Hyvää päivää lokakuiset
Taidankin liittyä tähän(kin) ketjuun, kun näyttää laskettu vain aikaistuvan ja aikaistuvan
Henna-Riikka75 ~ 37v ~ ensimmäinen ~ KOKS ~ la 25.10
NP-ultra käyty :heart:
Laskettu aika muuttui, uusi
25.10. Menkoista tänään 11+3, sikiö vastasi viikkoja 12+1.
Pitääköhän tuosta nyt huolestua että on noin iso? Kun ei tärppikierrosta sänkypuuhia ollut kuin kerran. Ja jos munasolu on ollut tyyliin "huulilla" odottamassa ja heti on saanut pyydystettyä siittiön, silti ollaan 3 päivää etuajassa... Sama etumatka oli ar-ultrassakin..
Mentiin siis äitipolille ja ultrahuoneeseen. Kätilö sanoi että kokeillaan ensin mahan päältä ja jos ei tarpeeksi ole näkyvyyttä, katsotaan alakautta. Mieshän meinas saada perslaakin
Se tuoli missä se just silloin istui, oli nimittäin just "pelipaikkoja" vastapäätä
Oli hauska ilme. hih. No, pääsi kuiten mun pääpäähän istumaan ja yhdessä kateltiin monitoria
0.9mm oli niskaturvotusta eli oikein hyvä. Selkäranka näkyi, ja kylkiluurimpsut. Virtsarakko oli ja kaksi munuaista. Kaks kättä ja kaks jalkaa. Vahva, tasainen syke *suihsuihsuih*kasi vaan menemään :heart: CRL-mitta 5.6cm. Aika paljon piti töniä ja yskiä, että saatiin Pumpula sen verran herätettyä ja kääntymään niskapoimun mittausta varten
Vojjettä se oli jo niin soma!
Ainiin, kätilö kyllä mittasi ja ilmoitti niskaturvotusmitan. Ja vasta sen jälkeen kysyi että haluanko varmasti osallistua seuloihin. Ja siinä vasta teki sitten sen lab-lähetteen. Labrassa kävin sitten poislähtiessä, kahden viikon päästä toivottavasti ei tule mitään lappua kotiin
Jännä kyllä, että hyvistä uutisista ei ilmoiteta..
Sairaalalta lähtiessä oli jo sellanen "voi hyvänen aika, mä oon raskaana" -olo. Ja voi vide että tänään on mulla hyvä päivä
Suoraan hypättiin siis kolmannelletoista viikolle ja toiselle kolmannekselle!
En sitten tiedä haluatteko enää miuta täällä pitää, kun tosiaan laskettu on jo niiiiin paljon lokakuun puolella..
Ja
rakenneultra-ajankin sain,
12.6.
Henna-Riikka75 + Pumpula 12+1.