A
Ainu =+x
Vieras
Kyllä minä tuota tukivyötäkin kokeilin mutta kun olen niin iso niin vyöt jotka yletti ympäri oli edestä niin leveitä että alkoivat painamaan reisiin ja tuntu ettei jalat saa verta, eikä sillä voinut kuvitellakkaan istuvansa. Joten ei ollut minulle apua siitäkään. Sitä vaan odottaa että puhelin soisi ja tulisi kutsu sairaalaan mutta... taitaa mennä vasta ensiviikolle!!
Kiitos lohdutuksesta että kaikki raskaudet ei ole samanlaisia. Asia kyllä mielessä on että uskaltaako sitä millon ajatella sitten toista?? Mielessä oli että mahdollisimman pian mutta nyt mieli on muuttunut kyllä tän asian myötä... Ja miten pärjäisi "pienen" lapsen kanssa jos on tälläiset kivut?? ("äiti huutaa vaan vittu perkelettä sohvalla...")
Mukavaa päivää kaikille... Ainu 32+2
Kiitos lohdutuksesta että kaikki raskaudet ei ole samanlaisia. Asia kyllä mielessä on että uskaltaako sitä millon ajatella sitten toista?? Mielessä oli että mahdollisimman pian mutta nyt mieli on muuttunut kyllä tän asian myötä... Ja miten pärjäisi "pienen" lapsen kanssa jos on tälläiset kivut?? ("äiti huutaa vaan vittu perkelettä sohvalla...")
Mukavaa päivää kaikille... Ainu 32+2