Moona: Juu, kyllä niiden Terolutien pitäis tasailla kiertoja. Muistelen itse kauankauan sitten käyttäneeni ja toimi. Kannattaa kysellä lääkäriltä, jos kierrot venyy kohtuuttomasti. Ei se oo kiva yrittää työstää uutta elämää aluilleen, jos kierrot venyy ja paukkuu muutoinkin.
Huomasin Moonan tavoin tuon pc:n ja davidin eron. Davidilla mulla tuli selkeämpi ovisplussa, pc:n liuskat anto toivottoman monta päivää hailakkaa testiviivaa ja tuntu että hulluus vielä iskee. Jatkossakin tulen tyytymään ehkä davidiin, pc:llä voin testailla sitte piinapäiviä =)
).(: eilen tikuttelin oviksen aamua iltaa plussaksi, mutta hassua kyllä, niin vielä tänä aamunakin. Kuvittelin eilisen olevan dpo0, kuten edelliskierrossa. Mutta kas, ovislimat- ja kivut tulikin tänään, tuskainen työpäivä takana. Nyt siis dpo0. Talletuksia saatu toissailtana, joten josko tänään vielä olis toivoa ja sais isännän kellistettyä vällyihin, jos ei muuta niin ihan kaiken varalta
Nukkuuko täällä väki vai mitä ihmettä, kun ei väkeä näy eikä kuulu?
Huomasin Moonan tavoin tuon pc:n ja davidin eron. Davidilla mulla tuli selkeämpi ovisplussa, pc:n liuskat anto toivottoman monta päivää hailakkaa testiviivaa ja tuntu että hulluus vielä iskee. Jatkossakin tulen tyytymään ehkä davidiin, pc:llä voin testailla sitte piinapäiviä =)
).(: eilen tikuttelin oviksen aamua iltaa plussaksi, mutta hassua kyllä, niin vielä tänä aamunakin. Kuvittelin eilisen olevan dpo0, kuten edelliskierrossa. Mutta kas, ovislimat- ja kivut tulikin tänään, tuskainen työpäivä takana. Nyt siis dpo0. Talletuksia saatu toissailtana, joten josko tänään vielä olis toivoa ja sais isännän kellistettyä vällyihin, jos ei muuta niin ihan kaiken varalta
Nukkuuko täällä väki vai mitä ihmettä, kun ei väkeä näy eikä kuulu?











