Heij
Tulin uudella yrityksellä koettelemaan kirjoittelua... Päivällä koetin, mutta kuinkas tää äippä nyt olikaan taas niin ajattelematon, kun pienimmän hereillä ollessa koitti ees koneelle tulla
HETI alkoi kauhea jalassa roikkuminen ja huuto, kun näki...vaikka sitä ennen oli hyvät leikit hällä tuolla kesken :kieh: Että sellaista kivaa tämä ikä tuo tullessaan, oma rauha ja omat jutut entisestään vähenee.. :| Ei sikälti, kiva on tämä ikä nyt muuten (siis lukuunottamatta näitä erinäisiä temppuja) mutta kuten katjanna sanoi, 2vuotiaana nää vasta huippuja onkin
Musta se on kans jollai niin kiva vaihe
Tai eiköhän jokaisesta iästä ja kehitysvaiheesta ne omat hyvät ja huonot puolet löytyne.
Mä olen tääl eilisen ja tän päivän kolunnut kaappeja ja komeroita. Järkyttävä määrä tavaraa on saanut lähtöpassit. Ja kaappeihin sai lisätilaa ja vähän selkeempää järjestystä
Tuolla nyt oottaa taas erinäisiä kasoja kamaa, osa kierrätykseen, osa kirppikselle, osa huutikseen ja osa roskiin
Eikä tästä kauheen kauan ole kun viimoksi noita kaappeja inventoin, aina vaan sinne jää sitä turhaa, kun ei raaski luopuu :ashamed: Suuri osa tietysti oli vaatetta jotka ovat jäänyt pieneksi...
Jep, mutta huomenna sitten aloitetaan "painonhallinta" ryhmä
Tai mä kävin jo eilen vaakalla, ja nyt en ole herkkuihin koskenut sitten tiistain, että vähän varaslähtöä ollaan otettu
Onko kelle tuttu tollanen kiloklubi?? Ilmainen, vähän keventäjät tyylinen sivusto kai... Mä kävin sinne rekisteröitymässä, täytyy tutkailla ajan kans paremmin sitä systeemiä...
Oli muuten ihania nuo milekon kuvat :heart: Ei meillä ole ikinä nuo nukahtaneet mihkään tollai, mutta muistan kuinka serkkulapsi parivuotiaana nukahti kesken ruokailun, suu täynnä ruokaa...
Ja suloisesti Sanni itse menee nukkumaan
tiedä jos menisi meilläkin jos olisi jo tavallinen sänky. Pinnikseen ei viel osaa kiivetä
Mutta menee kyllä joskus sänkyä hakkaamaan kun tahtoo unille :heart:
Shendallakin siellä soma tyllerö =)
Ainiin, tuutikselle hirrrrrveeeeen isoooooo :hug: :/
Niin ja henkkaa ei kyllä unohdettu ole =) :wave: Hemulikin välistä ilmoitti itsestään, kivakiva että ette ole palstailua kokonaan lopettaneet =) Itekin välillä aika hissukseen taustalla oon
Mökkireissusta sen verta omasta puolestani sanon, että empä taida luvata itseäni edes epävarmaksi :/ Vaikka kiva totisesti teitä nähdä olisi :heart: Muttamutta, hankala saada tota lapsenvahtia kaikille kolmelle ja mulla on helmikuussa varattu laivamatka tyttöporukalla, joten olisivat vähän liian lähekkäin.... .
Mutta nyt täytyy mennä, on mun vuoro viedä lapset luistelemaan ja mies käy sit sillävälin kaupassa pienimmän kaa (hihi, ei käy kateeks...pahiten käyttäytyy toi pienin nykyste kaupassa mitä nuo isommat
) sen jälkeen mä pääsen YKSIN kaverilleni kutsuille ja illalla sit mies menee viel omiin harrastuksiin
Huuh, tekemistä riittää taas tällepäivää...ja kukahan viel kävis nuo lumet putsaamassa pihasta :headwall: