LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

Voi vitsi tuota sannia :LOL: Meillä ei oo koskaan nukahdettu tolleen mihinkään... ei muuten kun omaan sänkyyn ja joskus vahingossa autoon.

Laihisporukkaan mäkin voisin liittyä...

Nyt laihduttajille ja kaikille muillekin terveellisestä elämästä haaveileville :LOL:
Mulla on myytävänä Wellness-hyvinvointituotteita.
Pirtelöitä, jotka ovat siis joko avuksi laihdutukseen/painonhallintaan, voi käyttää ihan välipalana tai ennen ateriaa vähentämään nälän tunnetta, tai pelkkänä ateriankorvikkeena. Itse käytän aamuisin aamupalan sijasta, koska en osaa aamuisin syödä mitään ja sitten tulee ykskaks heikkous, tarkoituksenahan näillä on pitää verensokeri tasaisena ja siten ehkäisee nälän tunnetta, lisäksi hillitsee makeanhimoa (jota meillä kellään ei varmasti ole :LOL: ) Varmaan tuttu tunne, kun tulee töistäkin kotiin ja hirvee nälkä niin ruokaa ootellesssa tulee mussutettua sitä sun tätä... Töissäkin ihan oiva välipala (sen suklaapatukan sijasta) jos kahvitauolla ei ehdi muuta syömään.

Sit on myös vitamiinipaketit, miehille ja naisille omansa. Paketissa on annospusseihin pakattuna päivän annos, 4 eri kapselia, jotka sisältävät kaikki vitamiinit joita ihminen tarvii. Yksi pussi sisältää 2 omega 3-kapselia, 1 swedish beayty complex kapselin, joka sisältää astaksantiinia (joka vaikuttaa ennenaikaisen vanhenemisen hidastamiseen ja ihon yleiseen kuntoon) ja 1 multivitamin&mineral for woman kapselin, jossa on 12 vitamiinia ja 7 kivennäisainetta, erityisesti naisille suotuisia foolihappoa, kalsiumia ja rautaa.
Miesten paketissa on omat aineensa, ja ne vaikuttaa erityisesti suorituskykyyn :LOL: :LOL: :LOL:

Ite oon tykänny noista vitamiineista, kun yhestä pussista saa kaikki, ja ainakin tietää saavansa tarvittavat aineet, eikä tarvi kymmenestä purkista ottaa, mulla ne jää ainakin silloin ottamatta ja purkit lojuu kaapissa.

Tässäpä hyvä tilaisuus panna elämäntavat uuteen uskoon, voin kertoa yv.llä lisää hinnoista ja muista. Moni varmaan aattelee, että näitä samoja juttujahan tulee joka tuutista ja kalliita ovat jne, mutta paljon näissä on eroja, vaikka samoilta ne äkkiseltään kuulostaa. Ja mitä hintaan tulee, niin näissä joka 5 paketti on ilmainen =)

Että sellasta, meillä myös alkoi tänään arki, mies meni töihin 2,5 kuukauden tauon jälkeen, kun oli lomautettuna. Nyt mulla on taas aikaa notkua päivät koneella :LOL: Kotona ollessaan aina valitti, jos minä koneella olin.

Joo van poitsu heräsi, tässäkin suhteessa arki alkoi näköjään. tuo on nukkunu 2-3 tunnin unia monta kuukautta niin nyt heräs jo 1,5 tunnin jälkeen. Noh meneepä illalla aiemmin nukkumaan, kun nyt menny niin myöhäiseksi... joo,o tarttee mennä :wave:

Tuutille :hug:
 
Tuutille myös täältä lämmin :hug: . Mieli varmasti, toivottavasti helpottuu, kun nyt pian saisitte asiaan tarkempaa selvyyttä. Mutta on nuo aina sellasia kolauksia, ettei kellekkään toivois :/ :hug:

Voi että tuota Sannia :D ! Onko sulla Mileko mitään tietoa Mamasta?????

Topsy, tytöillä menee varmasti mukavasti päivä tuolla ohjelmalla. On ainakin ohjelmaa :whistle: . Missä hotellissa ootte?

Meillä esikoinen sai tänään uudet sukset ja monot ja keskimmäinen sitten esikoisen vanhat. Ei raskittu sille ostaa just sopivia monoja, mutta hyvin meni hiukan isoillakin :ashamed: . Hineosti ja pitkään hiihtävät tuolla pakkasessa molemmat ja kyllä sitten maistui ruoka :) .

Oon muuten eka kertaa kirjottamassa tällä meidän uudella läppärillä, keittiössä :) .

Ei tänne kummempaa, työt alkoi taas ja ihan mukavasti. Talvisia lauluja olen etsinyt ja niistä laulupussia koonnut. Mitäs muuten Hemulille kuuluu?
 
Hei,

Minäkin ilmoittelen itsestäni. Etten pääse unohtumaan teiltä :D Enkä minä ainakaan Henkkaa ole unohtanut mihinkään =) :hug:

Tuutilulla
kans iso :hug: En kyllä tiedä mistä on kysymys, mutta varmaan jostain tärkeästä/vakavasta. :hug:

En muka ehtinyt eilenkään ollenkaan koneelle vaikka oli vapaapäivä. Käytiin äitin 50.v juhlilla. Täyttää virallisesti lauanataina, mutta lähtevät isän kans kahdestaan Play de la Inglesiin, niin ei pääse silloin käymään. Ostettiin siskojen kans timanttikorvikset ja äiti oli kyllä onnellinen ja yllättynyt. Tuntui vähän että raskiiko tuo edes niitä käyttää.

Anni hengittää niskaan ja poika huutaa kurkku suorana isänsä sylissä. Taas lapset vähän reakoi kun alkoi hoito pitkän vapaan jälkeen. |O Pitää kai se mennä antamaan aikaa noille ipanoille etteivät ala seinille hyppimään.
 
saunasta terveisiä :D
käytiin venlan kanssa saunassa,tai toinen maltto hetken vaan olla löyllyssä,kun pyrki jo pois,ja pesuhuoneen puolelle vannaan läträämään.

venlalla vuotaa ihan kirkasta räkää nenä,miusta sillä meni tuo nuha jo ohi,mutta yskän kylkiäisenä tuli tuo,toivottavasti ei korviin painu.

mie tossa tein huomiseksi valmiiksi tonnikala laatikkoa ja perjantaille sitten lihapullia :p ärsyttää joka päivä miettii erinäisiä syömisiä..nyt ei muutamaan päivään tartte..

tossa venlaa syötin,huomas että isot tytöt laittovat ketsuppii ruokaansa niin hääkin halus :eek: ja söi sitten hyvin koko annoksensa..kohta pitää tietysti joka evääseen olla ketsuppia laittamassa..niinku isäsä :eek:

huomenna taas klo 6.15 töihin |O

tuutilullalle :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Se on Rontti sillee, että MaMa ei aio synnyttää ollenkaan |O
En uskalla ees viestittää ja kysyä, että joko. Vai pitäskö ottaa riski :D
Jospa hää suuttus nii kovasti, että synnytys alkas... :whistle:
Kyllähän minä synnyttäisin :LOL: mutta kun tuo tytsykkä ei oo vissiin samaa mieltä siitä ulostulosta :kieh: Että antakaapa hyviä "häätöohjeita" :whistle: Ja ne ässät on jo kokeiltu ja niistä ei tunnu apua olevan |O

MaMa ja sitkeä alivuokralainen 39+6 :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
MaMa tyty on varmaan isääsä tullu tuossa itsepäisyydessä... :whistle:
Kuinkas muuten |O :whistle: Minähän olen itse oikein helppo ja leppoisa luonne :LOL:

Näin minäkii olen asian ymmärtäny :LOL:

Onhan sulla varmasti mun numero kännykässä tallella, että saan HETI tiedon, kun tupajumi innostuu ulkoilemaan??
 
Mama siis yhdessä koossa vielä :LOL: . No, toivotaan, että yhtäkkiä vaikka ens yönä alkais tapahtuun. Pidä täällä meille sit sitä yksinpuhelua supistusten lomassa :whistle:

Kävin tuolla "kerhon" puolella kerrankin kirjottaan. Tahtoisin niin reissuun :D :attn: . Sellasta hullua ehdottelin, että kun kaikki jossittelee mökille lähdöstä (minkä sinänsä ymmärrän hyvin!), niin olisko sellasia, jotka uskaltautuis lupaan yrittämään parhaansa mökille lähdössä ja näin ollen olisi myös valmis maksamaan mökkivuokraa (esim 20e tai toivottavasti allekin), vaikka ei sitten lopulta lähtisikään. Itse oon valmis tällaseen, koska muuten tuntuu, että me vaan jossitellaan ja odotellaan, että jostain ilmestyis sellanen porukka, joka varmasti lupautuu mökille. Tällasta porukkaa kun ei tunnu ilmaantuvan :saint: . Mitä mieltä ootte, vai kiukustutteko tällasesta ehdotuksestä :saint: :whistle: ? Ette kai, hyvällä vaan kyselen, kun tahtoisin jotain päätöstä :snotty: B)
 
minä ainakin oon 100% tulossa mökille ja sitoudun kyllä tietenkin maksamaankin,pitäs vaan joku saada hommaamaan nuo varauksen ym.jos piitulin annettas ottaa lomaa tällä kertaa siitä hommasta,mä voisin muuten mutta mun aika ei taida erinäisistä syistä siihen hommaan riittää..tietty jos kaverin sais siihen hommaan niin sitten se onnistuis,mutta yksin en siihen hommaan ala..lillis susta ei oo kuulunu aikoihin :'( ikävä jo :D ookko nää tulossa mökille?ja kaikki joilla on esittely juttuja niin ottakaa nekin mukaan :D
ja tosiaan,päätöstä sais jo syntyä..

milekon sanni se on sitten ihana kun tuolleen nukahtaa :heart: vieläkös typy on varattu simpalle :whistle: :D
mama tsemppiä tulevaan koitokseen,itekkin haaveilen jo siihen pääseväni :whistle:
 
Hitto että inhoan läppäreitä! Yritän ukon koneella kirjoittaa sängystä enkä osaa käyttää tätä hiirtä. |O On meillä tähän se langatonkin, mutta ei just nyt tässä. :headwall:

oletteko lyöneet jo lukkoon jonkun pvm määrän mökki viikonlopsta? ja ilman lapsia? vai?

Miksihän minä en päässyt tuonne kerhon puolelle? :eek: varmaan muistan salasanan väärin! |O |O
 
Juuh, mieskin katsoi että jotenkin se ei nyt pelitä, alla lukee että voit vastata viestiketjuihin vaan ei löydy painiketta mistään ei.

Mutta siis, minä olen Rontti lähdössä, tosin, onkohan 350 euroa yhdestä yöstä vähän liikaa? Varsinkin jos ollaan toktorin kans kolmestaan menossa :LOL:
 
Ketä siis on lähdössä mökille ilman lapsia maaliskuussa......ilmoittautukoon pikimmiten. Ja jos kukaan muu ei suostu mökki asiaa hoitamaan kai minä sitten voin uhrautua. Se nimittäin täytyy saada varatuksi mahdollisimman nopsaan. Ja minulle ei sovi maaliskuun 14.- 15. olen silloin Tampereella.

Mökille on tulossa siis:

Minä, Topsy, Rontti, Dogtor, Tilda, Katjanna?, Yksäiti?, Hipkukka?, tin?,
milli?,niinukka?, Tuutilulla?......

Siis nuo joissa on kyssäri on tuolta toisaalta bongattuja mahdollisia tulijoita.


*muoks* mökkihinta näillä lähtijöillä olisi nyt 29,20 ? ja hinta laskee sitä mukaa mitä enemmän lähtijöitä tulee.
 
Dogtor eiköhän Sanni vielä Simpalle lämpene. Pitäs parin tavata, niin voitas keskustella hääjärjestelyistä... :LOL:

Pari otosta...

Sanni osaa takkaakin lämmittää... :whistle:




Ja mitenniin meidän lapset nukahtaa omituisiin paikkoihin? Peppi eilen illalla :D

 
minäkin tulossa mökille :wave: ! siis jos työhommat onnistuu,mutta jos mökkivuokra olis jotain 20-30e luokkaa niin sen voin varmasti maksaa vaikken sitten pääsiskään,ihan niinkuin lupasin viimekerrallakin! ja tohtoorihan lähtee mulle kartanlukijaks,lähteehän =) ?
ja lapsi saa jäädä isin hellään huomaan!
 
tin
joo oon lähdös ku ny vaan tietäs noista töistä :headwall: ja serkkutytön ristiäisiä varmaan vietellään maaliskuulla että ne on mun ainoot menot.
mileko! eikös peppi oo ennenki nukahdellu mihin sattuu?:D siis että sulla on ollu kuvia/kuva tällä... ihana sanni :heart:
 
tin
niin työharjottelu alko sitte eilen. oon toisaalta aika järkyttyny. sielä oli kyllä kaikkia mahdollisia naisia, voitte kuvitella ku naistentautien osastosta oli kyse. ikähaarukka on 18-60v, tai siis oli eilen mutta nuorin on ollu vielä paaaaljo nuorempi. abortit on kuulemma yleistyny heti ku taantumasta on alettu puhua... mutta nyttoi ukkeli huutelee! :wave:
 
Varataankos tuo mökki nyt sitten vai mitä mieltä olette????

VARASiN TUON KO. MÖKIN NYT MEILLE 21.-22.3.2009.

HINTA KATSOTAAN TARKEMMIN KUN KAIKKI OVAT ILMOITTAUTUNEET JOTKA HALUAVAT/PÄÄSEVÄT MÖKILLE.

MAKSU TÄMÄN KUUN LOPPUSSA MINULLE!

Silloin on vielä myös mahdollista maksutta perua mökki. :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 

Yhteistyössä