Päiviä täältä päin!
Huh, tuli tuossa siivottua kun mies vielä nukkuu, raukka yövuorossa... Nyt on tosi kuuma!!
Meillä oli eilen ensimmäinen valmennus, meinas hiukan takapuoli puutua, mutta kyllä se siinä meni. Mielenkiintoisia asioita sieltä tuli, vaikka onhan niistä jo luettu mut kiva kuunnella kun joku kertoo, jää paremmin mieleen. Katsottiin siellä video imetyksestä ja synnytyksestä. Synnytysvideossa ei juuri mitään ihmeellistä ollu, mun mielestä ois voinu olla hiukan ""vaikeempi"" synnytys, kun tämä nainen tais ponnistaa 3min ja homma oli ohi. Voikun se sit oiskin noin helppoa
Nyt alkaa jo hiukan jännittämään kaikki tuleva! Se kaikki tosiaan on enää tuossa muutaman viikon päässä. Mutta on sitä omaa nyyttiä jo odotettu, et sen sais tuohon rinnan päälle makaamaan!
Oliko se Nanna kun kyseli rautatableteista? Mä syön retafer-nimisiä tabletteja. Tosin ei ollu vaikuttanu mitään, oli entisestään laskenu, mut aloin syömään lahta päivässä josko nyt sit auttais.. Mulla ei onneks oo tota väsymystä, et mulla se raudanpuutos ei ilmene oireilla.
Aino: ""Ihanaa"" et säkin oot karvamasu

Mulla nä karvat on ollu jo jostain rv. 13... Mä todella toivon et ne putoo synnytyksen jälkeen pois, on meinaan koomisen näköstä kun mulla on karvasempi maha ku miehellä

Onneks sillekin voi nauraa.
Eipä tässä ihmeempiä, toivon teille joilla on ""ongelmia"" vauvan kasvun kanssa, että menis kaikki hyvin! Pidetään peukkuja!
Minde ja pikkuinen rv. 32+5