K kolmen lapsen äiti Vieras 30.09.2008 #1 tuntuu uskomattomalta, että kun ei ees kesää ollut niin miten voi olla jo lokakuu
P piparminttu Vieras 30.09.2008 #3 niin on lokakuu,sitten marraskuu ja sitten joulukuu ja sitten on JOULU :heart: :heart: