Voi vitsi tuota sannia
Meillä ei oo koskaan nukahdettu tolleen mihinkään... ei muuten kun omaan sänkyyn ja joskus vahingossa autoon.
Laihisporukkaan mäkin voisin liittyä...
Nyt laihduttajille ja kaikille muillekin terveellisestä elämästä haaveileville
Mulla on myytävänä Wellness-hyvinvointituotteita.
Pirtelöitä, jotka ovat siis joko avuksi laihdutukseen/painonhallintaan, voi käyttää ihan välipalana tai ennen ateriaa vähentämään nälän tunnetta, tai pelkkänä ateriankorvikkeena. Itse käytän aamuisin aamupalan sijasta, koska en osaa aamuisin syödä mitään ja sitten tulee ykskaks heikkous, tarkoituksenahan näillä on pitää verensokeri tasaisena ja siten ehkäisee nälän tunnetta, lisäksi hillitsee makeanhimoa (jota meillä kellään ei varmasti ole
) Varmaan tuttu tunne, kun tulee töistäkin kotiin ja hirvee nälkä niin ruokaa ootellesssa tulee mussutettua sitä sun tätä... Töissäkin ihan oiva välipala (sen suklaapatukan sijasta) jos kahvitauolla ei ehdi muuta syömään.
Sit on myös vitamiinipaketit, miehille ja naisille omansa. Paketissa on annospusseihin pakattuna päivän annos, 4 eri kapselia, jotka sisältävät kaikki vitamiinit joita ihminen tarvii. Yksi pussi sisältää 2 omega 3-kapselia, 1 swedish beayty complex kapselin, joka sisältää astaksantiinia (joka vaikuttaa ennenaikaisen vanhenemisen hidastamiseen ja ihon yleiseen kuntoon) ja 1 multivitamin&mineral for woman kapselin, jossa on 12 vitamiinia ja 7 kivennäisainetta, erityisesti naisille suotuisia foolihappoa, kalsiumia ja rautaa.
Miesten paketissa on omat aineensa, ja ne vaikuttaa erityisesti suorituskykyyn
Ite oon tykänny noista vitamiineista, kun yhestä pussista saa kaikki, ja ainakin tietää saavansa tarvittavat aineet, eikä tarvi kymmenestä purkista ottaa, mulla ne jää ainakin silloin ottamatta ja purkit lojuu kaapissa.
Tässäpä hyvä tilaisuus panna elämäntavat uuteen uskoon, voin kertoa yv.llä lisää hinnoista ja muista. Moni varmaan aattelee, että näitä samoja juttujahan tulee joka tuutista ja kalliita ovat jne, mutta paljon näissä on eroja, vaikka samoilta ne äkkiseltään kuulostaa. Ja mitä hintaan tulee, niin näissä joka 5 paketti on ilmainen =)
Että sellasta, meillä myös alkoi tänään arki, mies meni töihin 2,5 kuukauden tauon jälkeen, kun oli lomautettuna. Nyt mulla on taas aikaa notkua päivät koneella
Kotona ollessaan aina valitti, jos minä koneella olin.
Joo van poitsu heräsi, tässäkin suhteessa arki alkoi näköjään. tuo on nukkunu 2-3 tunnin unia monta kuukautta niin nyt heräs jo 1,5 tunnin jälkeen. Noh meneepä illalla aiemmin nukkumaan, kun nyt menny niin myöhäiseksi... joo,o tarttee mennä :wave:
Tuutille :hug: