LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

Pikaiset huomenet!

Ja se punnitus oli tänään.. Silmät ristissä vaakaa räpelsin sängyn alta. Vaaka näytti 72.3kg :/ ja siitä ois kiva saada pois se 7kg... mut ei taija mun itsekurilla onnistua :headwall: :headwall:

Ja nyt herättää poppoo ylös
 
Huomenta!
Vaakalla käyty ja joku gramma tippunut :D Tästä hyvä jatkaa... Jos nyt jokusen kilon koettas karistaa ja sit keskittys kiinteyttämiseen :whistle: niin ja sit painon paikallaan pysymiseen :whistle:
Haluuko joku tehdä sen listan? Voin minäkin, mutta auttakaas keksimään joku hyvä nimi :D :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Mamma3 toi on kyllä musta niin ärsyttävää, että jos oot jossain menossa, niin sitten pitää heti olla (yleensä ainahan näin käy) jaksamassa tekemään tuhat asiaa lasten/kodin suhteen ja vielä jos on ilta-aika |O . Joskus kun olis NIIN ihana tulla omilta riennoilta niin, ettei heti tarvis kotonakaan olla tuhat rautaa tulessa.
Täähän se on se iänikuinen "ongelma", totta :/ Yleensä itellä niin kiva mieli kun jonnekkin on päässyt ja sitten se hyvä mieli loppuukin siihen kun astuu kotiovesta sisään |O Mutta parempi kuitenkin vaikka näinkin, kuin jos asiat ois niin et ei pääsis koskaan mihkään yksin...voishan asat olla niinkin :whistle: *koettaa ettii hyviä puolia* Että eipä passaa vissiin kauheesti marmattaa, muuten voi loppua iltalomat tältä mammalta, vaikka enhän minä nyt ihan hiljaankaan malta näissä asioissa aina olla... :whistle: :ashamed: :D
 
Huomenet!
Mä taas ihan pihalla...
Mä haluisin sinne mökille, mut mä en saanu selvää, missä päin Suomee ne on? Pitää tutkia tarkemmin... Olisin mielelläni kimppaan ajellu, yksin oon niin arka vieraaseen paikkaan lähteen, eikä meillä oo navigaattoria..

Mä olin eilen töissä! Ja tänäänkin meen. Saa vähän lisätienestiä. Oon siis illat päiväkodissa, meen heti, kun ukko tulee kotio.
Onni on kuumeessa, kolmatta päivää. Heti kun loma loppu ja kerhot alko :( Kohta varmaan Eeron vuoro..
Ihana katella teitin kuvia nappuloista, muitakin kiipeilijöitä näemmä =) Kun osais jo siirtää kuvat koneelle ja tänne.. Mut oon ihan tumpelo..

Eero siirtyny yksiin päikkäreihin ja nukkuu ihanasti nyt aamusin pidempään!
Noista nukahtamisista: Onni nukahteli ihan mihin vaan, kun vaan oli väsy. Eero ei nuku kuin omaan petiin, rattaisiin tai autoon. On aina laitettava maate. Nukahtaa hetken höpistyään pupun kanssa. Hiplaa aina jotain nenänalle, kun väsy.

Mukavaa viikonloppua!!

Niistä kirjaimista: Värit nyt haalee vaaleenpunanen, vaaleensininen tai valkonen (kuten kuvissa), tai maaliton.
 
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Mitä Henkka sanovat lääkärissä??
niin siis...veetin lääkäri??...viittaat varmaan tohon naamakirjaan??
pojal ei mitään kummempaa...kuivunu vaan...ja tekee näköjään kulmahampaita...huutaa öisin ja mua v***ttaa,ku ei lääkkeet tunnu auttavan....prkle....ja just ny ku on noi yöt jo sujunu tosi hyvin,niin ny ne on taas päin persettä...heräilee iltaisinkin ja haluu syliin kokoajan (TULI TIETTY OTETTUA VIIKKO SITTEN,ETTEI SÄNKYYN OKSENTAIS).....
sori ny tää valitus,mut tää öäiti ei jaksa enää :ashamed:
Been there, done that! Eeli teki neljä poski hammasta samaan syssyyn. Yhtä helvettiä! Nyt nukkuu paljon paremmin kun hampaat on kunnolla puhjenneet. Toivottavasti teilläkin pian helpottaa :hug:

Topsy Personal shopperinne on valitettavasti pakkolomalla. Yritän opiskella Me&I käsikirjaa. Olisin mieluusti antanut sinulle hyödyn minun liittymisestä, mutta tulin siihen tulokseen, että meidän paikallinen myyjä joutuu varmaan auttamaan mua jatkossakin ihan kädestäpitäen, että on ansainnut tuon etuuden.
Henkka, täällä sama meininki.... HAUKOTUS!!! Tai sitten kuten Niinukalla, onhan tuolla korvatulehdus ja eilen alkoi uusi antibioottikuuri. Huusi, KILJUI, kolmesta neljään, muuten heräili vain tunnin välein. Syliin jos otti niin rauhoittui, mutta piti seistä, ei saanut istua. Eli olis halunnut lähteä alas tms. Potki, kiljui, nakkeli vesimukia... luultavasti ne hampaat ja tuo temperamentti... Mintulla on vasta 5 hammasta kaikki edessä, joten tässä varmaan kesään asti nyt huudetaan. Voi v***u sanon minä!!! :headwall: :headwall: En ole saanut vielä edes aamukahvia, siksi näin raivona... :saint:

Susa hienoa hienoa!!! :flower: Juu hyvä että joku sai edut liittymisestäsi! Se on tärkeintä, ettei jää ilman kukaan. Tsemppiä, ens viikollahan saa kuteetkin jo tilata. Niin ja tuletko Tampereelle 24. päivä?? Mä varasin jo hotellin, en nyt kyl muista mistä...:)
 
Mökistä Miehen pehmitys käynnissä. Hää kerran jo alustavasti suostui, mutta kun selvisi miten kaukana mökki on niin alkoi epäilemään. Katsotaan.... Mikäs se päivä on, kun pitäs viimeistään ilmoitella?

Sanokaapa onko muilla samanlaista. Kun ollaan johonkin lähdössä niin aina automaattisesti mies olettaa, että minä puen pojan valmiiksi. Tai sitten tuo kuvittelee, että poika osaa itse pukea... :whistle: Eilen oltiin lähdössä, oltiin hiukan aikataulusta jäljessä. Mies menee laittamaan itselleen takin päälle ja huikkaa eteisestä, että menee putsaamaan auton lumesta. Minä olin siinä vaiheessa vielä yöpuvussa, pojan hoitolaukku laittamatta ja poika vain vaippa päällään. |O
Lopulta, kun pääsen ulos pojan kanssa, istuu mies jo autossa ja urputtaa siitä kuinka ollaan myöhässä ja olisin hiukan nopeammin voinu pukea pojan valmiiksi :headwall: Siis samassa ajassa, jossa mies syö aamupalansa ja pukee itsensä, minun pitäisi hoitaa itseni valmiiksi ja samoin pojan aamupala, suihku, rasvaus ja pukeminen :kieh: Aargh. Eipä ollu eka kerta kun näin käy. Ja miehen olis ihan helppo itekin hoitaa pojan pukeminen, kaikki vaatteet kun on valmiiksi esille otettuna.
 
Tämä mamma lähteekin illalla katsomaan LAhteen Skandinavian Hunkseja..... :whistle:

Pikkusisko houkutteli mukaan. Käydään ensin syömässä ja sit tsiigamaan komeita miehiä.... :LOL:

Huomenna lähdenkin Hyvinkäälle koulutukseen ja olen yön pois kotoa, pääsee hotelliin ja valmiiseen ruokapöytään....mies totesi että mitähän keksit sunnutai illalle kun se on mulla vielä vapaana.... :LOL:

Helmikuussakin on yksi viikonloppu jo menoa, Jyväskylään Laajavuoreen koulutukseen....ja maaliskuussa mamma retki Tampereelle ja jos tuo mökki reissu toteutuu niin sitten sinne ja...mitähän menoa vielä keksisi......

 
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Mitä Henkka sanovat lääkärissä??
niin siis...veetin lääkäri??...viittaat varmaan tohon naamakirjaan??
pojal ei mitään kummempaa...kuivunu vaan...ja tekee näköjään kulmahampaita...huutaa öisin ja mua v***ttaa,ku ei lääkkeet tunnu auttavan....prkle....ja just ny ku on noi yöt jo sujunu tosi hyvin,niin ny ne on taas päin persettä...heräilee iltaisinkin ja haluu syliin kokoajan (TULI TIETTY OTETTUA VIIKKO SITTEN,ETTEI SÄNKYYN OKSENTAIS).....
sori ny tää valitus,mut tää öäiti ei jaksa enää :ashamed:
Mainitsit tuosta lääkärissä pistäytymisestä täällä palstallakin, vaikkakin sain infoa myös naamkirjasta.
Meillä myös sairastetaan ja yöt on %¤#¤&//&%/&/. Sais elämä pikkuhiljaa rauhottua tai loppuu voimat.
Ja saahan täällä palstalla valittaa, kuuntelemassa ja myötäelämässähän täällä ollaan.
:hug: ja paranemista, vaikka ei taida paljoa auttaa :/




 
Samaa mieltä kuin mileko, täällä jos missä saa valittaa :hug: Kuten ehkä olette huomanneet, eivät minunkaan tekstini usein mitään ruusuisia ole :saint: Kun en lapsille näytä väsymystä ja ärtymystä, niin teille ja miehelle sitten :LOL:
 
Auts, Piitulilla ihanan paljon menoja tulossa. Kyllä jaksaa kun on mitä odottaa. Nimim. huomenna bileet parhaiden ystävien kanssa... :whistle:

Onko teillä tuon tupperin myötä noita koulutuksia noin paljon? Vai opiskeletko jotain muuta?
 
Tupperin kautta on aika paljon koulutuksia kun olen tiiminjohtaja.....meitä koulutetaan aika paljon...ja valitettavasti joudumme ne itse maksamaan..... :| melkein aina, varsinkin nuo hotelli yöpymiset.

En minä muuta opiskele.... :D
 



*********HERHILÄISHOIKENTAJAT******************************

.....................................PAINO..........TAVOITE......................MUUTOS

TUUTILULLA..................72.3kg..........-7kg
MAMMA3.......................--------...........-2kg/kiinteytys
MILEKO35.................... |O |O ..........-10kg aluks
LEYA.............................--------...........-8kg
TOPSY..........................71.7kg...........-6.7kg
ÄITIVAAN......................69.7kg...........-5kg
RONTTI.........................--------............-2kg/iltaherkut pois

 
Mää en kerro lähtöpainoa, kun mulla on loppukierron turvotus päällä, enkä jaksa kavuta yläkertaan punnitteen itteeni ;) Mutta tavotteeksi laitetaan vaikka -8kg.

Taidan tästä lähteä tuonne OYSiin odottelemaan, että joko Essi kohta pääsee osastolle leikkurista. Aamulla mentiin jo puoli kasiksi ja puoli 9 vietiin leikkuriin.
 
Paranemisia kaikille pienille ihmistaimille :hug: Ja valvottajille unihiekkaa silmiin...

Mun tuo painon pudotus menee varmaan myttyyn tai ainakin tuo määrä jää vajaaksi ja paljon :whistle: :ashamed: No eipä sen puoleen 16v takaperin painoin 69kg kun esikoista aloin oottamaan ja tokkopa oon teiniajan jälkeen sen vähempää painanutkaan. Ja tokkopa tuun painamaankaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Sanokaapa onko muilla samanlaista. Kun ollaan johonkin lähdössä niin aina automaattisesti mies olettaa, että minä puen pojan valmiiksi. Tai sitten tuo kuvittelee, että poika osaa itse pukea... :whistle:
Oi kun kuulostaa tutulta. Muutamat raivarit oon tässä vuosien varrella ottanut kyseisestä asiasta :kieh: Kun ollaan jonnekin oltu lähdössä, tuo tollo laittaa ittesä valmiiksi ja miä kaikki mukulat |O Nyt kyllä on tahti hiukkasen muuttunut ja hää luotsaa pojat. Ja jos meinaa vaan ittesä hoitaa, kuulee kyllä samperin nopeesti miten hommat menikään.

Sen takia myö ei pahemmin reissata/mökkeillä tms. Kun tiedän että se kaikki kaatuu aina mun niskaan niin pakkaamiset ym. Kiitos ei, kotona selviää helpommalla tän porukan kanssa |O
 
Keiju07
Heipparallaa ja oikein hyvät vuoden alut kaikille!

Palailtiin kotimaahan toissailtana, vuorokauden myöhässä alkuperäisestä aikataulusta. Näin siksi, että meidän Mexico City-Pariisi-lento oli peruttu ja jouduttiin jäämään yöksi hotelliin ja sitten kiertoreittiä takaisin kotiin. Paremmin meni lennot Vienan kanssa tähän suuntaan; osasi nukkua paljon paremmin yölennon koneessa kuin viimeksi. Pientä draamaa aiheutti vajaan tunnin vaihto Amsterdamissa, kun juostiin pääkolmantena jalkana finskin lennolle ja eivät päästäneet enää sisään... no pieni kyyneleen tirautus raskaana olevalta (olin tässä vaiheessa hyvin hyvin väsynyt) hellytti lentokenttävirkailijan niin, että otti vielä yhteyden kapteeniin, joka lupasi meidät vielä sisään koneeseen. Loppu hyvin kaikki hyvin, paitsi että matkatavarat ovat vielä teillä tietämättömillä: 4 laukkua Amsterdamissa ja rattaat kuulemma Miamissa... onneksi tietävät sentään missä, niin todennäköisesti saadaan perillekin asti.

Topsy naureskeli tuota meidän Laugh&Learn Koiraa lentokoneessa... pohdin sitä pitkään etukäteen, et meneekö muilla hermot, mut otin sitten mukaan. Totuus: jouduin laittamaan volan sille kovimmalle asteella (siinähän on säätöjä kaksi) ja siltäkään ei edes itse meinattu sitä kuulla. Lentokoneen taustahumina on sellanen, että se peittää metelin. Joten yksikään kanssareissaaja ei tuosta kyllä pahastunut.

Rakkauskirjeestä vielä, että joo katjanna, tämäkin oli siis koneella kirjoitettu :D. Mun miehen käsiala on kyllä ihan omassa luokassaan, joten ehkäpä parempi niin, vaikka syöhän se vähän sitä fiilistä. Mutta ajatus ja sisältö tärkein - ja niin totta, että parhaat lahjat ovat vaatineet enemmäkin ajattelua ja tunnetta kuin rahallista panostusta. Eipä olisi esim. timanttisormus millään liikuttanut yhtä paljon kuin tämä lahja.

Yksäitin tatskat pisti silmään! Ai kun kivat - ja kuten tuuti sanoi: lisää mahtuu ja aikaahan sulla on maailmassa vielä kuinka paljon! Mutta hurjan isot ovat, ottiko minkä verran kipeää? Mun täytyy myöntää, että mulle ei varmaan tatskoja koskaan tule, koska olen aika kyllästyvää sorttia ja vähän tuuliviiri, joten ei kantsi ehkä mitään pysyvää itteensä kiinnittää, jotten sitten ala asiaa vuoden päästä harmittelemaan. Onko kukaan muu samanlainen?

Liityn myös muiden sairastelijoiden listaan ja kysynkin vinkkejä: sain flunssan kylkiäisiksi poskiontelutulehduksen, jota kävin näyttämässä lääkärissä heti samana iltana kun tultiin. Ultrasi posket ja toisessa selvästi räkää sisässä. Sain antibiootit. Nyt ois kolmas päivä kuuria menossa, mutta mulla vaan poski äityy kipeemmäksi. Jomottaa niin pirusti ja pureminenkin tekee ilkeetä toisella puolella suuta, jopa silmän takaa vähän jomottelee... Kauankohan tässä viittis odotella ennen kuin meen uudestaan näytille? Kuumetta ei kyllä ole, joten eikös se viittais siihen, että ei tulehdus ainaskaan kovin paha ole... Mulla ei tästä ole aiempia kokemuksia. Yöllä vähän hankala nukkua, kun ei parasetamolkaan mulle kovin hyvin pure. Mutta ehkä hyvä niin, kun Vienallakin vähän vaikeampaa toipua jet lagista tähän suuntaan, niin valvoa tarttis joka tapauksessa...

Maraton viestini lopuksi: kävin aamulla kakkosultrassa, vkot nyt 20+5, LA muutettiin 24.5., ja muuten kaikki just niin kuin pitääkin. Sukupuolta ei kysytty, kun mies ei halua tietää, eikä ne välttämättä Kättärillä kerrokaan. Ens vkolla täytyy sitten muistaa ilmoittautua Haikaranpesään synnyttämään: peukut pystyyn, että nyt mahdutaan listalle ja h-hetkellä sitten sisään! Kovin on synnytysbuumi pk-seudun sairaaloissa, porukka ei meinaa mahtua sisään sinne minne haluavat.

Kiva olla taas teidän parissa!
 

Yhteistyössä