LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

Joo, tuo tökötti on sellasta, ettei meinaa tuubista irrota ja löytyy vaipasta sitte sellasina isoina rakeina :D

Keijulle tervetuloa kotiin :wave:
Kannattais ehkä näytillä jo käydä kun sen antibiootin pitäis jo kyllä tehota eikä oireiden paheta...
 
Keiju07
Kiitos mileko, oottelinkin, että joku teistä terveydenhuollon immeisistä vastailee. Vähän pohdin, että oisko nuo raskaille sopivat antibiootit jotensakin lievempiä... täytyy varmaan varata taas aikaa.

Jaksuja Sannin ihon kanssa :'( Ja kieltämättä vähän nauratti teidän tyttöjen nukahtamiset, ei vaan meillä mitään tuon sorttista...
 
Olipa mukava kuulla Keijusta, tervetuloa takaisin :) . Ja pkaista paranemista!

Hipkukka, kuulostaa NIIN tutulta tuo liikkeelle lähtö |O . Ja mulla kun niitä puettavia on kolme + minä ja silti välillä istutaan turvavöissä autossa, ennen kuin mies ehtii paikalle |O |O :headwall: . Se on kyllä joskus niin syvältä, että vie tosiaan menohaluja. Joskus oon tehnytkin niin, että en tee elettäkään lähtöön, kun odotan, että tekeekö toinen. Eikä tee yleensä :headwall: , saattaa vaan ihmetellä, että eikö me lähdetäkään |O . Joopa joo!

V-O varmasti voitas Yksäidin kanssa kimpassa ajella mökille :) !!

Mitähän kaikkea piti taas kommentoida, kaikille kipuilijoille jaksuja ja pikaista paranemista, öiden helpottamista jne.

Dogtorille kovasti :hug: :'( :hug:

Ja hmm, mitäs nyt tuohon laihisjuttuun sanoisin... Mulle vois laittaa tavoitteeksi 2kg pois, vaikka se pääasiallisin tavoite mulla kyllä on tuon iltaherkuttelun lopettaminen. Kai mun täytys alkaa tänne listaan rehellisesti, mitä aina illalla sohvalla syön, jos se innostais mua oleen ottamatta herkkuja? :LOL:

Mut nyt hiukan siivoileen ja pakkaamaan, kun leirille lähdetään :) . Ihana nähdä noita leirinvetäjiäkin, jotenkin oikein ikävä perhekerhoja, missä aina kotona ollessa käytiin :heart: . Ja lapset odottaa yhteistä viikonloppua :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:



*********HERHILÄISHOIKENTAJAT******************************

.....................................PAINO..........TAVOITE......................MUUTOS

TUUTILULLA..................72.3kg..........-7kg
MAMMA3.......................63kg..............-5kg/kiinteytys
MILEKO35.................... |O |O ..........-10kg aluks
LEYA.............................--------...........-8kg
TOPSY..........................71.7kg...........-6.7kg
ÄITIVAAN......................69.7kg...........-5kg
RONTTI.........................--------............-2kg/iltaherkut pois
MAMMOLIINO...............-- :eek: --............-12kg
KATJANNA.....................66kg.............-11kg
DOGTOR.......................69kg.............-10kg
 
Mileko, alakanttiin arvioit mun painon pudotuksen tarpeen :whistle:
Laita sinne vaik 5kg :) Jouluna tuli pari :ashamed: Ne saan kyl kepeesti pois, mut sit siihen se junnaa :headwall: vaikka BMI kertoo et paino ok, niin itse en tyytyväinen ole. Koetan saada lukeman 5:sella alkavaksi. Eli nyt painoa on 63kg.
Rontti, kuulostaa kivalta viikonlopulta :) Millasees paikkaan meette leirille??
Meillä ja on tuo matkaan lähteminen juuri tuollasta, et mies yleensä laittaa vaan itselleen päälle jne. mä varaan kaiken tarvittavan mukaan, puen kolmelle ja itelleni ja mitä viel, sit toi tuskailee autossa et mikä kesti?? :eek: Hei halooooo.... :headwall: Tästä on saatu tiiviit keskustelut monen monituista kertaa ja kuinka monesti viel saadaankaan :kieh: Ja sit mies tekee sitä et vetkuttelee ite sisällä, kun ei ehditä mukamas koskaan ajoissa kyytiin, niin sit me saadaan odottaa häntä...niinkuin rontti kertoi... että noi ei tajuu välillä mitääään |O ...muuta kuin sen oman navan :kieh:
Dogtorille hurjan paljon jaksuja ja haleja :hug: :hug: :hug: :'( :'( Se on vaikeeta, tiedetään...on joskus ollut omalla kohdallani tuo asia :( ehkä siksi en tahdokaan mitään eläimii enää, mulle se luopuminen on jotain hirveetä....kiinnyn liikaa, no samalla tapaa kuin kehen tahansa perheenjäseneen...
Vaikka järki sanoo et koiralla on nyt sit hyvä olla, ei kipuja, kärsimyksiä, mitään....mutta sydän ei ymmärrä :( :hug:
Oikein tippa lissiin meinaa tulla :snotty:
 
Mamma, me mennään sellaseen ihan hienoon kurssikeskukseen, on siis srk-leiri. Ihan hieno paikka, järven rannalla, laavut, notskit, kiva puisto, sisällä leikkihuoneita ja sit tietysti mulle tärkee; toisten laittama ruoka ja jos siivoomaan alkaa, niin punnertamaan joutuu :D . Lapsille on kavereita ja mä saan olostella vaan niitten kanssa ja muitten äitien.

En mä mitenkään utelias oo, mut kun noita kaikkia painojuttuja kattoo, niin herää kysymys minkä pitusia ootte :D . Esim Tuuti säkin oot mua pidempi, että tuo sun tavoittelema kilomäärä on tosiaan varmaan aika yläkanttiin.

Mä sain siivottua, pitihän sekin taas tehdä, että osaa minnekään lähteä :p . Ja kun miehellekin tulee tänne harvemmin käyvä serkku huomenna yöksi, niin onhan kodin siisti oltava. Mutta ruokia en alkanut kattomaan! Käyköön itse kaupassa. Joskus aikasemmin olisin tehnyt senkin homman. Nyt en leivo enkä mitään. Menköön miesten meiningillä :D . Kamatkin on kasassa ja ihan just startataan. Oikein mukavaa viikonloppua kaikille, sunnuntaina taas :whistle: :wave: :LOL: Ihan kuin olisin pidemmällekin lähdössä :LOL:
 
on taas pitkä aika ko oon mitään jaksanu kirjotella :ashamed: käyn kyllä aina lueskelemassa.. sain vihdoin ladattua kuvia koneelle ja tässä nyt kuvaa tyttöjen huoneesta..jotenkin ei nyt kunnon kuvaa tullu näin illalla...ja edelleen ne kattolistat puuttuu :ashamed:


vaaleanpunasta ja ruskeeta siis :D isomman tytön mielestä prinsessahuone...

 
rakas lähti kauniisti enkelten mukaan,jonka jälkeen veimme enkelimme tuhkaamoon rakkaimman nallensa kanssa.ikävä on liian suuri,tuntuu niin tyhjälle kaikki :'(





Nuku pikkuinen rauhassa,
ikiuneen tietäen,
kiitän ajasta yhteisestä,
koskaan sinua unohda en.
Kiitos siitä lyhyestä ajasta jonka sain viettää kanssasi,
kulkea vaikeatkin ajat rinnallasi.
Kiitos kauniista muistoista jotka jätit jälkeesi.
Nyt en osaa muuta, kuin itkeä perääsi.
Kiitos öistä, päivistä, kaikesta.
Ajoista helpoista ja vaikeista.
Kiitos, kun opetit millaista on rakastaa koko sydämestään..
Mutta sitä ei olisi tarvinnut opettaa millaista se on, kun rakkaimpansa menettää.

15.08.1998-09.01.2009
 
Hyvää päivää/iltaa!

Ihan ekkana (anteeksi kun hehkutan) pakko ilmoittaa, että "puhtaat paperit" tuli mammografiasta!!! Kävin siellä aamulla. Lääkäri teki heti perään vielä ultran ja tulkitsi kuvat, että onneksi niitä tuloksia ei tarvinu ootella enää viikonlopun yli :whistle: Mutta helpotus oli, HUH. Käsikopelolla toki tämäkin lekuri löysi sen patin, mutta kun mammo-kuvissa ja ultrassa ei tosiaan löytyny muuta kuin tavallista rintakudosta, niin uskottava se on. Rauhanen kuulemma vaan on ylisuurentunut ja kipuilee hormonaalisista syistä. Jep, eli se siitä.

Ja terveempänä oon muutenkin tällä hetkellä. Yskä alkaa olla tiessään ja nuhakin on helpottanu, eli kaikinpuolin olo tuntuu nyt suhteellisen onnelliselta :) Toki siis elämässä on vielä paljon muuta minkä vuoksi voisi märehtiä, mutta en taida jaksaa. Olkoon nyt isät uusine naisystävineen, velipojat, autonrottelot, rahattomuus jne. EVVK :D Kyllä niitä asioita joutaa vielä puimaan ja murehtimaan myöhemminkin.

Mutta se omasta navasta. Tuutille voima :hug: Ja Sannin peppu järkyttää mua edelleen :eek: Tosi paljon paranemisia!!! Kuten toki muillekkin sairastelijoille! Keijun lentokenttäepisodi toi muistoja mieleen. Kerrankin vedettiin Heathrowin lentokenttä päästä päähän minuuttiaikataululla, mutta kyytiin ehdittiin :) Toivottavasti teidän tavarat löytää tiensä kotiin, ja toivottavasti itse tervehdyt :hug:

Ja perjantaipörssiin voi minun kohdalleni laittaa paino nyt :eek: välitavoite 12kg babysteps, babysteps...

Voi vishnu, Kikke heräs. Palaan jaapailemaan myöhemmin.

 
Mammoliinolle hurjan paljon onnea hyvistä tuloksista! :hug: :)

Ja tinakenkätytön tyttärien huoneessa on iiiiihana lamppu :p Mistä tuollaisia saa?

tohtorille
:hug: se luopuminen on rankkaa aina....

rontti mun pituuteen nähden tuo ei ole yläkanttiin mut mun sitkeyteen nähden on :whistle: Etkös siä ollut minuu pitempi? Mulle sitä on siunaantunut 170cm. Eihän tässä muualta tarvis lähteä kuin persuksista, vatsasta, reisistä, tisseistä ja pärstästä :whistle: jäikös jotain viel jäljelle :LOL:

Hitto tota tenavaa, mättää keittiön laatikoita tyhjäksi! |O En kyllä korjaa noita kamoja, korjatkoot ukko :kieh: Juu, otti pannuun samantien kun sen naaman näki :ashamed: Toi mulle 2 suklaalevyy kaupasta :eek: Ja en voi sanoa etten niitä voi syödä koska sitä piruilua en ala kuuntelemaan :headwall: Joten syön ne! :saint: Pitää yrittää nipistää jostain muusta :headwall: :ashamed:
 
Pikaseen tulin kirjottaa.Mies syöttää neitiä ja meen kohta kylvetys puuhiin.

tohtorille paljon :hug:
Mammoliinolle paljon onnea hyvistä uutisista :hug:
gwendolyneä ei tainnut onnitellakkaan vielä.Eli paaljon onnea perheenlisäyksestä. Eli sinä olit se salaodottaja ? :D

sannia piti oikeen pyytää mies katsomaan kuvaa että miten joku voi kesken leikin nukahtaa?Puhumattakaan itse mennä nukkumaan.Ihana tapaus =)

Meilläkin senkun yöhulinat jatkuu. Viime yönä aloittikin huudon jo klo 22.30 (eli illalla) itse menin yöllä 04 töihin joten mies otti neidin viereensä ja itse "nukuin" neidin huoneen matolla. |O Kokeiltiin laittaa matkasänkyyn nukkumaan joka mei huoneessa mutta huuto yhtä kova kuin aikaisemminkin..eli ei auta :eek: En tiedä mitä tässä nyt oikeen enää keksisi vippaskonsteja :ashamed:

Apua nyt rutisee neidin pylly tänne asti ja keikkaloi alasti...täytyy mennä :wave:
 
Gwendolynelle onnea :hug: Mistäs vip tuon uutisen bongasit? Unihiekkaa pienelle ensi yöksi...

Milekolle pamahti sekava pikku tarina s.postiin jossen jotain muninut lähettäessä :LOL:

Ai niin Rontin poppoolle hauskoja leirejä :wave:

Niinukalta piti kysyä että käytitkö Venlukan lääkärissä?
 
Iltaa,

Ihanaa, viikonloppu edessä- :D Minä kävin taas päiväkirjaan merkkaamassa syömingit tältä päivää. Iltapalaksi söin just ison lautasen tuore salaattia ja paistettuja sieniä kera sipulin :p voi että on hyvää!!! Ainut harmitus vaan, että meidän neiti käy aina tyhjentämässä mun lautaselta puolet sienistä kun sekin rakastaa niitä. Pitääkin ensi kerralla paistaa kolme purkkia kahden sijaan. Mulla on laihkari lähtenyt kyllä lupaavasti käyntiin, vaikka itse sanonkin. Tänä aamuna oli tipahtanut työpuntarin mukaan kolme kiloa, mutta jotenkin en edelleenkään usko että se on oikeasti noin paljoa tippunut puolessatoista viikossa. Varmaan nesteet lähtenyt poistumaan elismistöstä kamalan puputuksen jälkeen nyt kun on terveellisemmällä ruoalla.

Mulla on vähän sama kuin mammalla että kutosella alkaa paino nyt ja kovasti toivoisin sen alkavan vitosella, mutta saapa nähdä kuinka paljon sitä joutuu sitten kuijottamaan että saa tuon lukeman tuolle tasolle mitä se oli ennen ipanoita. Mun lähtöpaino on siis 66kg ja tavoite: 55kg.

Pituutta mulla on just ja just 160cm. Jotenkin oli ihan outoa että Rontti olisi pitkä ihminen niin kuin Tuutilulla tuossa aikaisemmin puheli. Mulla on ollut kokoajan sellainen mielikuva että Rontti on pieni, lyhyt, hoikka, siro ihminen. En millään osaa kuvitella pitkäksi.

Dogtorille :hug:

Mammoliinolle onnittelut hyvistä tuloksista.=)

Muakin ihmetytti mikä tuo Gwendolynen juttu oikein on :eek:

Rontille täältäkin hauskaa viikonloppua, vaikka taisit jo mennä menojasi. :wave:
 
Ai niin minut pyydettiin tänään risteilylle ja luvattiin matkakin maksaa :whistle: Kummityttö pyysi. Tosin neitokaisella oli oma lehmä ojassa. Tarvitsevat valvojia että pääsevät ruotsin risteilylle :LOL: :snotty: En kylläkään lupautunut vielä ainakaan kun se on keskellä viikkoa. Minnes miä muksut tyrkkäisin? Ja toisekseen mitä miä siellä laivalla tekisin kun en tuntis kuin kummitytön ja sehän kummin seurassa viihtyiskin :whistle: Kiertäis kaukaa etten juorua äidilleen mitään :LOL:

Olihan hyviä maanittelu keinojakin... Ruotsista voisin kuulemma hälle ostaa kivan 18v lahjan ja Kiialle kaikkea kivaa :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä