Meillä on kans semmonen kivat merkkinen paksumpi kypärämyssy, ja oikeen hyvin istuu päähän ja siinä on semmoset koiran luppakorvat
ja sit kivat merkkinen semmonen tavallinen hattu jossa on ne korvasuojat ja paaljon muita, säälle kun säälle löytyy omansa.
Hammastahnaa ei käytetä, meille sanottiin, että sitten vasta otetaan hammastahna käyttöön kun osaa sylkeä. Hassusti taas neuvotaan erilailla eri paikkakunnilla
Itelleni en oo toivonu mitään
joululahjaa, liian vaikeeta keksiä mitä tarvis
Pitäs ens viikonloppuun mennessä vissiin mun mutsille ja isälle ilmottaa mitä me tarvitaan lahjaks, kun ei vaan keksitä, mitään semmosta järkevää, tuskin ostavat meille uutta kattoa taloon tai vaikka autoa :/ pakko vissiin myöntää että mulla ja meillä on jo kaikkea :ashamed:
Miehelle sen sijaan ostin sen toivoman rubikin kuution ja vielä pitäs viissin semmoset lämpösaappaat ostaa, kun niitä toivo. Lisäks on leffa ja boxereita.
Lumitöitä on tullu tehtyä, päivällä miehen kans (oli historiallisesti vapaalla tänään
) tykitettiin ja kolattiin kimpassa koko tontti, kun Juho nukku ja sitten vielä kolasin kertaalleen pihan kun oltiin kaikki ulkona ja mies vielä illalla kerran... Juu piisaa mulle talveksi, tulis jo kesä...
Oltiinkin oikeestaan koko viikonloppu juhon kans kaksin, no piipahti mies välillä kotona, mutta muuten se olikin koko ajan menossa, ja huomenna menee taas työreissulle, mutta onneks tulee sitten jo keskiviikkona. Sunnuntainakin sai hälytyksen töihin puolilta öin, kun oli tuuli repinyt ikkunoita ja ovia sieltä
No oli sitten hälyttänyt alaisensa töihin ja tuli ite kotiin :saint:
Joskus mä niin vihaan ton työtä, kun sitä työtä vaan riittää ja riittää, 24/7 :/
saattikka että meillä tää remppa, niin ei paljoa ehditä välillä tavata.
Sairastelijoille paranemisia!!
Ihania kuvia oli kaikilla :heart:
Nyt mä lähen moikkaamaan saunaa :wave: