Niin, että eks oo mulla Katjanna oikeus ostaa kuivuneen ripsarin tilalle uus, kun olin niin fiksu pikkujouluissakin
. Mä en tosiaan ikinä arkena meikkaa muuta kuin huulipunan ja kulmiin vähän väriä. Jos ei olis silmälaseja, tulis varmaan herkemmin meikkailtua. Piilareitten kanssa tulee herkemmin laitettua. Ja arvatkaas muuten mitä
, avasin eilen vikan satsin kuukausipiilolinssejäni ja huomasin, että niissä oli päivämäärä mennyt pari vuotta sitten
:ashamed: :kieh: . Mä oon tainnut unohtaa itsestä huolehtimisen lähes kokonaan lasten tultua :headwall: .
Vein tänään lastin tavaraa kirpparille ja olin hiukan ensin huolissani, miten tavara mahtaa mennä. Iltapäivällä kävin vielä siivoon pöydän, kun en sitten pariin päivään pääse, niin kyllä oli kuhinaa ja paljon jo tavaraa mennyt multakin
. Yks omatekemä 10e kranssikin oli jo mennyt
. Muumijutut oli vielä, jos Yksäiti sattuu siellä päin kulkemaan.
Jep, mut nyt täytyy kattoo löytyiskö netistä jotain kivoja askarteluvinkkejä huomiseks töihin. En oo ennen koittanut ettiä. Jos esim Hemulilla on hyviä linkkejä, niin laitapa tänne
. Teillä oli muuten tosi kiva joulukalenteri
. Ja jokos Hemuli olit töissä vai kotona vielä?
mitäs Tuuti taas touhuaa? Ja oikeesti, mamma on nyt kyllä ollut taas toooosi pitkään hiljaa :/
Vein tänään lastin tavaraa kirpparille ja olin hiukan ensin huolissani, miten tavara mahtaa mennä. Iltapäivällä kävin vielä siivoon pöydän, kun en sitten pariin päivään pääse, niin kyllä oli kuhinaa ja paljon jo tavaraa mennyt multakin
Jep, mut nyt täytyy kattoo löytyiskö netistä jotain kivoja askarteluvinkkejä huomiseks töihin. En oo ennen koittanut ettiä. Jos esim Hemulilla on hyviä linkkejä, niin laitapa tänne
mitäs Tuuti taas touhuaa? Ja oikeesti, mamma on nyt kyllä ollut taas toooosi pitkään hiljaa :/