Lokakuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumihippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moona: Juu, kyllä niiden Terolutien pitäis tasailla kiertoja. Muistelen itse kauankauan sitten käyttäneeni ja toimi. Kannattaa kysellä lääkäriltä, jos kierrot venyy kohtuuttomasti. Ei se oo kiva yrittää työstää uutta elämää aluilleen, jos kierrot venyy ja paukkuu muutoinkin.

Huomasin Moonan tavoin tuon pc:n ja davidin eron. Davidilla mulla tuli selkeämpi ovisplussa, pc:n liuskat anto toivottoman monta päivää hailakkaa testiviivaa ja tuntu että hulluus vielä iskee. Jatkossakin tulen tyytymään ehkä davidiin, pc:llä voin testailla sitte piinapäiviä =)

).(: eilen tikuttelin oviksen aamua iltaa plussaksi, mutta hassua kyllä, niin vielä tänä aamunakin. Kuvittelin eilisen olevan dpo0, kuten edelliskierrossa. Mutta kas, ovislimat- ja kivut tulikin tänään, tuskainen työpäivä takana. Nyt siis dpo0. Talletuksia saatu toissailtana, joten josko tänään vielä olis toivoa ja sais isännän kellistettyä vällyihin, jos ei muuta niin ihan kaiken varalta :p

Nukkuuko täällä väki vai mitä ihmettä, kun ei väkeä näy eikä kuulu? :laugh:

Mun rinnat on tädin jälkeen edelleen tosi tosi kipeet, vessassakin saan ravata koko ajan, tunnin välein vähintän. outoa.. saan ne ovistestit ehk huomenna tai ma postissa, mukana tulee kaupan päällisiks raskaustestejä joten teen yhden niistä mielenrauhan saamiseks..

ens viikolla alkaa peittojen heilutus!

(.) Ovistikun testiviiva heikentynyt melkein olemattomiin jo, Eli ovis oli ja meni ja se hyödynnettiin mutta, ihmetyttää kun ei oo ennen nännikipua ollut ja nyt sattuu nänneihin, siis ne on kosketusarat ja vatsallaan kökköä nukkua kun sattuu ja melkein kiljaisen jos jokin hipaiseekin nänneihin... Näin ei ole IKINÄ ennen ollut, tissit on kyllä olleet kipeät mutta ei nännit... :o Ja vatsassa on sellaiset nippailun nappailut meneillään että on ihan uutta mulle, alaselkä taas kipeä ja se säteilee alavatsalle ja nivusiin asti... välillä oikein puhalluttaa...
Edelleen etova olo on ja jotkut hajut ällöttävät.
Edelleen ollaan tukossa.
Yöllä saa ravata pissalla useaan otteeseen joka ei ole mulle sekään normaalia. Oikein ärsyttää kun ennen on saanut nukkua kunnolla niin ei nyt...
Olikohan muuta mitä olen nyt ihmetellyt...
Nyt ei oo hajua mikä dpo olis. olettaisin että 2 tai 3 mutta en oo todellakaan varma koska niin monena päivänä tuli niin vahvaa testiviivasta ovistesteihin... Mie tosin sanoisin että dpo -1 olisi ollut se päivä kun rtestissäkin oli se selkeä haamulainen En sit tiiä...

Äitikissa........1/32-36..............32v..............3.lapsi.............yk8

Eli uusi kiero lähti vihdoin käyntiin, venyi taas hieman toivottua pidemmäksi. Toivotaan taas parempaa onnea tähän kiertoon. Kyllä se plussa tännekin toivon mukaan vielä tulee:)

Pahoittelut Lumihippu tädistä ja onnea sinullekin uuteen kiertoon!

Ikääkin tuli taas vuosi lisää, eli olen nyt 32v. Flunssan kourissa vietellään täällä rauhallista sunnuntaita. Itselläni huomaan, että mitä enemmän näitä yrityskiertoja kertyy, sitä enemmän se oma kärsivällisyyskin onneksi kasvaa. Eikai sillä plussalla niin kiire sitten kuitenkaan ole. Katsotaan rauhassa sinne helmikuuhun, ja sitten kipaistaan lääkäritädin luokse, jollei mitään ole tapahtunut.

Mukavaa ja rauhallista sunnuntaipäivää kaikille!

Ketju on hiljainen ja siksi en oo mäkään viittinyt kauheesti kirjotella :p

Odottelen edelleen niit ovistestejä postissa saapuviksi, testaamaan ajattelin alkaa keskiviikkona jos ovis sattuisikin pitkistä kierrosta huolimatta olemaan ajoissa.

Viikonloppuna hommiin!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö
Naapurin tyttö , sinuna selvittäisin että eihän sulla kanssa vaan oo pco:ta, se kun voi antaa noita eriasteisia ovisplussia ihan läpi kierron! Eihän mullakaan sitä ollut vielä pari vuotta sitten vaan nyt on, ja en siis ovistesteihin pysty luottamaan.

Raskaana en kuitenkaan ole sillä nyt on kp 26/27 ja r-testit näyttää negaa, ovistestit kuitenkin näyttää tosi vahvaa plussaa.

Naapurin tyttö , sinuna selvittäisin että eihän sulla kanssa vaan oo pco:ta, se kun voi antaa noita eriasteisia ovisplussia ihan läpi kierron! Eihän mullakaan sitä ollut vielä pari vuotta sitten vaan nyt on, ja en siis ovistesteihin pysty luottamaan.

Raskaana en kuitenkaan ole sillä nyt on kp 26/27 ja r-testit näyttää negaa, ovistestit kuitenkin näyttää tosi vahvaa plussaa.

Siis ei mulla ovistesti nyt enää näytä mitään, tottakai se näytti ovulaation aikaan vahvaa viivaa, oli vain eka kerta kun oikeasti ei mennyt lh huippu heti ohi :D

Täällä ollaan, laiskana ja saamattomana :D Useammalla taitaa olla kierto siinä vaiheessa, ettei kenelläkään oo mitään kerrottavaa.

Täällä dpo5 (ti), enkä oo stressannu tästä kierrosta vielä ovistikuttelua enempää. Mukava fiilis. Mennään ihan rennoin mielin.

Toivotaan plussia! :heart:

moikka! sofi on step ovistestit oli tulleet tänään postissa jotenka ke aion testata.viikonloppua odotellessa! Mun ovis olis laskureiden mukaan 16.10 mutta luulen että se saattaa viime kierron pituuden huomioon ottaen olla vasta 16.10 jälkeen eli 16.20-20.10. Mut siis miehen sanoja lainaten "istutetaan suhun ihan kaumee määrä siemeniä, että tärppää varmasti tässä kierrossa". Miks tossa lauseessa on mun mielestä jotain irstasta? Vaikka irstaus on tästä kaukana!

Oli pieni kriisi eilen kun mies sano, että ei se lähekään tähän lapsen tekoon mukaan koska oon niin hysteerisne pakkomielteinen asian suhteen ja en ehkä ole varma mukamas tästä.

Se suunnaton suru, pettymys ja viha. Olin vaan silleen, että en käsitä miten joku voi tehdä noin toiselle, sanoa että tehdään ja sitten sanoa että ei. Se on jotain niin kauheeta. Julmaa, riistoa. Lopulta se vaan sano halunneensa testaa mua ja kysy et huolinko sen vielä?

Sanoin vaan sil ehdolla, että oot 100% mukana. On se. Kuulemma nyt tästä eteenpäin. Joten oman mielenterveydenkin kannalta toivon että tärppää tässä kierrossa tai seuraavassa, realiteetti on vaan toisenlainen, monilla menee mont kiertoa ennen kuin..

(.) Täällä olisi mielenkiintoiset olot päällä, mahassa kipuja, toisaalta kuin menkkakipuja mutta toisinaan sellaisia pistoksia yms repäisyjä jotka on mulle ihan uutta, huono olo, nännit kipeet, oudot hajut käy nenään ja tietyt tutut hajut ällöttää. Jos tää ei oo sitä ihteään nyt niin on jo kumma... |O dpo on nyt 9 tai 7. tai jotain sinnepäin, menin tuossa välissä jo sekaisin. Se on varmaa että on ainakin tarpeeksi puuhailtu oikeisiin aikoihin :D Jää siis nähtäväks että onko tää kipuilu yms juuri sitä ihteään... :popcorn:

Heippa sofi one stepin eka ovistesti tehty pari tuntia sitten, malli on se kasetti.. aika puhdas nega tuli, tai viivanpaikka mutta hyvin hyvin näkymätön.. ajattelinkin että en varmana vielä ovuloi, ens viikolla luultavasti. nyt on kp 10 tai jos laskettais mukaan se vaalean punainen vuoto niin mahdollisesti kp 12..

Testaan pe uudelleen ettei vaan ovis mene ohi. Mut uskon et ovuloin vasta ens viikon ti jälkeen.. Miehen kanssa ollaan valmiina taistoon!

Olen alkanut kuvittelemaan kaikkea tarpeetonta kuten sitä että en ovuloisi ollenkaan. mitään syytä tähän ei ole, mut pistää vaan miettimään..

Ovistestailusta on paljon hyötyä. Ainakin tietää milloin raskaustestiä kannattaa alkaa tekemään =) Toivotaan että lokakuun lopussa/marraskuun alussa plussa pärähtäis r-testiin=)

+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.

KESKIVIIKKO 10.10

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys

Sanuk.....................83/??.........................3.lapsi......yk1
Hyppy....................63/32.........................2.lapsi.....yk1
Tiituliini....................5/28-29.....................2.lapsi.......yk2
jenni_noora...............51/27?...........28v......1.lapsi.......yk8

HopeAgain.................51/32..............36v......4.lapsi/1.yhteinen...yk2
Helena2013...............11/28-30.........27v.........?.lapsi......yk2
Shiili........................41/40.............................2.lapsi......yk?
Äitikissa...................4/32-36..........31v.........3.lapsi.......yk8
Lumihippu................4/29.............................2.lapsi......yk1
Naapurin tyttö...........30/29-??...........28........1.lapsi......yv10
Miss_piggy................2/26..............31v......1.lapsi......yk6
Moona83...................24/30.................29v......3.lapsi.....yk2/5
Bambini...................23/30............31v........2.lapsi.....yk2
Pippurihäntä..............16/28-34...........35v........2.lapsi......yk5

LilliLotta...................?/28-60.........26v......2.lapsi......yk2
Toivoliini..................?/29-31..........34v......5.lapsi.....yk3
Rulla-Katriina............?/27-30...........33v......2.lapsi.....yk6
Manzu......................?/??................27v.......4.lapsi.....
PIKKUVIIKINKI...........?/??................31v.....3/4.lapsi.....yk1

PIINAILIJAT

Bambini
Naapurin tyttö
Shiili

Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, Ansku83

PLUSSANNEET 2012

Lokakuu:
Daheca.........29.9..............1.lapsi....yk 3
Suhveli........6.9.....28v.....3.lapsi.....yk1
Quu.............8.9.....35v.....2.lapsi.... ..yk3/yv2,5

Heinäkuu:
Lara_84.......3.7...............1.lapsi......yk 3

Kesäkuu:
Tiuhti83.......2.6.....28v…...2.lapsi......yk' 11'
Moona83.....11.6....29v.....3.lapsi......yk3
Iloksi..........14.6....29v.....1.lapsi......y v6+
Suikkis........18.6....28v.....2.lapsi......yk1 2
Mam_87..........
Sone* ........30.6...28v.....3.lapsi......yk3
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4
ÄitiliiniX5....14.5.....29v......6.lapsi.....yk6
Emma82.....22.5....29v.......2.lapsi.....yk2
Keltakukka...31.5....28v.....1.lapsi......yk10

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2

Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu

uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Lumihippu. Muutkin saa päivittää =)

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.

Linkki syyskuun pinoon:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...akuuta-suunnittelevat/sivu6.html#post27241529

Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!

Viimeksi muokattu:
Heippa!

Ei ole mitään toivoa menetetty. Nyt eletään seesteistä ovulaatio edeltävää aikaa. Tosiaan huomenna testaan taas ovista, jos on plussa niin viikonloppuna hommaillaan mutta todennäköisesti ei ole joten sitten alku viikolla vasta aletaan hommiin... Ja sen jälkeen alkaakin piinailu.

Elän seesteistä aikaa vauvakuumeen kanssa. Olen löytänyt ainakun 50 blogia, osa odottaa, osa kuumeilee, osa on saanut jo vauvan, oon saanut niillä ruokittua mun vauvakuumetta. Niin ja ylelta tulleet teiniäidit, dokumentti haluan pitää lapseni yms on viihdyttäneet viime aikoina.

Oon myös hurahtanut ekan kerran vauvahuoneen sisustus/tarvikkeet, vaatteet yms nettikauppoihin mutta mitään en ole vielä tilannut:)

Lisäksi melkein kahden viikon työputki jatkuu joten siinäkin mielessä on koko ajan väsy..

Naapurin tyttö täälläkin vietellään vielä alkukiertoa, joten aika vähän mitään kirjoiteltavaa... kp 5 vissiin kai, ovikseen aikaa vaikka kuinka paljon:) Huooooh, kun jaksais ootella. Ajatukset työasioissa ja opinnoissa, mutta täällä on pakko välillä käydä piipahtamassa:)

Okei no tässä tulee lista ja tässä on tosiaan monia.. osa päivittelee aika harvoin mut kuitenkin..

BLOGIT

NYT
-ALUSSA
Missä Nipa?: Alelöytöjä Nipalle
Matkalla Maailmaan
Veden alla hengittelen: Ensimmäisen kolmannen reunalla
Tirriäinen tulossa vol. II
lokakuu 2012
Ihme ja kumma: lokakuu 2012
Kaunis odotus
Odottavan aika: lokakuu 2012
Toista kertaa äidiksi: syyskuu 2012
Elämästä enemmän ja välillä vähemmän: lokakuu 2012

-KESKELLÄ
Kahdesta kolmeen
Sen Pienen: lokakuu 2012
It's my life: lokakuu 2012
Lapsi rukousten.: syyskuu 2012
Missä viivyt ?
More Than Welcome: syyskuu 2012
Unelman sirpale: lokakuu 2012

-LOPUSSA
Vähän, mutta silti niin Paljon!
Elämää perheplaneetalla: syyskuu 2012
Jun(n)a Asemalla: huhtikuu 2012
Haaveita ja elämää: elokuu 2012
Paljaiden jalkojen alla: syyskuu 2012
Suurena haaveena...: Oi kyllä!
Pikku Pupua odottaen...
minä ja raskaus
vauvakuumeilua: helmikuu 2012
Uusia askeleita
Yhdessä, Yhtenä.
Vauvajuhlat - Chasing dreams with Papyli | Lily
Se puuttuva pala
Meekun elämää ja unelmia: lokakuu 2012

YRITTÄVÄT
Vuoden odotus
Pershetelmän kaipuu
Vauvahaaveita Onnellisten saarilta
Avioliiton hedelmä
Here There Be Tygers
Yksi pieni elefantti
Elämää plussametsällä
Viivaa tikkuun, kiitos!
Minä ja minun.: lokakuu 2012

YKSIN
Plan B(aby)
It's me and my baby: lokakuu 2012
Mysteriously pregnant: lokakuu 2012

SYNTYNEET
Tiuski's fuckin' perfect life.: syyskuu 2011
My life with Milko: lokakuu 2012
Pienen pientä nyyttiä odotellen
soon I have a new life ♥
Maha maha
Hopeaa iholla

Testit

eWallet

Täälläkin ollaan, joskin kaikessa rauhassa dpo7. Ei mitään oloja, ei paniikkia eikä stressiä. Ihan normiarkea ja odotellaan tovi ennen ku testataan. Pikkuhiljaa ehkä nuo testit tuolta kaapista alkaa silti huudella.. :D

Millä dpo- päivillä muut jännäilijät menee?