Täälläkin ollaan, joskin kaikessa rauhassa dpo7. Ei mitään oloja, ei paniikkia eikä stressiä. Ihan normiarkea ja odotellaan tovi ennen ku testataan. Pikkuhiljaa ehkä nuo testit tuolta kaapista alkaa silti huudella..
Millä dpo- päivillä muut jännäilijät menee?
dpo 8-10??














