Hellurei taas täältäkin
. Kolmen päivän synttärit takana |O . Lastenkutsut oli kaikista kivoin pitää, kaks päivää sukulaisten juhlia on liikaa! Lahjoja tuli esikoiselle taas sellanen kasa, että mitä ihmettä jouluna
? On aika harmillista toisaalta, näin lähekkäin joulu ja synttärit. Nyt kun ei todellakaan tarvis mitään vähään aikaan, mutta sitten toisaalta, pitäähän jouluna lasten kuitenkin lahjoja saada...
Minä oon vaan pikana lukenut teidän juttuja...
Tuutikin siis töihin hiukkasen, outoa jotenkin. Toivottavasti saat työpuvun jostain!
Henkan ja Yksäidin pojille paranemisia ja kaikille muille kipeille myös!! On toisaan
Dirlittan inhottava soittaa töihin ja todeta, ettei nyt pääsekään tulemaan. Meillä vasta kaksi kertaa tuo pienin ollut kipeenä ja kaksi muuta ei ollenkaan, joten ei paha tilanne, mutta silti tuo toinekin kerta tuntui jo jotenkin syylliseltä.
Katjannallakin sitten työt lähestyy!!! On se jännä lukea, miten teillä mies mustis, meillä ei ole, enkä ole minäkään. Ihan hyvä näin. Olisi varmasti todella kiukuttavaa tuollaiset pienet kyselyt ja perässä kulkeminen |O . Tosin mistäs meilläkään tuo mies mustasukkainen olis, kun täällä kotona ja töissä vaan olen
Tiipiille onnea ultraan :heart: :heart: !!
Kivoja kuvia oli ulkoilijoista ja 1v. Pitää omiakin talvihattuja joskus taas kuvata
. Tai siis ei sentään omia
, mutta tuon tenavan. Meillä on nyt käytössä usemmin kas kummaa Kitty pipo kera kypärämyssyn. Sopii vaan niin pipon värikin haalariin
.
Meillä ei vielä käytetä
hammastahanaa, mutta vielä ei ole niitä poskihampaitakaan. Mua häiristi myös aikanaan tosi paljon hetken aikaa se, kun hammaslääkärissä todettiin esikoisen alahampaiden tiiviys. Että kuulemma oikomista tulee isolla prosentti-todennäköisyydellä |O |O
.
Meillä
nukutaan nyt jo oikeastaan joka yö heräämättä
ja n. 11h, päikkäreitä päikkypäivinä yhdet, en tiedä minkä mittaiset, varmaan 1-2h ja kotona kahdet unet yhteensä keskimäärin noin 2h.
Ai että, on kyllä mukavaa, kun on nuo synttärit ohi. Ja kun jouluakin olen isommalta osin jo laittanut. Sitten vaan lisäilen tonttuja ja muuta kun siltä tuntuu. Kyntteliköt vois ehkä viikonloppuna laittaa. Nyt arvon, että alanko kirppari hinnotteluihin, vai jättäiskö väliin. Kyllä mä ne tehdä ehtisin, mutta toisaalta, voishan sitä itteensä välillä hiukan helpommallakin päästää |O . On tässä kuitenkin vielä joululahjojen parissa hommia ja sitten ne kortit... Työhommiakin olisi, jos taas niihinkin hiukan panostais. Ihanasti töissä jo joulufiilistä, kun lauletaan paljon joululauluja jne.
Topsy, jokos kerroin, että meen 7.12 vaatekutsuille
. Kovasti pitää kutsut sinutkin kiireisenä ja ilmeisesti hyvä niin
Nyt soffalle ompeleen ja eilistä BB katteleen. Kohta loppuu sekin turhuus :snotty: .