osmiina Täällä otetaan hemoglobiini joka käynnillä, jopa ennen lääkärikäyntejä.
Tinkunen lisäsin sinut listalle :wave: Kerrotko vielä synnärin, jos haluat sen näkyviin. Pakko ei toki ole
Noiden liikkeiden tuntemiseen vaikuttaa tosi moni asia, turha siitä on stressata. Ja kun ne lopulta tuntuvat, niin menee taas monta päivää, ettei tunnu mitään
Raskausarvista bodyshopin kaakaovoista olen kanssa kuullut paljon puhuttavan, itse en ole kokeillut. Doven sillä kaikkein paksuimmalla olen rasvannut, ja toistaiseksi välttynyt
Unia näen yleensä hirveästi, nyt tuntuu, että raskaus ja sairastelut ovat väsyttäneet niin, että en muista unia. Vauvaunia odottaessa
muuttoasiat jotenkin niin pinnalla mielessä, että enemmän on niistä tullut uneksittua.
Tyttö/poikaoloista vielä, että tosiaan se tulokas on kuitenkin se ihanin ja rakkain, oli kumpi vaan meillä siitä ei ole kyse
tuollaista koko homma pilalla ajattelua en minäkään ymmärrä. Jotenkin on itsellä sellainen järki-tunne-taistelu tavallaan, mikä tässä on käynnissä. Järki sanoo, että on poika (niin täysin erilainen raskaus kuin esikoisesta), tunne puolestaan että tyttö se on. Ja sitten järki tuntee huonoa omatuntoa, kun sydän sanoo yhtä ja oireet toista
Joten kai tuo on tulkittavat tyttöoloksi :heart:
Niiskuneiti 33 lisäsin sinutkin listalle :wave: kerrotko vielä synnärin ja iän, jos tahdot ne näkyviin listalle. Ei toki tarvitse
Samaa mietin minäkin, että nyt saa olla kommentoinnissa tarkkana, kun on kaksi niiskuneitiä
Pahoittelut jo etukäteen
Noita neuvolakäyntejä on tosiaan Helsingissä vissiin harvemmassa toissynnyttäjille, täällä pohjoisempana on tähän mennessä (rv20) ollut kaksi terkkaria ja yksi lääkäri. Rv 21 tulee rakenneultra, rv 24 kelaneuvola ja lopuista en tiedä. Toinen siis tulossa.
Essi tervetuloa, laitoin listalle :wave: Voin lisätä listaan myös ikäsi, synnärin ja monesko tulossa, jos haluat
Viikonloppuna pakkailtiin kovasti tavaroita muuttoa varten, ja selkä pamahti siinä touhussa ihan täysin : / Täytynee suosiolla jättää pakkaamiset miehelle. Tyhmää vaan, kun olen esikoisen kanssa kotona ja aikaa ja halua olisi
Mutta jos paikat ei kestä niin ne ei kestä : / No, ensi viikolla rakenneultra, sitä odottaessa
Branwen ja sissi 19+4