun päältä. Ensin kolahti takaraivoon kavio ja sit se tonnikeiju vielä juosi selän päältä... Se vähän sattu.. Mut ihmeen kaupalla mikään ei murtunu, ei aivotärähdystä (tai sit se oli niin minimaalinen et en ees huomannu) ja vaan muutama pieni mustelma tuli selkään ja polviin. Pää tietty oli tosi kipee pari päivää ja häntäluu on vieläki kipeä. Mut sellasta se hevosurheilu on! :)

Hyvää viikonloppua kaikille!
Tänään pitäis tulla postisssa vielä yks ovistestipaketti (että varmasti riittää :LOL: ) niin että aloitan jo tänään testailun (vaikka on kp5 :ashamed: mut kun ei vaan jaksa odotella). Ja mistä sitä tietää milloin mun ovikseni oikein on kun viime kierrossa en sitä löytänyt ollenkaan eli jos ovuloin niin varmana löydän sen ajankohdan :xmas:

Täällä toiveissa kolmas lapsukainen. Ensimmäinen, poika, on vm 2006 ja toinen, tyttö, on vm2008. Pillerit jätin pois viimekuussa ja nyt siis menossa ensimmäinen kuukausi ilman pillereitä. Kierrosta ei tietoa, mutta voisin kuvitella sen olevan 25-28 päivää (ainakin joskus oli, ilman pillereitä! :D) Nyt menossa kiertopäivä 21, eli ensi viikolla vois olla mahdollista jo saada + jos sattuu tärppäämään. =) Jännittää!!! :D

Täältä täti kurvasi pois, onneksi. Nyt sitten alkaa kuukauden mittainen odottelu, tuleeko sitä ovista vai ei, testata en aio, eli sellainen reilu kuukauden osottelu vielä alkaako menkat vai ei. Noh, kaappi on täynnä raskaustestejä, että testailla kyllä sitten pystyy jos yhtään tuntuu :LOL:

Tämä tyttö poistuu vkl:ksi koneen ääreltä, ja sunnuntaina sitten palaa lueskelemaan mitä muille kuuluu. Omassa olossa ei paljon päivittelemistä ole.

Hassu juttu muuten, olen siis 100 varma, etten raskaana ole, mutta on alkanut väsyttämään ihan hirveesti, vessassa saa ravata jatkuvasta, eilen vähän närästi (?!?!? Ikuna muullon ei ole närästänyt kun raskaana ollessa) ja itku on tooosi herkässä. Eikö ole hassua kun raskausoireet kuvittelee jo näin alkukierrosta :LOL: Että jos joku on hullu, niin se olen minö :headwall:

:D Hyvää viikonloppua myös täältä suunnalta!
Nyt on ollut vähän sellaista juilintaa mahassa ja sellasta ihme "elohiirtä" koko maha-alueelta, tiedä nyt sitä sitten.. Yritän nyt olla viikon kuullostelematta itseäni ja sitten katsoa, että onko tärpännyt vai ei.. saa nähdä miten siinä onnistun :p Pitää vaan keksiä kamalasti tekemistä, niin viikko hujahtaa silmissä.. :D

KS09 Ihana! :D On kyllä hassut oireet kp 8!

erka No hyvä alottaa aikasin!

Mä tilasin kanssa nyt niitä ovisliuskoja ja ajattelin alottaa kp 12 testaamaan.
Pitäs tulla siis maanataina postissa, eli hyvä alottaa sitte tiistai aamulla.

Olipas vaikeé äsken päästä kirjautumaan :kieh: . No niin siis ärsyttää kun ei ne ovistestit tullutkaan tänään. Tilasin ne jo tiistaina kotitesti.fi:stä ja vielä samana päivänä luki sähköpostissa että toimitus kokonaan lähetetty eikä vieläkään ollut postilaatikossa eli maanantaihin ainakin menee! toivottavasti tulee edes silloin!

Moikka vaan taustaltakin, kivasti plussia tullut ja vielä pienillä yk:illa useille B) Mulla on menossa kp 19/24-46 ja ovista en ole bongannut, tikutellut oon kp 12-19. Katson vielä pari päivää ja sit annan olla. Semmoinen fiilis että tämäkin kiertoo menee ovuloimattomaksi. :'(

Ansku, meillä meneillään tällä hetkellä keittiöremppa ja eteinen siinä samassa. Pintoja vaan pistetään uusiksi, ei sentään kaappeja. Mut joo, tiedän tunteen, meillä tää homma etenee huone kerrallaan, aiemmin on jo rempattu kaikki kolme makkaria. Keittiön jälkeen vielä khh ja sitten olisi yläkerta käyty läpi.

Mukavaa lauantaita ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Täällä menkat loppunut ja ovista alan odotella. Jos vaikka kuitenkin sais houkuteltua miehen vauvantekopuuhiin.... Kauhee flunssa iskenyt, tekisi mieli vaan nukkua.

Täällä on kerrottu vähän ikiä ja taustatietoja :) Kiva tietääkin vähän enemmän muista. Eli mä oon vielä hetken 31v, lapsosia on kaksi, 06 ja 08 syntyneet... tuohon sarjaan se 2010 syntynyt sopisi hyvin. Ja mä siis kuumeilen kolmosta, yritystä ei ole aloitettu koska mies ei vielä oo innostunut asiasta, mut jostain kumman syystä ehkäisyä ei aina käytetä... eli tulee jos on tullakseen :LOL:

mulle voi päivittää 23v ja ensimmäinen lapsi toiveissa :) ja nyt siis kp 20/?(41) yk2 ei ole ollut mitään erityisiä tuntemuksia.. mut musta tuntuu et rinnat on kokoajan tosi painavan tuntuiset niinkun viimekierrossa alkoi olemaan, mut ei oo mitenkään arat.. ne on kyl isot et voi siksikin tuntua painavilta mut ei tuntunu tältä ennen kun lopetin pillerit.. jos mul ei menkat ala ennen niin testaan isänpäivänä.. sit ois kp 35..

Lauantaita! Täällä kp 6 jo. ja menkat ohi. ihanaa päästä aloittamaan kunnolla uutta kiertoa,jospa nyt bongaisin ne ovislimatkin ja oviksen greippimehun avulla.huomenna aloittaa sit joka toinen päivä pupustelu,tänään mies vielä yövuorossa..täällä lapsiperheen arjessa ei tahdo päiväsaikaan löytyä aikuisten touhuille ainakaan näin viikonloppuisin mahdollisuuksia :)

jkvy mun kp menee yhden päivän edellä listassa. eli tänään vasta kp6

hauskaa viikonlopun jatkoa kaikille!

Yhteistyössä