Huh, kun aika menee taas. Lueskelen ahkerasti, mutten iltaisin jaksa kirjoitella. Tervetuloa kaikille uusille!
Olosta, pahoinvointi on viimein tiessään, väsymys vaivaa enään niin, etää ajoissa on iltaisin mentävä nukkumaan. Se ei taida kovin pahsta kuitenkaan olla, joten aika pieni paha
4D ultra, kiinnostaisi mennä jos rakenneultrassa ei selviä sukupuolta. Mitä hintaluokkaa tuo tutkimus on täällä pääkaupunkiseudulla? Onko Espoossa käyneitä?
Tyttö/poikaolot, en oikein tiedä, mulla on vauvaolo
Tyttöä rehellisesti toivon, joten en osaa sanoa mikä olo minulla tämän suhteen on. Pääasia kuitenkin on se, että meille tulee vauva. Mutta on ne kaikki vaaleanpunaiset jutut ihania....
Rakenneultra, vasta viikolla 21+3, johon siis tasan kaksi viikkoa vielä aikaa. Miksi osalla on aikaisemmin ja osalla vasta näillä viikoilla? Luulen, että täällä johtuu aikojen vähyydestä, onko niin paljon sitten odottajia.
Vakuutus, haettiin syntymättömälle lapselle jo. Saa nähdä kuinka paljon sitä tulee käytettyä hintaansa nähden.
Supistuksia, ollut parisen viikkoa, siivoamisen ja muun rehkimisen jälkeen. Työ onneksi kevyttä, ei enään nostelua ta kääntelyä, missä omaa kroppaa joutui käyttämään.
Liikkeet, parisen viikkoa niitäkin tuntunut. Nyt jo päivittäin jos aikaa kuulostella. Kovin voimakkaita eivät edelleenkään ole, sellaisia pehmoisia muljahteluja ne on. Ulospäin ei vielä näy. Maha itsessään on nyt pullahtanut jotenkin esiin, eli on kasvanut. Paino ei ole noussut nyt kovin paljoa alun jälkeen.
Dopplerilla liikkeitä kuuluu hyvin, ja hieno hevosen laukka ja viuhuna siellä käy:heart:
Äitiysloma, ajattelin aloittaa sen 30 päivää aikaisemmin. Toivottavasti elokuu on oireeton työn kannalta, mutta jos jotain tulee täytyy miettiä sairaslomaa. Toivottavasti ei.
Vaunuista/rattaista, ollaan käyty katselemassa muutamassa pienessä liikkeessä. Pitäisi vaan löytää sellaiset kevyet ja kapeat, mitkä autoon näppärästi menisi. Onko kellään kokemusta Teutonian Fun- tai Brion Sing-yhdistelmistä? Ihanan keyet, ja kapeat. Mutta toimiiko sitten käytössä`
Pringles ja miniotus 19+3