4D-ultra ei mennä mekään, e näe sitä tarpeelliseksi, sekä tietenkin myös se että onhan se aika hintava!! Sille rahalle nyt löytyy muutakin käyttöä, varsinkin kun on kesä ja lomat edessä!
En myöskään haluaisi saada tietää sukupuolta etukäteen!
Äippäloma taidan aloittaa sen näillä näkymin 50 pvä aikaisemmin! Koska pidän loman silleen että ole kotona kunpoika menee kouluun, niin se loppuisi juuri elokuun lopulla ja laskeskelin, että jos aloitan tuon 50pvä aikaisemmin niin siitä suoraan pääsisin siirtymään lomalle! Reilumpaa työpaikalle sekä omalle asennoitumiselle, että tietää etukäteen ettei enää sitten kesäloman jälkeen tarvii palata töihin, parin viikon takia. juu saisihan siihen varmasti saikkua sen pari viikkoa, mutta jotenkin koen mielekkäämmäksi näin... Ja kun tiedän jo etukäteen että jään tuon jälkeen joko kotiin taikka sitten lähden opiskelemaan, niin ei sillä 20pvällä siellä loppu päässä nyt niin suurta merkitystä ole, ehkä!?!
Liikkeet taisin eilen illaal pötkötellessä tuntea kunnon potkut, niin että iha havahtui niihin! Olen kyllä tuntenut jo parisen viikkoa sellaista outoa möngerryksen tuntuista pikkaisen navan alapuolella oikealla! En tiedä josko ne tästä alkaisi voimistumaan? Poika kovasti odottelee, käy silittelemässä vatsaa monta kertaa päivässä.
Neuvola on ens maanantaina, on kyllä kiva mennä näytille! Nään ekaa kertaa oman terkankin! Mies ei ole ollut mukana neuvoloissa, en jotenkin koe että tarvitsis tulla mukaan, kun niin pelkästään vaan käydään läpi mun painoa, pissat yms. Ehkä sitten jos jotain ihmeellistä ilmaantuu niin voi tulla mukaan, olisi kyllä ollut valmis tulemaan jo näihin aikaisempiinkin mutta sanoin, etten koe sitä tarpeelliseksi. Ultrassa oli mukana ja tulee myös kuuakuden päästä olevaan rakenneultraan. Esikoisen aikana ei ollut mukana neuvolassa eikä ultrissa, koska oli intissä ja muutenkin tilanne nyt oli mikä oli! Synnytysvalmennuksiin onneksi pääsi mukaan sattumalta, mikä oli kyllä ihana homma!
Muuten kuulumisia mies jo intoutui kyselemään kummeilta!
eli ainakin yksi varma kummi ollaan jo saatu :heart: Löysin myös ihanan runon jolla pyytää ystävääni kummiksi, runot ja mietelauseet ovat meidän juttu ja jotenkin se sopii vaan meille. Vaikkakin olen aivan varma hänen suostumisestaan, niin silti jännitän viestin lähetystä! Oletteko ajatelleet pyytää kummit etukäteen vai vasta vauvan synnyttyä? Me haluamme pyytää jo etukäteen, jotta tuleva kummi kokee itsensä erityiseksi jo odotusaikana sekä lapsen syntyessä!
Työt ei kiinnosta ei sitten yhtään, olenkin menossa huomenna vähän juttelemaan niistä ja käynpä piruuttain työkkärissäkin huomenna!
Jotenkin kovin epäileväinen olo silti kyllä vielä, vaikka potkujakin jo tuntenut... Johtunee oikeasti varmasti noista valkovuodon seassa olevista toisinaan ruskeista limoista. Jotka juu, kyllä ovat varmasti harmittomia kuten olen monelta kuullut, mutta kuitenkin! :/( Olen kyllä ollut huomaavinani, että tuota ruskeaa tulee joko seksin jälkeen taikka jos on oikein kovasti vihlassut vatsaa äkkiliikkeen yhteydessä....) Sekä tietenkin se, kun selkeimmät oireet ovat kaikonneet, enää vaan väsyttää ja närästää sekä toisianaan selkää sekä pakaraa juilii.
No mutta onneksi vatsa pyöristyy tasaisesti sekä potkuja tuntuu ja vajaan viikon päästä pääsen neuvolaan kuuntelemaan äänetkin!
Viikon jatkoa toivotelle...
Miina Ja Möntti 16+2