Heips!:wave:
Pikkubertta, ihanaa että pahoinvointi helpottaa:heart:
Astrelle onnea uuteen raskauteen:heart:
Nukkumisesta, Mä nukun kans mahallani usein, juurikin siten että toinen jalka koukussa keventää mahanseutua
Supistuksista, mulla niitä on lähinnä vaan seksin aikana, muuten en ole huomannut. En kyllä ole koskaan huomannut kuin vasta synnytyssupparit
Kuopuksesta olin jo yliaikaiskontrollissa 3cm auki, enka yhtaan supistusta ollu huomannu...
4D ultra kiinnostaisi, mutta katsotaan. Kuopuksesta olin ja ihan hieno kokemus oli. Olisi kyllä kiva saada selville kumpi masussa majailee, poika vai tytto katraalle jatkoa:heart:
Nälkä ja syomiset, mulle on tullu hirvee himo mehujäihin... minä, fanaattinen kermajäätelon kuluttaja en kestä syodä jääteloä:O
mehujäät sitten uppois, eikä muuta tekis mieli edes syodä, paitsi
sitä kaljaa edelleen tekee mieli..
Nana, oon kuullu et briot olis raskaat tyontää? Om aa kokemusta ei ole, kaveri siis näin on sanonut vain ohimennen.
Virtsankarkailusta en itse ole onneksi koskaan kärsinyt, edes vaikka saatoin illalla juoda litran vettä ennen nukkumaan menoa, en herännyt edes vessaan silti.
Nyt ei myoskään vaivaa, mutta vessassa täytyy useammin käydä kuin viime raskauksissa... pissahätä on useammin.
( . )
Mulla on aamuisin vielä huono olo, ja väsymys on ihan kamalaa :O
Ostin nyt nestemäistä rautaa jos auttaisi... eilen nukahdin ihan yhtäkkiä keskellä päiivää enkä ollu herännyt korvan vieressä soivaan puhelimeen!!!:O
Noh, isäntä sitten herätti kun poikkesi katsomaan:heart: että onko kaikki ok kun en puhelimeen vastannut.. Se on vähän huolissaan aina välillä. Olin kyllä vähän pahoillani etten ollu heränny mutta isäntä kuittasi sen sanomalla
"hei, sä oot raskaaana, se sen tekee, ei ollu mitään vaivaa poiketa kurkkaamaan onko teillä kaikki kunnossa":heart:
oli kuulemma arvannu että mä varmaan nukun vaan niin sikeesti, ei meinaan ollu eka kerta nyt kun taju lähtee keskellä päivää enkä mihinkään herää..
Mutta nyt vaatteet päälle ja syomaan, alkaa olla heikko olo taas ...
T:Neiti + Kihuli 17+.........5?? Näissä ei taho pysyy mukana