Lokakuu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumihippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hiphurraa, täällähän on monta jännäilijää :D

Viikonlopuksi taidan vetäytyä perheen kanssa pitkien vapaiden viettoon, ilman stressiä vauvautumisesta. Tämä stressittömyys sopiiki mulle paremmin ku itsensä kyttääminen. Ainakin hetkellisesti :p

Plussatuulia kaikille, jokaisessa muodossaan - ja ihanaa loppuviikkoa! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö
+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





PERJANTAI 12.10

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys

Sanuk.....................85/??.........................3.lapsi......yk1
Hyppy....................65/32.........................2.lapsi.....yk1
Tiituliini....................7/28-29.....................2.lapsi.......yk2
jenni_noora...............53/27?...........28v......1.lapsi.......yk8

HopeAgain.................53/32..............36v......4.lapsi/1.yhteinen...yk2
Helena2013...............13/28-30.........27v.........?.lapsi......yk2
Shiili........................43/40.............................2.lapsi......yk?
Äitikissa...................6/32-36..........31v.........3.lapsi.......yk8
Lumihippu................6/29.............................2.lapsi......yk1
Naapurin tyttö...........32/29-??...........28........1.lapsi......yv10
Miss_piggy................4/26..............31v......1.lapsi......yk6
Moona83...................26/30.................29v......3.lapsi.....yk2/5
Bambini...................25/30............31v........2.lapsi.....yk2
Pippurihäntä..............18/28-34...........35v........2.lapsi......yk5
Kukkurukuu................20/26-28..............23v...........yk3

LilliLotta...................?/28-60.........26v......2.lapsi......yk2
Toivoliini..................?/29-31..........34v......5.lapsi.....yk3
Rulla-Katriina............?/27-30...........33v......2.lapsi.....yk6
Manzu......................?/??................27v.......4.lapsi.....
PIKKUVIIKINKI...........?/??................31v.....3/4.lapsi.....yk1




PIINAILIJAT

Bambini dpo8
Naapurin tyttö dpo9-11
Shiili
Moona dpo7





Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, Ansku83







PLUSSANNEET 2012

Lokakuu:
Daheca.........29.9..............1.lapsi....yk 3
Suhveli........6.9.....28v.....3.lapsi.....yk1
Quu.............8.9.....35v.....2.lapsi.... ..yk3/yv2,5

Heinäkuu:
Lara_84.......3.7...............1.lapsi......yk 3

Kesäkuu:
Tiuhti83.......2.6.....28v…...2.lapsi......yk' 11'
Moona83.....11.6....29v.....3.lapsi......yk3
Iloksi..........14.6....29v.....1.lapsi......y v6+
Suikkis........18.6....28v.....2.lapsi......yk1 2
Mam_87..........
Sone* ........30.6...28v.....3.lapsi......yk3
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4
ÄitiliiniX5....14.5.....29v......6.lapsi.....yk6
Emma82.....22.5....29v.......2.lapsi.....yk2
Keltakukka...31.5....28v.....1.lapsi......yk10

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Lumihippu. Muutkin saa päivittää =)

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.


Linkki syyskuun pinoon:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...akuuta-suunnittelevat/sivu6.html#post27241529



Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!
 
Heipp! Tein ovistestin ja se oli hyvin haalea, mut näkyvissä, toisin kuin tiistaina. Joten on totta, että mun ovis on vasta ensi viikolla ja normaalin kp 14 jälkeen vasta. Toivottavasti ei kuitenkaan kp 20! Eli hommaillaan vasta sit joskus ti jälkeen.. uuden testin teen ehk ma tai ti..
 
Voi tätä ärsyttävää odottelua.. En millään jaksais venailla ens viikkoo vaikka se on jo noin lähellä. Aina välillä aika menee niin nopeesti, mutta nykyään ovulaation jälkeen aika tuntuu aina hidastuvan mielettömästi... Todella rasittavaa. :D
 
Terve,

täällä taas, lomilta palaillen. En vielä saanut aikaiseksi lukaista viestejä tarkemmin, mutta uusia näyttää tulleen mukaan. Tervetuloa vaan!

Ens viikko vielä pari työreissua pitäisi puristaa, sitten jatkuu normaali arki taasen, ja ehtii tätä palstaelämääkin taas ylläpitää ;)

Pikapäivitys OmaaNapaa: Lomalla ei mittailtu lämpöjä eikä ovistakaan tikuteltu - oltiin vaan auringossa ja syötiin hyvin. Ja vähän juotiinkin. Limat ja muut merkit kuitenkin viittaisi siihen suuntaan, että ovis olisi ollut jo kp14 (normaalisti kp18-21 välillä!). Enpä tiedä, oliko tuolla rentoilulla vaikutusta asiaan, että kierto lyhenee nyt useammalla päivällä. Stressihän mulla siirtää välittömästi ovista eteenpäin.

Mukavaa siis on se, että nyt ei tartte odotella menkkoja niin pitkään vaan mun normaali luteaalivaiheen (menkat alkaa DPO14, aina) mukaan ne olis odotettavissa viikon päästä maanantaina. Nyt tänään 14.10. olis siis DPO 6, jos joku haluaa mut lisätä jännäilijöihin. Itse olen nyt mukavasti rentoutunut, eikä jännitä puoleen eikä toiseen, mikä on kyllä tosi tervetullutta!

Plussaonnea kaikille!
 
Dpo9 ja puhdas nega testattu aamulla pregcheckillä, joten eiköhän tämä kierto ollut taas tässä. Huomiseksi on vielä yksi testi jäljellä, mutta olen asennoitunut, että nega sekin on. Tosin tämä kierto venyy taas niin pitkäksi (luultavasti 32 päivää) ja kun ovis oli vasta kp 19, niin tuskin se munasolu siinä vaiheessa kovin hedelmöittymiskykyinen on. Pitänee katsella vielä ensi kierto ja mikäli sekin venyy, niin sitten ehkä lähteä lääkärin juttusille, jotta saisi nämä kierrot lyhyemmäksi.
 
+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





MAANANTAI 15.10

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys

Sanuk.....................88/??.........................3.lapsi......yk1
Hyppy....................68/32.........................2.lapsi.....yk1
Tiituliini....................10/28-29.....................2.lapsi.......yk2
jenni_noora...............56/27?...........28v......1.lapsi.......yk8

HopeAgain.................56/32..............36v......4.lapsi/1.yhteinen...yk2
Helena2013...............16/28-30.........27v.........?.lapsi......yk2
Shiili........................47/40.............................2.lapsi......yk?
Äitikissa...................9/32-36..........31v.........3.lapsi.......yk8
Lumihippu................9/29.............................2.lapsi......yk1
Naapurin tyttö...........35/29-??...........28........1.lapsi......yv10
Miss_piggy................7/26..............31v......1.lapsi......yk6
Moona83...................29/30.................29v......3.lapsi.....yk2/5
Bambini...................28/30............31v........2.lapsi.....yk2
Pippurihäntä..............21/28-34...........35v........2.lapsi......yk5
Kukkurukuu................23/26-28..............23v...........yk3

LilliLotta...................?/28-60.........26v......2.lapsi......yk2
Toivoliini..................?/29-31..........34v......5.lapsi.....yk3
Rulla-Katriina............?/27-30...........33v......2.lapsi.....yk6
Manzu......................?/??................27v.......4.lapsi.....
PIKKUVIIKINKI...........?/??................31v.....3/4.lapsi.....yk1




PIINAILIJAT

Bambini dpo11
Naapurin tyttö dpo12-15
Shiili
Moona dpo10
Pippurihäntä dpo6





Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, Ansku83







PLUSSANNEET 2012

Lokakuu:
Daheca.........29.9..............1.lapsi....yk 3
Suhveli........6.9.....28v.....3.lapsi.....yk1
Quu.............8.9.....35v.....2.lapsi.... ..yk3/yv2,5

Heinäkuu:
Lara_84.......3.7...............1.lapsi......yk 3

Kesäkuu:
Tiuhti83.......2.6.....28v…...2.lapsi......yk' 11'
Moona83.....11.6....29v.....3.lapsi......yk3
Iloksi..........14.6....29v.....1.lapsi......y v6+
Suikkis........18.6....28v.....2.lapsi......yk1 2
Mam_87..........
Sone* ........30.6...28v.....3.lapsi......yk3
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4
ÄitiliiniX5....14.5.....29v......6.lapsi.....yk6
Emma82.....22.5....29v.......2.lapsi.....yk2
Keltakukka...31.5....28v.....1.lapsi......yk10

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Lumihippu. Muutkin saa päivittää =)

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.


Linkki syyskuun pinoon:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...akuuta-suunnittelevat/sivu6.html#post27241529



Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!
 
Oma tilanne huono tän päivän keskustelun jälkeen. Mies ei taidakkaan olla valmis. Ja mulla on oikeestaan toinenkin tärkeä asia elämässä tällä hetkellä joka on kiinni siitä tehdäänkö lapsi vai ei. Mä haluaisin ja olen valmis mutta kun toinen ei välttämättä olekaan.. niin koko maailma pirstoutuu sekunnissa.
 
Oma tilanne huono tän päivän keskustelun jälkeen. Mies ei taidakkaan olla valmis. Ja mulla on oikeestaan toinenkin tärkeä asia elämässä tällä hetkellä joka on kiinni siitä tehdäänkö lapsi vai ei. Mä haluaisin ja olen valmis mutta kun toinen ei välttämättä olekaan.. niin koko maailma pirstoutuu sekunnissa.

Olen pahoillani, muuta en voi ja en osaa sanoa mutta lämmin :hug: sinulle :)
 
Tässä on taustalla hänen ulkomaan komennus, joten olisin raskausajan aika paljon yksin kun joutuisi olemaan 6kk poissa. Mutta ehtii takaisin juuri sopivasti kesäksi.. joten päätimme nyt kokeilla kaksi seuraavaa kiertoa, sitten stopataan ja jatketaan yrityksiä myöhemmin. Joten peittoja heilutellaan tällä viikolla ke, to..

Tein ovistestin eilen illalla/yöllä ja se näytti jo tummempaa viivaa mutta on edelleen hailakka kuten epäilin. On kuitenkin lohduttavaa, että ovuloin. Yllätys, että ovuloin niinkin myöhään kuin kp18-20.
 
kukkurukuu: plussakuvaa tulemaan - ja hurjasti tarrasukkia & vauvaliimaa matkaan :heart:

Naapurintytöllä saattaisi kummitella haamujen esi-isän isä tai jotain. Ellei mun silmät katsele kieroon ihan hurjasti. Vahvistumista sille :heart:

Helenalle tsemppiä parin kierron yritykseen. Lupaan pitää peukkuja :flower:

).( Olin päättänyt etten tee testiä, mutta oli ihan pakko tehdä kun miehen sanat jäi päähän kummitteleen.. se kyseli eilen että olenko raskaana, kun tuo alakerta on erituntoinen ku normaalisti :laugh: Ja sitte piti testata aamulla apteekin omalla. Laihoin tuloksin :'( Dpo11 tänään siis, ellen ihan sekaisin laskuissani ole. Mutta, tätiäpä tässä on odotettukin, tulos siis ei yllättänyt.
 
Viimeksi muokattu:
hömppää joo heilutellaan niin paljon kuin voidaan, huomenna ei millään onnistu, joten ke, to ja pe aivan varmasti... riippuu et onko ovis ke vai to, mitä myöhemmin se on, sitä pidempään heilutellaan mut jos se on esim ke niin en näe mitään syytä pakottaa miestä taas viikonloppuna hommiin.. :D käy kuulemma työstä :D
 
Onnea naapurin tyttö!:heart: Paljon tarrasukkia matkaan!

Täällä testataan ovista huomenna. Se on jo kp 18, ompas myöhäinen ovis mulla... näin ollen pitkä kiertokin, olihan se viimeksikin 33 päivää mutta silti.. Näillä näkymin voisin tehdä raskaustestin vasta joskus 1.11.2012, sitä odotellessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö

Similar threads

Yhteistyössä