LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
http://www.ipanalle.fi/product_details.php?p=1427

Topsy: Tuollasen haalarin tilasin ensi talveksi. Nyt tuli stoppi shoppailulle. Pitää varmaan laittaa joku nettikauppa esto mun koneelle :/
Auts ihana :D Minä HALUAN mintulle tämän!!

http://www.sisukas.net/components/com_virtuemart/shop_image/product/d498f381d9f9ce9ffbd5bfeab30a08c5.jpg

Mut en raski :(
Tilaa tuolta
http://mille-mi.dk/product.asp?product=20557
Postareista en tiedä, mut toimittavat kai Suomeenkin.

 
Lähden, jos mökkivuokra ei tuu paljon yli 50e per henki. Mikäs mökki tää nyt on? Täytyy kai mennä suljetulle katteleen kun ehtii. Neiti nukkuu nyt tässä sylissä :heart: . Ei ollut isin kans päivällä unet onnistunut ja nyt on niin väsy, että väkisin nukahti. Kohta kyl herätän, haluun ajoissa taloon iltarauhan :ashamed: . Tai siinähän se ois keinop lopettaa herkuttelu, kun antais lasten vaan valvoa, eihän niitten aikana voi niin vapaasti herkutella :snotty: . No, jos kumminkin joku muu konsti :kieh: .

Mies oli muuten taas oikeesti ihan uupunut päivästä lasten kanssa :/ . Sanoi aika suoraan, että on ihan kypsä tähän pienimpään apinaan :/ .

Tämä apina tässä sylissä on muuten jo hirmu iso :'( , jalat roikkuu pitkällä... Kaukana vauvasta :/ . Vaan onhan tämä mun vauva ikuisesti :D :heart: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
http://www.ipanalle.fi/product_details.php?p=1427

Topsy: Tuollasen haalarin tilasin ensi talveksi. Nyt tuli stoppi shoppailulle. Pitää varmaan laittaa joku nettikauppa esto mun koneelle :/
Auts ihana :D Minä HALUAN mintulle tämän!!

http://www.sisukas.net/components/com_virtuemart/shop_image/product/d498f381d9f9ce9ffbd5bfeab30a08c5.jpg

Mut en raski :(
Tilaa tuolta
http://mille-mi.dk/product.asp?product=20557
Postareista en tiedä, mut toimittavat kai Suomeenkin.
Nyt Susalle jotain viikonlopputöitä tms, rupee jo toisten rahoja tuhlaileen :kieh: :LOL: Kiitos, pitää selvittää postarit :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
http://www.ipanalle.fi/product_details.php?p=1427

Topsy: Tuollasen haalarin tilasin ensi talveksi. Nyt tuli stoppi shoppailulle. Pitää varmaan laittaa joku nettikauppa esto mun koneelle :/
Auts ihana :D Minä HALUAN mintulle tämän!!

http://www.sisukas.net/components/com_virtuemart/shop_image/product/d498f381d9f9ce9ffbd5bfeab30a08c5.jpg

Mut en raski :(
Tilaa tuolta
http://mille-mi.dk/product.asp?product=20557
Postareista en tiedä, mut toimittavat kai Suomeenkin.
Nyt Susalle jotain viikonlopputöitä tms, rupee jo toisten rahoja tuhlaileen :kieh: :LOL: Kiitos, pitää selvittää postarit :D
:D
 
Topsy muuten, mikä se viikonloppu tarkalleen on? Meillä just eilen mummu lupas pitää tyttöjä sen 24.-25.1, että sillon en taida ketään muitakaan lapsia ottaa :D . Ihanat haalarit sekä Topsyn että Susan haaveissa :p .

Sarasta piti jo aiemmin sanoa, että olipas syötävän suloinen kuva :heart: :heart: . Tuotakin kuvaa kun katsoo, niin on nämä taaperot nyt aika veikeässä ja suloisessa iässä :heart: . Kaikesta menosta huolimatta, sitä menoa ei tuo mies meinaa nyt jaksaa...

Jaha, nyt tuli isommat synttäreiltä, pienin nukkunut jo tunnin...
 
mun mielestä kans se punnitus päivä laihis porukassa vois olla perjantai,mulla on kun lauantaisin herkkupäivä :D pitäskö jo tän viikon perjantaina olla se eka punnitus?ja mulle käy kans se ettei painoo ilmoiteta,liian moni tuttu palstailee ja seurailee mun juttuja,luulisin ainaki :wave:
 
Iltaa,

Hienosti Leyalla lähtenyt paino tippumaan. =) :flower: Onnittelut! Minäkin kävin just merkkamaassa keventäjien puntariin tämän illan painon, oli nimittäin punnistus ilta. Viime viikon torstaista oli nyt lähtenyt kaksi kiloa, mutta olin vain yökkäri päällä, kun taas torstaina olin farkut jalassa. En sitten merkannut tuonna keventäjien puntariin kuin kilon tippuneeksi kun ajattelin että vaatteista tulee se kilo.

Topsy; Mekin käytiin joulu viikolla miehen vanhempien vintiltä hakemassa Annille mieheni vanha pulpetti tytölle koulupöydäksi. Ihana kun tosiaan saa sinne kannen alle kaiken töryn piiloon. :D Ennen tyttö raukka kyykötti oman huoneen lattialla tai sitten keittiön pöydällä. En vaan tykkää kun keittiön pöytä sotketaan kamalaan siivoon. Ukko kantoi siihen ennen läppärin ja tyttö omat vehkeet, niin johan oli ihana siivota ennen kuin pystyi kattamaan ruokapöytää. Nyt ukollakin on oma iso toimisto pöytä, eikä silläkään ole asiaa mun ruokapöydälle läppäreineen |O

Rontti; Meilläkin mies on ollut tämän päivän lasten kans kotona. Ihme kyllä tuo ei ole valittanut ollenkaan. :eek: Päinvastoin, oli jopa käynyt ruokakaupassa lasten kans. =) Ja on ihan totta että alkavat olla kivassa iässä nämä meidän taaperot. Tosin odotan innolla sitä päivää kun lähenevät kahta vuotta, ne on minusta kaikkein suloisimpia mitä maa päällään kantaa. Siis kaksi vuotiaat taaperot.:heart: Muistan meidän neidistä kuinka kiva se oli silloin kaksi vuotiaana.:heart:

Susa on kyllä ihan mahoton shoppailija. Ja niin ihania vaatteita, että! Ei meikäläinen vaan raski. :ashamed:

Telkkarista alkoi tänään uusi kotimainen sarja kolmosella. Laiton sen nauhalle kun ei meillä tähän aikaan kuule yhtään mitään. Mieskin oli innokas muka seuraamaan tuota, ehdotti että katsotaan yhdessä illalla nauhalta tuo jakso.

Mutta pitää kai se mennä, ihme pauke kuuluu tuolta Annin huoneesta, vissiin Apinakin on siellä. :wave:
 
Joo ja mulle sopii kans ettei lähtöpainoja ilmoitella. Töissä pakottivat puntarille ja ei ollut kovin kiva kun laittoivat oikein lukemat paperille ylös ja minähän siellä olin tietenkin painavimpien kärjessä. En onneksi ihan ensimmäinen, mutta ainakin kolmanneksi lihavin. :eek:
 
No nyt mulle tuli morkkis. Tykkään penkoa nettikauppoja, mutta harvoin tilaan mitään (joskus kyllä ylihintaisia juttuja -myönnetään). Tuo puku oli ainut alennusmyyntiostos. Kai mä vähän villiinnyin kun sain veronpalautukset. Itselle tulee enää harvemmin ostettua mitään, mutta noi lastenvaatteet vie mennessään :p Taas suu säkkiä myöten. Katsoa saa, muttei tilata *huokaus*
Topsy: Eihän sitä tiedä, jos vaikka keksisin jotain iltahommaa ;)

Voi kamala mikä selittely! :LOL: :LOL: :LOL: Antakee armoo!
 
tin
Heij :wave:
Meikäläinen ehti viinilasin kanssa istahtaa koneellekin välillä.
Levin reissu tosiaan takanapäin ja hyvin meni. Oli aivan ihana viikko, mummu ja vaari siis oli mukana ja meidän perhe. Tatu oli ensimmäistä kertaa pohjoisessa(ollaan vannoutuneita lapin matkaajia) ja nautti ihan sikana lumesta, ulkoilusta ja seurasta. Matkatkin meni kohtalaisen hyvin.
Lasketeltiin, hiihdettiin, lautailtiin, kelkkailtiin ja pulkkailtiin. Sitte syötiin ja juotiin hyvin. Tatuki näki vähä raketteja oli aivan onnessaan. Viikolla kävi sellainenkin ihana sattuman kun minun tädilläni(42v) oli laskettu aika 1.1 ja tyttöpötkylähän sieltä syntyi 1.1. Minulle siis serkkutyttö :heart: :heart: :heart: yllätyslapsi oli heille ja esikoinen. Ihana juttu ja outo kun olen serkuksista nuorin tähän asti ollu;)
Lauantaina siis kotiuduttiin ja sunnuntai meni pyykätes ja löhöilles ja tänään mulla on sitte ollu tampereelta ystäviä kylässä ja oltiin kattoos kaverin puoli vuotiasta typykkää tyttöjen kans:)

Noo voisin jotain yrittää kommentoidakin...
Laihiksesta: Voisin tulla mukaan kuntoilemaan. Painon kans mulla ei oo ongelmaa ollu ku viimeks ennen synnytystä mutta löllöä tuntuu olevan...
Tapaamisesta: Mukana ilomielin jos vain työt antaa myöten!
Sairastelijoille paranemisia ja mammolle suosittelisin sairastelukierteeseen maitohappobakteereja ja c-vitamiinia! sillä oon ite saanu pari tulehduskierrettä pois.Peukut edelleen pystys täälä kanssa!

mulla alkais ke harjottelu naistentaudeilla. tosi mielenkiintonen paikka varmaan mutta kuulin että sielä näkee mm. sikiöitä :'( ei kai niitä pakko oo kattoo jos ei pysty...
 
Täällä taas yks yö kukkuja kukkuu |O
Petiin pitäis jo mennä,vaan ei malta...sisukkaan sivuja selailen,kiitos topsyn linkin :kieh:

Torstaina lähdetään tukholman risteilylle :D jippijaijee,vähän pääsee kotoolta ihmisten ilmoille!
Euroopan reissulle piti lähtee,mutta päätettiinkin,että tehdään se sitten keväämmällä,kun ilmat lämpenee.
Nyt sitten kaikki tukholman vinkit vaan kehiin :D missä kannattaa shoppailla,syödä jne?? viimesestä tukholman reissusta kun aikaa kymmenen vuotta :ashamed: ja sillon teininä oli hiukka eri intressit siel laivareissul ja maissa :whistle: ku mitä nyt :D
Kannattaako siljan satamasta mennä kaupunkiin metrolla,siljan bussilla vai millä?

Laihis porukkaa tosiaan lähden mukaan ja mökkireissuakin voisin miettiä,jos se siis toteutuu ennen huhtikuuta kun silloin mä palaan töidän ääreen,apua! Ja tosiaan jos hintakin pysyy järkevänä,mulla kun noi matkakustannuksetkin sit aika kovat :/

Tänään mietiskelin,että ei oo enja,toivotaan,dirlittan jne..kirjotellu taas hetkeen..elon merkkejä kiiitos :)

Ei maar,kai se täytyy maate mennä,jotta jaksaa taas huomenna neitokaisen kanssa touhottaa..öitä :wave:
 
huomenta!

siinä se joululoma taas hurahti,huomenna olis paluu töihin..apua |O miten sitä jaksaa nousta jo klo 5,kun nyt viimosen viikon ollaan nukuttu melkein puol 8 :whistle:

onneks venlaa ei tartte viedä hoitoon ku ens maanantaina,ja siitä se taas lähtee..arkinen aherrus..ja seuraavaa pitempää vapaata ei taida olla tiedossa ku pääsiäisenä :eek:

meillä oli eilen 1v.3kk neuvola.tytyllä painoo 10.925g ja pituutta 77.4cm.piikin sai,ja seuraava piikki tuleekin vasta 4vuotiaana.kaikki ihan ok,ruokaöljyy suositteli että 3tl päivään.

meillä koira yrjös illalla,kun mies anto pienen pienen murun verilettua sille,kaks tautista läjää oksennusta eteisen matolle :$ sanoin sille että viimeksikin oli yrjönny kun oli saanu verilettuu..joten toivottavasti muistaa seuraavan kerran jos on antamassa verilettuu,että koiralta yrjö lentää..

mutta mutta,pitää varmaan sämpylätaikina pyöräyttää,ja tehä nakkikastike.
 
Minttu syö lounasta ja minä yritän herätä... sain nukkua tänään. Oli mies tehnyt aamupalankin valmiiksi kun heräsin :heart: Minttu muuten osaa ottaa lusikasta osan ruokaa pois jos siihen tulee liikaa kerralla. Huomasin juuri :)

Huoh, pitäisi alkaa siivota, loppiainen= joulukuusi ulos, piparkakkutalo syödään (roskiin), talo siivotaan. Vien Mintun nukkumaan ja aloitan, Anni on siskon luona tosiaan yötä niin ei ole sitten ketään tiellä. Neljältä mennään anopille jouluruualle, olivat paistaneet kinkun eilen. Ihan kiva, valmis ruoka ja kyllä mulle jo jouluruoka taas maistuu :)

Rontti ja yksäiti
, hoksasin eilen että otan Tampereelle 16 v siskontytön mukaan, sillä on synttärit huomenna ja on mun kummityttö, joten saa reissun synttärilahjaksi. Samalla sitten voi hommailla lauantaina Annin kans jotain kivaa kun olen tapaamisessa. Mutta kertokaahan, mitä 4 v ja 16 v tytöt voisivat tehdä Tampereella 8 tuntia lauantaina??
 
Hermo menee - raapustin pitkät pätkät ja katosi kaikki...


Eli uusiksi osa -
Jaksua sairastaville, jaksua laihduttaville -
itse oon toiveikas painonpudotuksen suhteen - meinaan on tuo Miss Juokseva Pöytä aika hyvä personal traineri nykyään :)
Häntä korvausta vasten voin lainata ja ruokapaikaksi tosiaan suositellaan seisovaa pöytää - ilman tarjotinta , ja trainerin kans kaksin...
Mammoliinolle paranemisia myös - ja toki toki kaikenmoinen stressi pitää vastustuskykyä alhaalla. Tosin itse oon ajatellut että on vielä (onko?) normaaliakin, ettei ihan hehkeimmillään ole - ehkä näin vanhempana on pakko antaa aikaa toipua tästä raskaus-vauva-aika-valvomiset -episodista.
Yksinkertaistahan se olisi - pitäisi vaan itsekin syödä kunnolla, nukkua riittävästi ja muutenkin kuntoilla ja virkistäytyä. Ob vaan vähän hankalammin tehty kuin todettu...

Tuo rinsessa pitäis panna nukkumaan, sitten lisää ja kommentteja muille...

 
Haukotus.Kylläpäs väsyttää. Huomenna alkaisi sitten taas arki.Ehdin jo niin hyvin soputua tähän kotona oloon...ettäei kyllä tee yhtään mieli kouluun ja töihin.Huomenna oon päiväkodissa pari päivää harjottelussa.Sitten taas hetkeksi koulun penkille ennen 2kk harjottelu jaksoa.

Topsy Mites jos tytöt menis vaikka uimahalliin/kylpylään,jonnekkin syömään ja jostain jos löytyy joku leikkipaikka?Siinä ainakin olisi muutamalle tunnille tekemistä =)

sairastelijoille paranemisia =) :hug:

Laihutuksesta itse nyt en raskaana ollessa rupea laihduttamaan mutta miulakin olisi aihetta katsoa karkin syöntiä.Nytkin mähellän suu täynnä karkkia, vaikka "terveellisen ruokavalion" piti alkaa jo eilen :ashamed: Minkäs teet kun kaapissa vielä karkkisäkki :/ Tulee vaan paha olo kun pitää syödä ja syödä sokeria. :x Meillä neiti ei ole tullut ainakaan äitiinsä makean syönnissä...annoin hänelle yks päivä lettuja kermavaaholla ja hillolla- EI SYÖNY!! Halusi ruisleipää joka hänen suuri herkku :eek: Hoidostakin sanovat että muut kun syövät pannaria niin Ella syö leipää kun ei pannari kelpaa. Tiedä sit et johtuuko kermavaahosta ettei syö kun ei siitä tykkää. Ihme likka. :heart:
 
Tällanen laita tuli Pessin sänkyyn, siis kerrossängyn alasänkyyn

ja tuola tuo nyt nukkuu päikkäreitä,hyvin maltto käydä nukkumaan :) laitoin tyynyä ja peittoa reunoille nyt ja aattelin laittaa pinnasängyn pehmusteen tuohon kun tuolta herää, saa sielä yönsäkkin nukkua kyllä.

Sitten Topsylle vinkkejä mitä vois tehdä 4v ja 16v. Muumimaailmassa kannattaa käydä,on tosi ihana paikka ja Peetu ainakin tykkäs olla sielä ihan hirveesti http://inter9.tampere.fi/muumilaakso/ . Koskikeskuksessa on helppo viettää aikaa kun on sisätiloissa kaikkea... Tallipihalla voi kans käydä, kiva paikka kuulema (ite en oo käyny kylläkään) http://www.tallipiha.fi/ . Mitähän muuta... no tossa ainakin jotain. Kyllä Peetu viihtyy kaupungilla ihan kierrellenkin, on sielä paljon katseltavaa.

Paljon paranemisia kaikille sairastajille!! Meillä huomena alkaa pojilla tarha taas niin katotaan vaan, Pessi on kohta kipeä... jos ei jo tällä viikolla heti. Ei oo putkitukseen tullu vielä aikaa,koskahan sekin tulee. Lähete laitettiin 25.11.08...
Huomena tosiaan alkaa koulu...huh hei,millähän mä selviydyn aamulla liikenteeseen aikasin. 9 asti kun noi molemmat on posotelleet unia tässä jo 1,5viikkoa.
Peetu leipoo mummon kanssa tuola,taidan mennä hiukan pötkötteleen ennen kun Pessi herää

 
Tin:llä on ollut mukavaa hiihdellessä - vähän eri meineinki kun meillä kaksin seillä Vuokatissa. Vaan saattaisi se kai kellä vaan olla ihan kahden lomailu näiden taaperoiden kans haastetta - siis jos ei ketään käsipareja olisi avuksi tai ruoka-ajaksi.
Milekon Sannille paranemisia - varmaan otti pannuun koko lääkäri.. onko teillä vakuutus, vie jo yksityiselle jos mahista-
Mites muuten muut - joilla vauvavakuutus on - ootteko käyttäneet ? Meillä taitaa ola semmoinen omavastuu, että sitten on sama ravata koko vuosi yksityisellä - jos moiseen alkaa ...
Ja Oulussa - mikä olikaan hyvä lastenlääköri yksityisellä ?

Jotain huutiskamaakin meni onneksi kaupan - halvalla kylläkin.
Viun nro 21 tän talven pinkkivaalpuna kuomatkin taitais joutaa - ostaako joku ? Kunto on loistava ja hinta sopiva :) Neidolle menee jo nro 22 .. hirveetä tuo jalan kasvu.

Ihania vaatteita Susalla ja Topsylla (haaveissa)...

Mitäpä vielä ... postailen pätkissä, ettei vaan taas mee kaikki virtuaaliharakoille ...
 

Yhteistyössä