Alkuperäinen kirjoittaja heikku:Eli siellä on sellasia koodeja siellä sivun oikeessa alareunassa,tai no ei nyt ihan alhaalla,mutta valitset niistä sen toisiks ylimmän kopioit sen ja liität profiiliin,sit pitäs näkyy profiilissa
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:angel08 no ite jouduin tässä kanssa odottamaan ensi viikon keksiviikkoon uuteen ultraan ja välillä ei millään meinaa jaksaa odottaa ja välillä koko asia unohtuu, mut täytyy sanoa et päivittäin asia on mielessä. Mulla siis vkoll 5 tehtiin päivystyksessä ultra jossa kyl näkyi pussi mut ei muuta, ja gyne sanoi et joko myöhemmin tapahtunut ovulaatio taikka on tuulimuna. Mut en näe mitään järkeä lähtee yksityiselle itseäni kipeäksi maksamaan, koska parempi tehä siellä 2 vkoa myöhemmin ultra jotta ainakin olisi sitte varma asiasta. näin ainakin minä ajattelen
Käytiin lasten kanssa hiihtämässä ja eilen illasta asti on tehnyt mieli nuotio makkaraa joten tänään sitte hiihdon jälkeen käytiin kodassa paistamassa makkaraa
perämaan emäntä rv 6+5
Hmm, varmasti menisin äippäpolille.Niillä on kaiketi paremmat vehkeet siellä kun terkkarin päivystyksessä,luulisin todella vahvasti näin.Alkuperäinen kirjoittaja Mintukas:Kun olette menneet päivystykseen, niin oletteko menneet terveyskeskukseen vai äippäpolille?
Kiitos, tämä selvensi lopullisesti ja nyt pitäisi laskuri näkyä! :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja heikku:Painat sitä kohtaa missä lukee UBB CODE, and BB CODE.Klikkaa sitä ja se koodi tulee siihen vähän alemmas ja kopioit sen ja liität sun profiilin kohtaan "Kerro itsestäsi"
Jos haluat sen allekirjotukseks, ni se pitää joka kerta lisätä tohon ite.Alkuperäinen kirjoittaja Nappula -10:Paitsi ettei näy viestien allekirjoituksena.... Mitäs nyt pitäisi sitten tehdä? Tuolla Nimimerkin tiedoissa jo näkyy. Hankalaa tämä tekniikka...
Uteliaana kyselin mistä tilasit dopperin ?Alkuperäinen kirjoittaja Hoikkalori:Onnea pokermama!!! :heart: :flower:
Wendy: :hug: Olen tosi pahoillani! Sulla on ihana asenne kuitenkin ikävästä uutisesta huolimatta! Toivon pikaista tärppiä teille :heart:
Mä tilaisin toissa iltana sen angelssoundin dopplerin Täytyy juosta tonne postilaatikolle heti kun postiauto kurvaa ohi
Te, ketkä omistatte tuon vekottimen, millä viikoilla olette saaneet sydänäänet kuuluviin? Mä en oikein tiedä, uskallanko vielä edes kokeilla etten ala panikoimaan jos ei kuulukkaan... :|
Ikäerosta oli galluppia: Meillä tulee 2v2kk ikäeroa pojan kanssa. Se on ihan fifty-sixty (Nykäs-läppää..) et tarvitaanko sisarusrattaat... Meillä on vain yksi auto, jolla mies kulkee päivät töissä ja neuvolaan ja kaupoille noin reilu km matkaa... Pähkäilen että pärjättäskö ilman vai onko tarpeen. Hieman arveluttaa ton esikoisen jaksaminen/viitsiminen ym.. vaunujen rinnalla, kun joudutaan kuitenkin kulkemaan tota matkaa jonkun verran.
Muistaakos joku, millon kelan sivuille tulee uudesta pakkauksesta kuvat? Mä vannotin etten ota, koska kaikki on pojalta tallessa patsi vaatteet, jotka jäi muutenkin pitämättä. Nyt oon miettinyt että onhan se ensin nähtävä, ja jos se onkin superrrrrr-ihana niin taidankin otttaa sen.. B)
Mukavaa tortaipäivää mammat!!!
Tää lähtee nyt pikku päikkäreille....
Hoikkalori ja rusina 9+3 :heart: